18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (15) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 12:36
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 13:19
🔥 Ajfoniara - teraz popularne
🔥 Uczeń z nożem - teraz popularne
🔥 Konkret wpierdol dla pedofila - teraz popularne
Katastrofa samolotu w Melbourne
TT4 • 2017-02-22, 4:09
We wtorek 21.02.2017 w Melbourne w Australii rozbił się mały dwusilnikowy turbośmigłowy samolot Beechcraft Super-King Air. Spadł na część magazynową budowy centrum handlowego. W wyniku wypadku śmierć poniosło 5 osób znajdujących się na pokładzie. Ze wstępnych ustaleń wynika, że przyczyną wypadku była awaria jednego z silników.

Nagranie z wideo rejestratora:


Info w tv:


Maszyna:
Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
~Velture 2017-02-22, 8:08 7
Co za jebany kutas. Jedzie ciężarówką najszybszym pasem autostrady.
Takim zabierać prawo jazdy i 3 murzyńskie kutasy w dupsko na otrzeźwienie.
Zgłoś
Avatar
Jason-X 2017-02-22, 17:15
Pewnie piłował na zimnym i mu się turbo wysrało
Zgłoś
Avatar
Wiewór 2017-02-24, 12:47
0:19 słychać strzały! Awaria silników to jest oficjalna wersja. Należy sprawdzić czy nie było pancernych brzóz i helowej mgły!
Zgłoś
Avatar
hellmartin 2017-02-24, 12:57 1
Awaria jednego z silników?? To po chuj mu dwa takie pierdolniki. Przecież z dwoma sprawnymi silnikami jest w stanie lecieć z optymalną prędkością, spalaniem i mieć do tego rezerwę mocy daleką od 100%. To na jednym sprawnym powinien dać radę dowlec się do pasa startowego. Jeśli nie to chociaż do obszaru lotniska lub chociaż jakiegoś w miarę płaskiego bezludnego terenu... żeby w miarę bezpiecznie wylądować lub rozbić maszynę...
Zgłoś
Avatar
Angorek 2017-02-24, 13:22 4
hellmartin napisał/a:

Awaria jednego z silników?? To po chuj mu dwa takie pierdolniki. Przecież z dwoma sprawnymi silnikami jest w stanie lecieć z optymalną prędkością, spalaniem i mieć do tego rezerwę mocy daleką od 100%. To na jednym sprawnym powinien dać radę dowlec się do pasa startowego. Jeśli nie to chociaż do obszaru lotniska lub chociaż jakiegoś w miarę płaskiego bezludnego terenu... żeby w miarę bezpiecznie wylądować lub rozbić maszynę...


Zależy co się stało... Samolot to nie samochód, jak silnik padnie to nie wrzucisz na luz a kręcące się śmigło zamiast generować ciąg, generuje opór co dodatkowo spowalnia samolot.
Śmigło jest przed skrzydłem, więc zwiększona prędkość powietrza za śmigłem opływając płat generuje dodatkową siłę nośną. W przypadku utraty mocy samolot w momencie traci część siły nośnej mimo że jego prędkość nie zdążyła się jeszcze zmienić.
Silnik mogło też rozerwać, i zniszczyć hydraulikę, poszycie albo cięgna sterujące i pilot mógł nie mieć kontroli, albo mieć ją ograniczoną.
Pilot mógł się też zwyczajnie zesrać w gacie, miał 60 lat, pierdolnął mu silnik tuż nad ziemią, samolot najpewniej nagle przechylił się na bok i zaczął skręcać (sądząc po miejscu upadku w lewo), w kabinie napierdalają wszelkie kontrolki i alarmy, a ty masz kilka sekund żeby ogarnąć co się dzieje. Piloci rejsowi mają regularne szkolenia, a ten latając prywatnie to mogę się założyć że robił je ostatni raz jak wyrabiał licencje czyli pewnie ze 40 lat temu.
Mógł też próbować siąść na parkingu pod galerią, tym bardziej ze był pusty ale widać na filmie że nie pykło.
Zgłoś
Avatar
eruaknem 2017-02-24, 13:34 1
Latałem podobnym w GTA5, faktycznie - ciężko się tym lata.
Zgłoś
Avatar
kokos_123 2017-02-24, 14:02 1
Velture napisał/a:

Co za jebany kutas. Jedzie ciężarówką najszybszym pasem autostrady.
Takim zabierać prawo jazdy i 3 murzyńskie kutasy w dupsko na otrzeźwienie.

przecież prawym jedzie

hellmartin napisał/a:

Awaria jednego z silników?? To po chuj mu dwa takie pierdolniki. Przecież z dwoma sprawnymi silnikami jest w stanie lecieć z optymalną prędkością, spalaniem i mieć do tego rezerwę mocy daleką od 100%. To na jednym sprawnym powinien dać radę dowlec się do pasa startowego. Jeśli nie to chociaż do obszaru lotniska lub chociaż jakiegoś w miarę płaskiego bezludnego terenu... żeby w miarę bezpiecznie wylądować lub rozbić maszynę...



Co innego start, a co innego lot i lądowanie.

+ jak kolega trafnie zauważył turbośmigłowce niestety generują duży opór powietrza po awarii. Co prawda w niektórych w wypadku awarii, łopatki mogą odgiąć się w tył, aby zmniejszyć opór, tylko wtedy już nie uruchomisz ponownie tego silnika.

ogólnie trudno mówić póki nie będą znane szczegóły.

Wstępnie można zakładać że gość chciał uruchomić silnik, zamiast od razu szukać dogodnego miejsca do rozbicia ( czy tam awaryjnego lądowania ).
Ale warto się wstrzymać, z osądem. Bo może zaraz się okazać, że to przez mechaników itp. a pilot nie miał szans.
Zgłoś
Avatar
Holkar 2017-02-24, 14:35
Ale pieprzycie kocopoły... Przede wszystkim wysoka temperatura powietrza, a co za tym idzie mniejsza jego gęstość, maleje sprawność śmigła itp itd. Zimą na jednym silniku powinien dać radę, ale latem, przy +35*C to już nie koniecznie. Na własne oczy widziałem jak wyglądają osiągi tej samej maszyny przy +38*C, a jak przy -5*C.

I żadne odchylanie się "łopatek" w tył... Pilot może ustawić łopaty śmigła w tzw. chorągiewkę, wtedy generuje najmniejszy opór, jednak na to potrzebne jest te parę sekund, a w takich sytuacjach czasu najczęściej brakuje. I tak, jestem ekspertem.

PS. Mówi się, że samoloty tej klasy mają dwa silniki, po to, żeby przy awarii jednego szybciej dolecieć do ziemi. I niestety znikąd to stwierdzenie się nie wzięło
Zgłoś
Avatar
Angorek 2017-02-24, 17:34 1
Holkar, Sam pierdolisz głupoty... W Melbourne w dniu katastrofy było 24C w południe i 10 w nocy, więc powiedzmy o 9 rano jak pierdolnął było z 20 a nie 38, i na nagraniu widać że nie leciał ostro w dół a stabilnie obniżał lot. W dodatku leciał z raptem 5 pasażerami zamiast 13, na King Island raptem 100km od lotniska więc raczej pod korek też nie był zatankowany...
Temperatura powietrza była ważna u mnie w Rudnikach, gdzie pierdolnął Piper Navajo pełny ludzi, a na dworze było ponad 30C i dwa silniki ledwo go trzymały w powietrzu, a tutaj spadł prawie pusty samolot w chłodny dzień..
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem