auto fajnie trzyma sie zakretów ale trzeba mieć dobre opony a nie kupione u jakiegoś Heńka. Zawieszenie nie jest tak mało trwałe jak wszyscy uważają. W focusie mk2 zawieszenie wytrzymuje zdecydowanie mniej.
Co do trzymania: opony fakt, trzeba mieć zajebiste, lubią ząbkować. Zawieszenie w MK2 u mnie nie stuka nie puka po 220k, mimo ostrej jazdy, ale lekko zaczyna tyłkiem już bujać.
Mam już drugi rok, jedyne co zrobiłem, to przy zakupie wymiana tarcz/kloców/płynów ustrojowych(1,3k)/przegląd, rok temu koła zmiennych faz rozrządu(1k pękło)+później regulacja rozrządu(Mietek źle ustawił przy wymianie) i dzisiaj 250zł na czujnik ciśnienia wspomagania, bo zaczął przeciekać. Nie liczę kabli zapłonowych przegryzionych przez kuny(kompletów pięć), linki hamulca ręcznego, które również zostały pogryzione oraz z własnej winy pukniętego nadkola.
Tak to auto chodzi bez zarzutu, moc dalej czuć, spalanie-olaboga-7l/100km BEZYNKA, latem do 5l potrafię w trasie zbić, w mieście 6l.
Bagażnik naprawdę olbrzymi, 2 koleżanki się zmieściły po imprezie i jeszcze bym pewnie i ja wszedł, ale byłem kierowcą, a koleżanki zajęte
Autko naprawdę fajne, MK2 w sedanie przepiękne, trzymanie drogi ZAJEBISTE(nie powiem, śmigam ostro po zakrętach;)), jest czym pouciekać od psów(115km a te ich nowe fiuty pewnie z 70km xD) i ścigać się po obwodówce z kozakami w civic/gulfie/passeratti.
W środku wygodne, przestronne, dużo miejsca na nogi, nagłośnienie jak na seryjne to miodzio, dużo schowków, dużo bajerów, tempomacik i nakurwiamy!
Co do rdzy:racja, częsta przypadłość Foczek, u mnie też już powoli zaczyna brać, ale tylko tam, gdzie są odpryski. Aczkolwiek w ASO się zdzwilili, że dawno tak zdrowego okazu nie widzieli(2k5 rocznik!)
Tak, jestem fanbojem, zakochałem się 2 lata temu w zastępczym hatchback'u, po kilku miesiącach miałem swojego sedanka;) Hejtujcie do woli:D
A spierdoliny niech nie czytają
w mieście 6l.
Nie mogę się z tym zgodzić. Wiem ile potrafią spalić nawet takie silniczki jak 1.4 w mieście. Dla Twojego auta nawet producent podaje że w mieście bierze 8,7l/100. Ale ok. Chciałeś trochę pokolorować.
Uwierz mi że w dużym zakorkowanym mieście typu Wrocław lub Warszawa pociągnie koło 10l/100 zwłaszcza zimą.
Na pocieszenie dodam że w korkach diesel też sporo wypije. 7-8l.
Nie mogę się z tym zgodzić. Wiem ile potrafią spalić nawet takie silniczki jak 1.4 w mieście. Dla Twojego auta nawet producent podaje że w mieście bierze 8,7l/100. Ale ok. Chciałeś trochę pokolorować.
Uwierz mi że w dużym zakorkowanym mieście typu Wrocław lub Warszawa pociągnie koło 10l/100 zwłaszcza zimą.
Na pocieszenie dodam że w korkach diesel też sporo wypije. 7-8l.
Nie koloruje, sprawdzane FULL-EMPTY...Aczkolwiek też się dziwię Białystok nie jest tak strasznie zakorkowany i po mieście spokojnie można nawet na tempomacie jeździć;D a co do WW się zgadzam,tam to chlał jak szalony:(
Pozdro 600, może ten focus też jest zajebiście wygodny ? no jest-dla osób które mają 175cm wzrostu, po za tym w środku wygląda jak gówno-z tym chyba też nie będziesz polemizować ? Mam wrażenie że nigdy w focusie nie siedziałeś skoro gadasz takie głupoty
Może zjada zawieszeniem tą wspomnianą przez ciebie A3, tylko po za zawieszeniem czym jeszcze ? bo ja więcej plusów focusa nie widze, no może niższej ceny od A3
______________
Co tak stoisz, jak widły w gnojuPodkreślam że to moje zdanie, nie musisz się z nim zgadzać.
Wolę wnętrze takiego Focusa które może ma gorsze materiały, ale jako tako wygląda. Niż Golfa IV, czy A3 które w środku wygląda jakby deska była ciosana siekierą (Leon, A3/4, Golf, Passat, A6, wszystkie są tym samym ale z innymi znaczkami).
Jedyne co mogłoby mnie przekonać do tych samochodów to jakiś fajny silnik, jakaś Cupra, S3.
Jeśli ktoś traktuje samochody jak wozidło, narzędzie pracy to proszę bardzo. Ja taki nie jestem i zwracam uwagę na inne rzeczy niż prestiż na dzielni i idiotoodporność.
A czy wygodne? Focus nigdy nie będzie limuzyną. Chyba czytasz bez zrozumienia. Mówię o samochodach w odpowiednich klasach.
Jak chcesz to sobie porównuj Focusa do samochodów klasę wyżej, do A6 czy E39, ale sam przyznasz że to niedorzeczne.
Przynajmniej facet nie jest ślepo zapatrzony jak większość Polaków w Vagi.. Niektórzy to nigdy nie sięgną wzrokiem dalej niż grupę Audi/Vw.
@ari4 Doinformuj się. Focus RS mk1 i mk2 miały napęd na przednie koła. Dopiero mk3 ma mieć napęd 4x4.
Ty mówisz o focusie więc ja do porównania dałem audi a3 (chyba ta sama klasa, nie ? ) więc wychodzi na to że to ty czytasz bez zrozumienia, nigdzie nie napisałem a6.
Mowią że o gustach sie nie dyskutuje ale nie rozumiem jak środek focusa może ci się bardziej podobać, średnia klasa materiałów a stylistyka jeszcze gorsza ale tak jak mówię kwestia gustu.
Jeżeli według ciebie deska golfa, leona i a3 jest taka sama i zrobiona z takiej samej jakości elementów to chyba widziałeś te samochody jedynie w grafice google. Dziwne że nie wspomniałeś o occavii albo o bugatii skoro wszystkie samochodu z grupy VW są takie same.
I nie, nie jestem ślepo zapatrzony w grupę VW ale w przeciwieństwie do ciebie patrze obiektywnie (pewnie dawno temu coś cie do tej grupy zraziło).
@TheMozg01
Mowią że o gustach sie nie dyskutuje ale nie rozumiem jak środek focusa może ci się bardziej podobać, średnia klasa materiałów a stylistyka jeszcze gorsza ale tak jak mówię kwestia gustu.
O prepraszam, środek Focus MK2 jest porządny. Brak plastików rażących w oczy, nic nie trzeszczy, materiały są gumowane, a przez chropowatą powierzchnię nie widać kurzu. Jedynka faktycznie-była straszna-same platiki. Wszystko trzeszczało i wyglądało kiczowato. Ale od dwójki to się odpatolcie:D
I nie wiem, czy A3 to podobna klasa co Focus;)
no focus o odpowiednik a3, hatchback to hatchback a że z kolegą porównujemy te samochody to nie patrzymy na cenę itp
Ja mówię o tym rocznikowo do a3 8l czyli mk1
To co jest zajebiste, to kwestia indywidualna. Dla mnie też Panamera jest chujowa. I zauważ że on nie porównuje Panamery z Focusem, tylko charakteryzuje poszczególne samochody w swojej klasie. Taka Panamera może jest zajebista przy Matizie czy Seicento, ale już w swojej klasie niekoniecznie.
A taki Focus swoim zawieszeniem na zakrętach zjada takie A3, golfy na śniadanie. No ale przecież Ford gówno wort, niee?
Audi A7 wypierdolone w kosmos? Może jeszcze powiesz że Passat b6 też jest wyjebany.. Niektórzy doceniają muzykę klasyczną, a inni disco polo albo 4 minutowy, zapętlony sampel. Wrażliwość jest różna.
No ale możesz mieć swoje zdanie
Sadol bylby ostatnim miejscem gdzie spodziewalbym sie tak zajebistego podsumowania moich filmow i 51 piw, kurwa jaka moc! Dzięki Sadole, bo jechaliscie mnie ostro na poczatku a widze ze juz jest ok
Focus zajebista fura, mialem mk1 1.6 w benzynie i robil po 1000mil tygodniowo na gorskich drogach i autostradach, nawet w 5 nieraz zaladowany caly bagaznik i nie zdechl, w pol roku 20k mil ponad wykrecil. Wiadomo nie mial sily przy takim obciazeniu ale szedl lepiej niz nie jeden diesel Niesamowita frajda w zakretach. Teraz mam saaba 93 w dieslu i choc mlodszy wiele to wkurwia mnie i czasem tesknie za tym focusem, naprawde solidne auto.
To, że 1000 mil tygodniowo/20k mil wykręciłeś i nie zdechł to żaden plus dla samochodu, każdy da radę zrobić-kwestia paliwa i ewentualnych awarii
ceny vw, audi i mercedesow utrzymuja sie nie bez powodow. Zawieszenie w focusie, czy w mondeo? W miejskich legendach.
W samochodach marki Ford jest tk wiele absolutnie głupich rozwiązań uniemoliwiających wręcz sprawną i bezpieczną jazdę, że na ten temat możnaby napisać spory podręcznik.
Oczywiście ludzie, którzy dobrym samochodem jeździli co najwyżej w Gran Turismo nigdy tego nie zauważą.
Małe lusterka, brak widoczności, chujowe pedały, brak porządnej półki obok sprzęgła, zjebany komputer pokładowy. Przyznam jedynie, że nawet przy 160-180 jeździ się stosunkowo komfortowo, ale ma się to nijak do z niewiadomych przyczyn demonizowanego Passata, nie wspominając już nawet o A6 - ale to zupełnie inna klasa.
Mówiąc najprościej, Fordy z silnikami benzynowymi to auta dla ludzi, którzy po prostu potrzebują jakiegoś środka transportu, Fordy w dieslu to auta dla ludzi... w sumie nie wiem czy dla ludzi.
Każdy debil, który mówi, że którykolwiek Ford, jest lepszy od VW czy Audi w tej samej klasie, jest niewarty słuchania.
Nie oszukasz prawa rynku specjalisto. I dla kogoś kto wystrzeli z "ale niemieckie auta zawsze są droższe" wystarczy spojrzeć na Opla, czyli najbliższeg konkrenta Forda
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów