18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 29 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Koniec jazdy - teraz popularne
Avatar
KiKiZ 2019-04-18, 23:29 8
Zamiast się pochylić i zacieśnić zakręt, to chłop się wyprostował i zaczął hamować jadąc prosto na niego... Typowe zawahanie się...
Zgłoś
Avatar
japcoolsztyn 2019-04-19, 1:25 5
ktoś tu oblał egzamin z przeciwskrętu
Zgłoś
Avatar
McMenel 2019-04-19, 6:56 1
japcoolsztyn napisał/a:

ktoś tu oblał egzamin z przeciwskrętu



Raczej zapomniał o podstawowych prawach fizyki... Szkoda iż dla debila nie skończyło się gorzej. Ze złamaną ręką przynajmniej pomyślałby następnym razem i nie przekraczał prędkości.
Zgłoś
Avatar
dawkam86 2019-04-19, 7:23 6
ale iphonik najważniejszy
Zgłoś
Avatar
IOI 2019-04-19, 8:29
miszcz prostej... co roku pelno takich widac jak sie cieplo zrobi
Zgłoś
Avatar
DoubleBorger 2019-04-19, 8:53 1
Ja tam mam każde prawo jazdy poza A. Nikt nie na mówi mnie, żeby jeźdźić na maszynie do przeszczepów, a w zasadzie do gniecenia narządów.
Zgłoś
Avatar
Misiek_KRK 2019-04-19, 9:25 2
DoubleBorger napisał/a:

Ja tam mam każde prawo jazdy poza A. Nikt nie na mówi mnie, żeby jeźdźić na maszynie do przeszczepów, a w zasadzie do gniecenia narządów.



Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)

Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.
Zgłoś
Avatar
black_fucker 2019-04-19, 10:25
Coz on kurwa CB radio ma na tej kierownicy zalozone?
Zgłoś
Avatar
mihauek 2019-04-19, 10:25
Taka tylko ciekawostka - jak na zakręcie zaczniesz hamować to nie ma opcji żeby cię nie wyprostowało, odpuszczasz gazu i kładziesz się na kolano, a nie tak jak ta pizda, dopóki nie zaczął hamować to szedł dobrze.
Zgłoś
Avatar
DoubleBorger 2019-04-19, 10:26 2
Misiek_KRK napisał/a:

Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)

Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.



"(...) a w zasadzie do gniecenia narządów"
Sam miałem 3 z polskiego więc nikogo pouczał nie będę, ale tutaj był ukryty przekaz odnośnie zdatności narządów od motoryzeusza.
Zgłoś
Avatar
black_fucker 2019-04-19, 10:31 4
Misiek_KRK napisał/a:

Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)

Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.



Misiek KRK... slyszalem ze sie rozprules w wiezieniu i chlopakow posprzedawales

Zgłoś
Avatar
MotoPirat 2019-04-19, 13:28 1
Misiek_KRK napisał/a:

Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)

Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.



black_fucker napisał/a:

Misiek KRK... slyszalem ze sie rozprules w wiezieniu i chlopakow posprzedawales



Zabrakło ... chuj Ci w dupę nygusie!
Zgłoś
Avatar
RoBoTRoN 2019-04-21, 10:54
Misiek_KRK napisał/a:

Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)

Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.



Trochę przesadziłeś z tymi pilotami:

"Największe, jednak najkrócej działające, przeciążenia występują w trakcie katapultowania (w niektórych radzieckich konstrukcjach nawet 20–22 g, w zachodnich samolotach 12–14 g), a także podczas wyczynowej akrobacji lotniczej, podczas walki powietrznej samolotu myśliwskiego (do 10 g)."

Np. polscy piloci F-16, wzorem swoich amerykańskich kolegów, otrzymują specjalną odznakę "IX g" gdy osiągną zdolność do manewrowania z takim przeciążęniem. f-16.net/forum/viewtopic.php?t=10563
Zgłoś