Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
ktoś tu oblał egzamin z przeciwskrętu
Raczej zapomniał o podstawowych prawach fizyki... Szkoda iż dla debila nie skończyło się gorzej. Ze złamaną ręką przynajmniej pomyślałby następnym razem i nie przekraczał prędkości.
Ja tam mam każde prawo jazdy poza A. Nikt nie na mówi mnie, żeby jeźdźić na maszynie do przeszczepów, a w zasadzie do gniecenia narządów.
Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)
Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.
Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)
Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.
"(...) a w zasadzie do gniecenia narządów"
Sam miałem 3 z polskiego więc nikogo pouczał nie będę, ale tutaj był ukryty przekaz odnośnie zdatności narządów od motoryzeusza.
Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)
Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.
Misiek KRK... slyszalem ze sie rozprules w wiezieniu i chlopakow posprzedawales
Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)
Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.
Misiek KRK... slyszalem ze sie rozprules w wiezieniu i chlopakow posprzedawales
Zabrakło ... chuj Ci w dupę nygusie!
Powtarzasz stereotyp o dawcy narządów. Większość ofiar z wypadków motocyklowych nie nadaje się na dawców organów.
Ich narządu są albo przekrwione, albo rozerwane. To skutek nadmiernego przeciążenia (nagłego zatrzymania o ścianę, ciężarówkę, drzewo)
Uderzając w ścianę z prędkością 173 km/h człowiek osiąga przeciążenie ok 180 g.
Przy 5g normalny człowiek mdleje. Piloci osiągają 16-20G
Ww 180 g osiągnął Kierowca F1 podczas wypadku.
Złamał w wielu miejscach nogi, miednicę i żebra ale przeżył.
Przy 20G następuje wylew krwi do mózgu zagrażający zdrowiu i życiu lub do gałek ocznych
Organy poddane takim przeciążeniom nie nadają sie do przeszczepów.
Trochę przesadziłeś z tymi pilotami:
"Największe, jednak najkrócej działające, przeciążenia występują w trakcie katapultowania (w niektórych radzieckich konstrukcjach nawet 20–22 g, w zachodnich samolotach 12–14 g), a także podczas wyczynowej akrobacji lotniczej, podczas walki powietrznej samolotu myśliwskiego (do 10 g)."
Np. polscy piloci F-16, wzorem swoich amerykańskich kolegów, otrzymują specjalną odznakę "IX g" gdy osiągną zdolność do manewrowania z takim przeciążęniem. f-16.net/forum/viewtopic.php?t=10563
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów