📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:32
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Halman, zrobisz kiedyś prawo jazdy, skończysz ze dwa fakultety parkingowe, zrobisz habilitację barową i się dowiesz czemu ciężarówka nie hamuje....
Ale nie rozumiem, w sensie że co, wyskoczył, żeby po te hamulce wrócić?
Trzeba być chujem do potęgi żeby zamiast próbować wyhamować o elementy infrastruktury wyskakuje i pozwala takiej masie lecieć w losowym kierunku.
turor napisał/a:
się dowiesz czemu ciężarówka nie hamuje....
już się dowiedziałem; wynajęty sicario poprzecinał przewody hamulcowe w ciężarówce don alfonco na zlecenie zazdrosnego męża boskiej fridy
Halman napisał/a:
już się dowiedziałem; wynajęty sicario poprzecinał przewody hamulcowe w ciężarówce don alfonco na zlecenie zazdrosnego męża boskiej fridy
Jak by poprzecinał, to by z miejsca nie ruszyła
turor napisał/a:
Jak by poprzecinał, to by z miejsca nie ruszyła
a to mnie okłamali w tej telenoweli...
Spierdolił jak kapitan Schettino z Costa Concordii
Już wolałabym się rozpierdzielić o najbliższe drzewo, niż mieć przez całe życie na sumieniu niewinnych ludzi którzy zginęli przez takie tchórzostwo O_O
Hamulce to on miał, ale mu spłynęły podczas nieumiejętnego hamowania podczas zjazdu ze sporego wzniesienia.
jjzz26 napisał/a:
Trzeba być chujem do potęgi żeby zamiast próbować wyhamować o elementy infrastruktury wyskakuje i pozwala takiej masie lecieć w losowym kierunku.
Oco tobie chodzi przecież chciał wskoczyć pod koła żeby wyhamować ale nie trafił idealne pod nie
darek1234 napisał/a:
No tak, skrzyni biegów też nie miał, albo nie wiedział, że ma...
Może to będzie dla Ciebie szok, ale ciężarówki też mają automatyczne skrzynie biegów, nie chce podważać twoich kompetencji bo widać , że nie raz łańcuch nakładałeś jak ci spadł ....
Kierowca to chyba jakiś kuzyn naszych uberowych brudasów. Opuścił pojazd i miejsce wypadku jeszcze przed wypadkiem, nie ma chuja, że coś mu przybiją
@Halman że zapomniał hamulców z bazy...
Hamulce mogą się też przegrzać, np. na stromym zjeździe. Wtedy działają bardzo słabo lub w ogóle.
Dlatego w ciężkim sprzęcie, ciężarówkach, autobusach, pociągach itp., montuje się tzw. retardery, czyli hamulce dynamiczne albo "hamulec górski" (hydrokinetyczne lub elektromagnetyczne). Nie mają one elementów ciernych, a czynnikiem powodującym hamowanie jest olej (zasada działania podobna jak w automatycznej skrzyni biegów, tylko odwrotnie), albo pole magnetyczne (silniki indukcyjne ale też odwrotnie). W pierwszym przypadku olej jest chłodzony w chłodnicy oleju, w drugim przypadku najczęściej powietrzem). Retarder ma za zadanie wywołać opór mechaniczny, aby zmniejszyć prędkość obrotową w układzie napędowym (są montowane na sztywno pomiędzy skrzynią biegów, a wałem napędowym. Nie zaleca się jego stosowania na śliskiej nawierzchni, gdyż działa tylko na ciągnik (na koła napędowe) i może to doprowadzić do złożenia się (złamania) zestawu z naczepę/przyczepą.
Retarder nie może zastąpić tradycyjnych hamulców tarczowych/bębnowych, bo praktycznie nie działa przy bardzo małych prędkościach.
Hamulce mogą się też przegrzać, np. na stromym zjeździe. Wtedy działają bardzo słabo lub w ogóle.
Dlatego w ciężkim sprzęcie, ciężarówkach, autobusach, pociągach itp., montuje się tzw. retardery, czyli hamulce dynamiczne albo "hamulec górski" (hydrokinetyczne lub elektromagnetyczne). Nie mają one elementów ciernych, a czynnikiem powodującym hamowanie jest olej (zasada działania podobna jak w automatycznej skrzyni biegów, tylko odwrotnie), albo pole magnetyczne (silniki indukcyjne ale też odwrotnie). W pierwszym przypadku olej jest chłodzony w chłodnicy oleju, w drugim przypadku najczęściej powietrzem). Retarder ma za zadanie wywołać opór mechaniczny, aby zmniejszyć prędkość obrotową w układzie napędowym (są montowane na sztywno pomiędzy skrzynią biegów, a wałem napędowym. Nie zaleca się jego stosowania na śliskiej nawierzchni, gdyż działa tylko na ciągnik (na koła napędowe) i może to doprowadzić do złożenia się (złamania) zestawu z naczepę/przyczepą.
Retarder nie może zastąpić tradycyjnych hamulców tarczowych/bębnowych, bo praktycznie nie działa przy bardzo małych prędkościach.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów