📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 15:58
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
56 minut temu
@up dlatego w powyżej w swoim komentarzu jednak napisałem:
Nooo i to chyba wyklucza opcję "student"
Nooo i to chyba wyklucza opcję "student"
Studenciki pierdolone. Jak widze takie kurwa teksty że jedzenie zmarnowali, które cały ten zjebany akademik mógł jeść przez 3 miesiace to mi kurwa kapusta w piwnicy gnije. Jacy to ci studenci nie są fajni, są zajebiści, och, ach, "jestem fajny bo jestem studentem i jestem wyjechanym kolesiem na maksa bo wpierdalam okruchy i pije wóde i sie tym podniecam tak bardzo, że zaraz sie posram". Jak tylko słysze "studenci" to mi sie zygać chce. Obsrywam wszystkich studentów ciepłym żużlem! Huj wam w dupe cioty zajebane
@up
A ja wcale tak nie myślę jak ty, bo wiem że są ci pierdolnięci i co normalni studenci. Za to nie lubię ludzi którzy żyją stereotypami.
Tak w ogóle to mogłem dać koment z yt który był pod filmem. Nie pamiętam co tam dokładnie było ale pisało że ci goście się mszczą na nim bo coś nawywijał na imprezce. ( może gdybym to napisał wcześniej to nie było by tego hejtu tutaj mówię też o innych komentarzach )
A ja wcale tak nie myślę jak ty, bo wiem że są ci pierdolnięci i co normalni studenci. Za to nie lubię ludzi którzy żyją stereotypami.
Tak w ogóle to mogłem dać koment z yt który był pod filmem. Nie pamiętam co tam dokładnie było ale pisało że ci goście się mszczą na nim bo coś nawywijał na imprezce. ( może gdybym to napisał wcześniej to nie było by tego hejtu tutaj mówię też o innych komentarzach )
Niezła melina...
Kurwy nie koledzy...
Ja pierdolę, jaka jebana dzicz, plebs Jak dla mnie to już mogą zdychać na raka.
Przyszli absolwenci europeistyki i kulturoznawstwa. Serio kogoś to rozbawiło? Oo
Może byście poczytali wczesniejszy komentarz od etapinceta, a nie dalej dzieci ich jedziecie?
jak bym wstał tak bym jebnął młotkiem, takim se z poltora kilowym
Loośne Gatki 1410- 2013[*]