18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (7) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 21:04
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 25 minut temu
🔥 Polak patriota wygania ukraińca - teraz popularne
🔥 TVN dostaje bęcki - teraz popularne
🔥 Kładzenie asfalta na asfalcie - teraz popularne
🔥 Kontrolowane wyburzanie - teraz popularne
Według źródła sąd dopiero teraz zezwolił na opublikowanie nagrania po naciskach lokalnych mediów. Źródło i link do całości.

Info:
ukryta treść
PRIOR TO THE EVENT THAT SAME DAY
Just before 6:00 a.m. on November 5, 2021, CMPD officers responded to the 6700 block of Winding Cedar Trail in the Hickory Grove Division. The call was in reference to a subject (Derrell Raney), who said he found two dead bodies behind the address. Officers searched the area and found no evidence or validity to Raney's claims. Members of CMPD's Crisis Intervention Team also responded. They urged Raney to be evaluated at the hospital but he refused any kind of treatment. The officers found Raney to be lucid and not a danger to himself or others, so they did not have cause to seek involuntary commitment papers on the family's behalf. Officers reached out to Raney's family to notify them of the situation and explain how to seek an involuntary commitment order.

LATER THAT DAY
Around 4:30 p.m. later that afternoon, CMPD officers responded to 9025 Albemarle Road in reference to an unrelated call for service. While addressing this call, officers responded to a subsequent, yet separate, call for service at the Food Lion next door at 9021 Albemarle Road. While officers were addressing this call for service, Walmart security approached officers and stated that someone pointed a firearm at one of their security guards in the parking lot in the 9100 block of Albemarle Road.

Just after 5:50 p.m. Officers Longworth and Edmunds were flagged down by Walmart security and responded to a different area of the parking lot to investigate the information they received from the security personnel. The security guard pointed them in the direction of Raney who was seated in the grass with a backpack in front of him and his right hand concealed inside the backpack. Both officers gave verbal commands to Raney to show them his hands. Raney did not comply and removed the firearm from the bag while keeping it partially concealed.

The officers continued to command Raney to drop the firearm. Raney then began to raise the firearm up in the direction of the officers. Officer Edmunds and Officer Longworth discharged their service weapons. The officers secured Raney's firearm. Arriving officers began life-saving efforts. Raney was transported to the hospital but succumbed to his injuries and was pronounced deceased around 6:30 p.m.
Zgłoś
dogip 2022-02-20, 21:30 2
A co oni sadistica nie oglądają? Nie wiedzą jak się kończy nieposłuszeństwo wobec poleceń policji?
Zgłoś
Kriski 2022-02-20, 21:59 2
dogip napisał/a:

A co oni sadistica nie oglądają? Nie wiedzą jak się kończy nieposłuszeństwo wobec poleceń policji?

Oni oglądają i dokładniej celują.
Zgłoś
nowynick 2022-02-20, 22:14 16
ciekawe ile czatnuchy nakradli/zgwałcili/zniszczyli przed upublicznieniem nagrania? Znalazła się kurwa złota kasta, jednego ubijesz reszta robi bezkarnie co chce. Żydzi 2.0
Zgłoś
Jopekk1 2022-02-21, 2:03 1
5 strzałów ostrzegawczych w tyl głowy
Zgłoś
mazga50 2022-02-21, 4:26 2
Jopekk1 napisał/a:

5 strzałów ostrzegawczych w tyl głowy

Pierwsze dwa aby obezwładnić, pozostałe dla pewności (i własnej satysfakcji)...
Zgłoś
19_91 2022-02-21, 5:53
Psy w Ameryce są też trochę popieprzone. W sumie nie trochę a nawet BARDZO
Zgłoś
Kriski 2022-02-21, 7:18 2
19_91 napisał/a:

Psy w Ameryce są też trochę popieprzone. W sumie nie trochę a nawet BARDZO

Rottweilery i bulteriery w szczególności.
Zgłoś
Adrian92 2022-02-21, 17:34
Tam w USA to policji by się przydały solidne psychotesty, cała masa filmików gdzie zabijają ludzi jak dla zabawy. To nie ma nic wspolnego z nieposłuszenstwem, jest cała masa filmów gdzie używają środków zupełnie nie adekwatnmych do sytuacji. Są paralizatory, bron gładkolufowa, można strzelac poniżej pasa. Oni tam się nie pierdolą, strzelają jak do psów. I może w wielu sytuacjach ma to swoje uzasadnienie ale niestety nie zawsze.
Zgłoś
Tranquillum 2022-02-21, 19:38 2
Miał klamkę każdy z nas by strzelił
Zgłoś
mdamlmodikwa 2022-02-21, 20:50 2
Adrian92 napisał/a:

mów gdzie używają środków zupełnie nie adekwatnmych do sytuacji. Są paralizatory, bron gładkolufowa, można strzelac poniżej p

Żyjemy w innym świecie. Gdybyś miał do czynienia z masową patologią, dragami, czarnuchami, to dla pewności też byś strzelał kilka razy. Poza tym nie wiem jak strzelanie po nogach ma zapobiec postrzeleniu mnie przez napastnika. Dragi bądź adrenalina odcinają Ci ból więc możesz mieć połamane obie nogi i nadal zastrzelić policjanta.
Do tego prawo wygląda tam inaczej niż w naszym zjebanym kraju gdzie gdy ktoś Cię napadnie, a Ty się będziesz bronił to będziesz miał równie, albo bardziej przejebane niż napastnik.

Coś cytat zjebałem, ale osrać to.
Zgłoś