Tak się bawi Illinois
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
47 minut temu
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@up
Hamowanie silnikiem a nie na jałowym. I automat to nie jest argument... Też się da i nawet łatwiej bo nie trzeba wachlować biegami
Hamowanie silnikiem a nie na jałowym. I automat to nie jest argument... Też się da i nawet łatwiej bo nie trzeba wachlować biegami
Kto bogatemu zabroni? Przecież się Seicentami czy innymi Golfami nie stukają.
Raczej curling, a nie kręgle.
w Hameryce już rozpoczął się coroczny Zlot miłośników Letniego Ogumienia
pojeździjcie sobie z zimowymi oponami po lodzie będzie dokładnie taki sam efekt...
kierowcy od pięciu boleści
kierowcy od pięciu boleści
zomos, nie hamowanie silnikiem tylko toczenie się na biegu na wolnych obrotach. Źle się określiłem. 3 lata jeździłem trupem bez ABS-u i nigdy nie miałem w zimie problemu z blokowaniem kół.
Oł maj GAD! Jedyne, co potrafią, hamburgery nie znające opon zimowych, psia ich mać, tfu!
Do ment200
W automacie nie ma sprzęgieł :p Po pierwsze jest Konwerter i tarczki frykcyjne w koszach.Wszystko jest przenoszone na ciśnienie oleju... Zresztą błąd kierowców że hebel w podłogę wystarczyło hamować silnikiem i delikatnie hebel wcisną żeby zwiększyć opory toczenia...
Do Anper
Wiesz co to jest ABS ?
Anti-Lock Braking System i służy do tego żeby Ci się koła nie zblokowały w czasie hamowania awaryjnego.Dodatkowo możesz skręcać w trakcie hamowania :)Zalety takie że opony sie tak nie niszczą i masz kontrole nad pojazdem,Wady takie że wydłuża znacznie drogę hamowania.Moim zdaniem sprawny kierowca poradzi sobie lepiej niż Cipa z ABS.
W automacie nie ma sprzęgieł :p Po pierwsze jest Konwerter i tarczki frykcyjne w koszach.Wszystko jest przenoszone na ciśnienie oleju... Zresztą błąd kierowców że hebel w podłogę wystarczyło hamować silnikiem i delikatnie hebel wcisną żeby zwiększyć opory toczenia...
Do Anper
Wiesz co to jest ABS ?
Anti-Lock Braking System i służy do tego żeby Ci się koła nie zblokowały w czasie hamowania awaryjnego.Dodatkowo możesz skręcać w trakcie hamowania :)Zalety takie że opony sie tak nie niszczą i masz kontrole nad pojazdem,Wady takie że wydłuża znacznie drogę hamowania.Moim zdaniem sprawny kierowca poradzi sobie lepiej niż Cipa z ABS.
Sami kurwa eksperci. na takim lodzie przy zjeździe z góry czy czego kolwiek wrzucamy 1/2 i bez gazu sprzęgła auto się samo toczy i nie przyśpiesza. Mamy nad nim pełną kontrolę i w nic się nie przyjebie, a nawet automaty mają "opcje" zablokowania skrzyni na 2/3 biegu, ale skąd mogą to wiedzieć "eksperci" z sadola. Nigdy nie jeździmy na luzie, bo jest możliwość, że samochód zgaśnie, a jeżeli samochód zgaśnie to chyba nie muszę mówić co się dzieje?
@astma
Po pierwsze to ABS nieznacznie wydłuża drogę hamowania - na suchej nawierzchni asfaltowej jest to ok. 3-5 metrów, po drugie - automat ma sprzęgło - zależy jaki rodzaj automatu co prawda, ale to co ty opisałeś to jest tylko jeden rodzaj sprzęgła w skrzyni automatycznej, co za tym idzie sam sobie zaprzeczyłeś
Zimowe opony nic nie pomogą w takim wypadku, tak więc mogli słuchać o oponach, ba mogli mieć je nawet założone, a ślizgali się jak w curlingu, po prostu
Ja w tym wypadku na pewno bym nie hamował, pierwsze co bym zrobił to próbował odzyskać jakąkolwiek przyczepność, czyli niski bieg, zero gazu, ew. po złapaniu tzw. sterowności delikatnie zacząłbym dodawać gazu, aby móc ominąć przeszkody.
Po pierwsze to ABS nieznacznie wydłuża drogę hamowania - na suchej nawierzchni asfaltowej jest to ok. 3-5 metrów, po drugie - automat ma sprzęgło - zależy jaki rodzaj automatu co prawda, ale to co ty opisałeś to jest tylko jeden rodzaj sprzęgła w skrzyni automatycznej, co za tym idzie sam sobie zaprzeczyłeś
Zimowe opony nic nie pomogą w takim wypadku, tak więc mogli słuchać o oponach, ba mogli mieć je nawet założone, a ślizgali się jak w curlingu, po prostu
Ja w tym wypadku na pewno bym nie hamował, pierwsze co bym zrobił to próbował odzyskać jakąkolwiek przyczepność, czyli niski bieg, zero gazu, ew. po złapaniu tzw. sterowności delikatnie zacząłbym dodawać gazu, aby móc ominąć przeszkody.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów