📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:03
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:47
🔥
Statystyki
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Maszynista zrobił zdjęcie na wypadek jakby ten debila uszkodził szlaban. Nr. Rejestracyjne
Pierwszy raz widzę prawidłowe zachowanie na przejeździe. Maszynista zatrzymał się mając samochód z prawej strony. Zwykle nakurwiają nie rozglądając się na boki.
Jak trzeba zrobić zdjęcie, to maszyniści potrafią zatrzymać się na wysokości szlabanu. Ale gdy jakiś kretyn zatrzyma się za przejazdem kolejowym tuż na torach, to nagle pierdolenie, że nic nie mógł zrobić, bo droga hamowania to 2 km...
T3RMINATOR napisał/a:
Maszynista zrobił zdjęcie na wypadek jakby ten debila uszkodził szlaban. Nr. Rejestracyjne
Przejazdy są monitorowane więc nie musiał się zatrzymywać na zdjęcie, zrobił je bo pewnie jeszcze nigdy odkąd pracuje takiej beki nie widział.
Cytat:
Jak trzeba zrobić zdjęcie, to maszyniści potrafią zatrzymać się na wysokości szlabanu. Ale gdy jakiś kretyn zatrzyma się za przejazdem kolejowym tuż na torach, to nagle pierdolenie, że nic nie mógł zrobić, bo droga hamowania to 2 km...
Ty widzisz jak on się wlecze tutaj powoli?
Teraz obejrzyj sobie jak zapierdalają inne pociągi na przejazdach, ten się zatrzymał bo jechał 10 km/h inni jadą kilka razy szybciej.
pociągi na tory
Nie znam się, ale może istnieć jakaś komunikacja maszynista-szlaban, chociaż znając standardy krajowe nie robiłbym sobie nadziei. W każdym razie mógłbyć o tym poinformowany. Co do tego idioty, nie zatrzymać się przed szlabanem w taki sposób, żeby szlaban był przed samochodem, mistrzostwo. Nawet jeżeli już tak się wydarzyło, widzę jeden z tych kierowców, którzy literkę R między fotelami traktują jak bieg rakietowy
DoubleBorger napisał/a:
Nie znam się, ale może istnieć jakaś komunikacja maszynista-szlaban, chociaż znając standardy krajowe nie robiłbym sobie nadziei. W każdym razie mógłbyć o tym poinformowany. Co do tego idioty, nie zatrzymać się przed szlabanem w taki sposób, żeby szlaban był przed samochodem, mistrzostwo. Nawet jeżeli już tak się wydarzyło, widzę jeden z tych kierowców, którzy literkę R między fotelami traktują jak bieg rakietowy
Przy nowych przejazdach kolejowych są takie sygnalizatory dla maszynistów pokazujące czy urządzenia na przejeździe są sprawne i zamknęły przejazd czy nie. Najprawdopodobniej niedomknięcie się szlabanów spowodowało wyświetlenie usterki, więc zwolnił.
Druga możliwość jest taka, że obok jest jakiś przystanek i po prostu dopiero ruszał. Nie jechał zbyt szybko to dał radę zahamować...
Widać tutaj jeszcze więksi mistrzowie. Gdyby zaczął cofać to raz, że by szlaban zniszczył, dwa że furę. Nie było zagrożenia więc postąpił jak najbardziej racjonalnie.
Nie jestem pewien, bo kolejarzem nie jestem, ale systemy Bombardiera mają takie bajery, że jeżeli szlaban nie zamknie się do końca, albo zostanie podniesiony, to automatycznie w nastawni w tym rejonie załącza się alarm i wyznaczona trasa przez dany przejazd zostaje dla pociągów zatrzymana (albo coś w ten deseń, szczegółów nie znam), więc skoro tutaj przejazd zezwolił na przejazd to być może maszynista miał obowiązek udokumentować zdarzenie? Ktoś się na tym dokładniej zna?
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów