18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 19:49
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:52
Kulturalny dres
mm_st • 2013-12-20, 17:18
Pracuję jako sprzedawca w sklepie z e-papierosami, i dosłownie chwilę temu miałem cudowną akcję:

Wchodzi laska (L), za nią jej dres (D), i laska wyskakuje do mnie (JA) z tekstem

L: Liquid 30ml 11 mg
JA: ale co menthol 30 ml 11 mg
L: No daj mi
JA: Dać to mogę pomacać

W tej chwili wtrąca się w rozmowę dres

D: Co qrwa nie potrafisz grzecznie do Pana?
L:
D: Poproszę ten płyn co chcemy, i przepraszam.
JA:

Podałem towar wydałem resztę i grzecznie podziękowaliśmy sobie, wymieniając się z życzeniami z dresem. Mina panny bezcenna.

Bo chamstwo trzeba tępić, jednak nie wszystkie dresy są złe
Zgłoś
Avatar
wormarder 2013-12-20, 19:45 40
Dafid napisał/a:



hahaha herbata Ci stygnie.






spalić takie coś

heheherbata... jeśli już, a po drugie to widzę że komuś internet podłączyli i chce nam umilać życie tym tekstem z dawien dawna?
Zgłoś
Avatar
ogarnij133 2013-12-20, 19:46
@Dafid
" heheherbata " tumanie...
Zgłoś
Avatar
Werewolv 2013-12-20, 19:47
Chamem to jesteś Ty buroku.
Zgłoś
Avatar
aldziaw 2013-12-20, 19:47
Oj, zaraz wszystko hejtujecie. Autorowi zapewne chodziło o to, że dres okazał się być bardziej kulturalny od kobiety
Zgłoś
Avatar
stk 2013-12-20, 19:50
Dres musiał być niegroźny skoro odważyłeś się na taki tekst
Zgłoś
Avatar
z................m 2013-12-20, 19:53 1
mm_st napisał/a:


L: Liquid 30ml 11 mg
JA: ale co menthol 30 ml 11 mg



A skąd wiedziałeś, że mentol (menthol to chyba ty jesteś)? Zjebałeś, nawet tak prostego zdarzenia nie potrafisz opisać.
Zgłoś
Avatar
danio1991me 2013-12-20, 20:18