18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (3) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 21:52
Avatar
Wykalaczek 2016-01-03, 13:59
"8kg suchej masy mięśniowej w pół roku" - tak powiedział do swojego podopiecznego czyli jedzie na sterydach albo po prostu nie wie co mówi
Tak czy siak filmik ciekawy.
Zgłoś
Avatar
Tassadar 2016-01-03, 14:20
Film ciekawy, nie znam się na tym totalnie więc może mi wmówić co chce. Ze swojej strony uważam że robienie z siebie takiego kafara jest niezdrowe. Człowiek sztywny serce obciążone, nie dla mnie.
Zgłoś
Avatar
RockyWood 2016-01-03, 16:28 2
@Wykalaczek

ja tam się nie znam ale się wypowiem mam 2 znajomych - oboje napierdalali na siłce ładne parę lat w sumie po równo bo zawsze chyba jakoś razem.
Jeden dzisiaj to miś typu ABS (absolutny brak szyi) i ma bica jak moja głowa ale nie biega ani już nie chodzi za często bo jak się lekko zmęczy to ledwo oddycha . Drugi jest niby chudszy ode mnie ale cięższy o parę kg. a uścisk ma jak imadło . Można zgadywać który koksił a który *ćwiczył*
Zgłoś
Avatar
maksymilian45 2016-01-03, 16:41 1
Jak kurwa nakurwiaja na maszynach, nie rozciagaja sie, nie robia jogi, nie robia dynamicznych ćwiczeń, nie kreca interwalow to sie nie dziwie ze sa sztywnymi koksami co sie mecza zaraz...
Zgłoś
Avatar
EmPeroR77 2016-01-05, 23:26 1
bierze koks czy nie to chuj z tym , za zaciętośc , dyscypline ,chęci i charakter piwo leci
Zgłoś
Avatar
SwietyDiabel 2016-01-06, 18:43 2
Powiem tak:

1. Podziwiam upór, osobiście nie mam zacięcia do systematycznych treningów, staram się regularnie biegać a o dietę dbam jak dbam, dla niego piwo właśnie za upór

2. Facet ma przyjemny głos i mówi poprawnie, dobrze się go słucha.

Pozdrawiam.
Zgłoś
Avatar
realign 2016-01-14, 22:53