18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 18:39
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Śmierć na tankowcu - teraz popularne
🔥 Się zagapił - teraz popularne
Kurier kutas
S................n • 2020-01-04, 15:20
Nienawidzi swojej pracy?

Zgłoś
Avatar
akuel 2020-01-04, 15:23 21
I wziąłby chuj to w łapy to by miał 3 razy szybciej...
Zgłoś
Avatar
J................k 2020-01-04, 15:26 3
To nie kurier tylkk KURWIER
Zgłoś
Avatar
Halman 2020-01-04, 15:26 9
świetny materiał dla firmy kurierskiej o odszkodowanie...
Zgłoś
Avatar
Januszznarnii 2020-01-04, 15:32 21
koleś który to opublikował mówi że zamówił części komputerowe
Zgłoś
Avatar
Essent 2020-01-04, 15:59
Albo to jest zemsta kuriera za bezpodstawne reklamacje, albo jest zwykłą kurwą co nie lubi tej roboty
Zgłoś
Avatar
mygyry 2020-01-04, 16:17 10
W chuj takich kurw w każdego rodzaju zawodu, co gorsza taka kurwa powie "jaka płaca taka praca" a co jeszcze gorsze znajdzie poklask u takich samych beznadziejnych kurew, którzy sami sobie wystawiają laurkę jakimi pracownikami chujkami bez ambicji są.
Zgłoś
Avatar
jasypan 2020-01-04, 16:30
A co będzie nosił jakiemuś chujowi jego paczki. Przecież widać, że ciężka, a on już jest stary
Zgłoś
Avatar
S................n 2020-01-04, 17:51 7
Januszznarnii napisał/a:

koleś który to opublikował mówi że zamówił części komputerowe



W byłej firmie w której pracowałem, właściciel zamówił serwer, standardowo sprawdzenie przy odbiorze, czy nie ma uszkodzeń.
Uszkodzenia ewidentne, dokumentacja foto i reklamacja.Przyjechała babka przedstawiciel i się zaczęły problemy itd.
Skończyło się na tym, że sprawa w sądzie-odszkodowanie i rozwiązanie umowy ze spedytorem. Konkurencja zgłosiła się z ofertą nie do odrzucenia. Dodam że dziennie paczki wychodziły w ~ 500 sztuk.
Zgłoś
Avatar
Pitok 2020-01-04, 20:36
Ktoś tu chyba straci robotę.
Zgłoś
Avatar
Dzisiaj 2020-01-04, 20:43 3
Jak nie lubisz swojej pracy - zmien kurwa prace debilu!

Przypomnial mi sie pewien kutas z poczty. Ziomal chyba z 25lat , napakowany jak Pudzian. Przyszedl przyniesc pieniazki oraz awizo
Chuj jebany przyniosl kase oraz gotowe awizo... Zapytalem dlaczego awizo - przeciez do chuja jestem w domu. Odpowiedzial, ze mu ciezko, bo duzo reklam w torbie... Nie dosc ,ze walil w chuja do paczkami (akurat czekalem na DVD) to skurwysyn oszukiwal zakrywajac koncowki np przy 950zl i 25groszy - ta koncowke 25groszy zaslanial kciukiem i spierdalal. Ojebal w taki sposob rodzicow ze 2 razy az trafil na mnie Po 2 tygodniach "dzielni" pojawila sie mila pani lostonoszka a chuja wyjebali z roboty
Zgłoś
Avatar
S................n 2020-01-04, 21:57 1
To nie jest kurier! tylko listonosz USPS amreykańskiej poczty- obczajcie sobie logo na furgonetce i na stronie USPS.
Zgłoś
Avatar
T................y 2020-01-05, 0:33 3
Sundown napisał/a:

W byłej firmie w której pracowałem, właściciel zamówił serwer, standardowo sprawdzenie przy odbiorze, czy nie ma uszkodzeń.
Uszkodzenia ewidentne, dokumentacja foto i reklamacja.Przyjechała babka przedstawiciel i się zaczęły problemy itd.
Skończyło się na tym, że sprawa w sądzie-odszkodowanie i rozwiązanie umowy ze spedytorem. Konkurencja zgłosiła się z ofertą nie do odrzucenia. Dodam że dziennie paczki wychodziły w ~ 500 sztuk.



Firma ma przewagę, że stać ją i ma czas na sprawy w sądzie. Poza tym, firmy najczęściej mają umowy na dużą ilość paczek, to mogą wybierać w ofertach. A co ma zrobić zwykły obywatel? Dwa razy kurier rozjebał mi paczkę, w jednym z oddziałów firmy kurierskiej w Warszawie. Wyraźne uszkodzenia, potwierdzone przez kuriera przy odbiorze. Firma kurierska nie uznała reklamacji, bo przedmiot był źle zabezpieczony (10kg przedmiot owinięty w folię bąbelkową, po 20cm wypełniacza z każdej strony, karton z podwójnej tektury falistej). Do tego oczywiście Sendit się wypiął, zapewne w imie dobrej współpracy z firmą kurierską. Oczywiście paczka ubezpieczona za dopłatą, ale przewoźnik musi się przyznać do winy. I co im zrobisz? No nic nie zrobisz.
Zgłoś
Avatar
ZajętyPelikan 2020-01-05, 17:25
TranzystorWyklęty napisał/a:

Firma ma przewagę, że stać ją i ma czas na sprawy w sądzie. Poza tym, firmy najczęściej mają umowy na dużą ilość paczek, to mogą wybierać w ofertach. A co ma zrobić zwykły obywatel? Dwa razy kurier rozjebał mi paczkę, w jednym z oddziałów firmy kurierskiej w Warszawie. Wyraźne uszkodzenia, potwierdzone przez kuriera przy odbiorze. Firma kurierska nie uznała reklamacji, bo przedmiot był źle zabezpieczony (10kg przedmiot owinięty w folię bąbelkową, po 20cm wypełniacza z każdej strony, karton z podwójnej tektury falistej). Do tego oczywiście Sendit się wypiął, zapewne w imie dobrej współpracy z firmą kurierską. Oczywiście paczka ubezpieczona za dopłatą, ale przewoźnik musi się przyznać do winy. I co im zrobisz? No nic nie zrobisz.



Takie pierdolenie, w sądzie nigdy nie byłeś, że nie wiesz jak procedura wygląda? Masz dowody to jedyne koszty jakie ponosisz to 3% wartości przedmiotu sporu, jeśli masz niepodważalne dowody w sprawie to wszystko w trybie uproszczonym się dzieje. Co za tym idzie nigdy nie będziesz musiał stawać przed sądem. Chyba, że druga strona odniesie do tego w inny sposób i wykaże inne okoliczności, jednak nie zmienia to sprawy, że na rozprawie być nie musisz. Sprawa potrwa pewnie z rok, ale wygraną masz w kieszeni. Nie ma co się bać walki z wiatrakami, a sądy w swym majestacie nie są takie straszne.

Nawet gdybyś musiał obowiązkowo stawić się na rozprawie to i tak państwo wypłaca Ci należną dniówkę itp. więc co takiego traci człowiek chodząc po sądach?
Zgłoś
Avatar
T................y 2020-01-05, 19:57
ZajętyPelikan napisał/a:

Takie pierdolenie, w sądzie nigdy nie byłeś, że nie wiesz jak procedura wygląda?



Byłem w sądzie i wiem, że w takich sprawach temat się ciągnie latami, bo firma ma czas i kasę, żeby powoływać biegłych, odwoływać się itp. Niestety nie ma jeszcze u nas mentalności firm jak na zachodzie, że klient może oczekiwać określonej jakości usług.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie