Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Start i lądowanie zawsze jest wykonywane przez pilota. Ster autopilot przejmuje na wysokości przelotowej 8-11 tyś metrów. Dla mało doświadczonych pilotów odejście na drugi krąg to częsta reakcja na takie sytuacje, ale powstaje jeden problem. Kiedyś żeby zostać pilotem rejsowym trzeba było mieć przelatane minimum 10 tyś godzin no i większość z nich to byli piloci wojskowi więc doświadczenie dosyć spore. Obecnie norma jest znacznie niższa bo korporacje nie wymagają takiej ilości a większość kontroli awioniki przejmuje komputer- i starzy wyjadacze odeszli na emeryturę więc jest młode pokolenie. Pilot jak każdy człowiek jest w czymś gorszym a w czymś innym lepszy, ale to fakt większosc wypadków jest spowodowanych przez bład pilota.
Ekspert przemówił!
Po pierwsze primo, tak, start wykonuje zawsze pilot. Lądowanie nie koniecznie, poczytaj sobie czym jest system ILS kategorii III, to się dowiesz, że jeśli samolot ma odpowiedni sprzęt i dopuszczenie, jak również załoga jest odpowiednio przeszkolona, a lądowanie odbywa się na przystosowanym lotnisku, to taki samolot może sam, po ustawieniu autopilota, wylądować na danym pasie i przy zerowej widoczności.
Po drugie primo, większość wypadków nie jest spowodowana przez pilotów, ale przez czynnik ludzki, ponieważ żeby samolot wzbił się w powietrze, pierdyliard ludzi musi przy nim popracować. Więc pilot może być zajebisty, ale jakiś Heniek, który naprawiał silnik zapomniał dokręcić jednej śrubki, no i w pisdu i wylądował...
A po trzecie primo, ULTIMO, to po to ścieżka do zdobycia licencji liniowej jest skonstruowana tak a nie inaczej, żebyś musiał się najpierw nauczyć latać, a potem dopiero ustawiać komputery.
Ekspert przemówił!
Po pierwsze primo, tak, start wykonuje zawsze pilot. Lądowanie nie koniecznie, poczytaj sobie czym jest system ILS kategorii III, to się dowiesz, że jeśli samolot ma odpowiedni sprzęt i dopuszczenie, jak również załoga jest odpowiednio przeszkolona, a lądowanie odbywa się na przystosowanym lotnisku, to taki samolot może sam, po ustawieniu autopilota, wylądować na danym pasie i przy zerowej widoczności.
Ciekawe, a ile lotnisk jest wyposażonych w ten najnowszy wariant ILS? Lądować mają tylko na tych dostosowanych? To co to kurwa za pilot? Już lepiej by go nazwać nadzorcą.
W dodatku wątpliwym jest aby to twoje ILS III kat. było w stanie wylądować w takich warunkach gdzie pogoda jest bardzo nieprzewidywalna, a jak zapewne wiesz, abstrakcyjne myślenie jest poza zasięgiem dzisiejszej "sztucznej inteligencji".
Ciekawe, a ile lotnisk jest wyposażonych w ten najnowszy wariant ILS? Lądować mają tylko na tych dostosowanych? To co to kurwa za pilot? Już lepiej by go nazwać nadzorcą.
W dodatku wątpliwym jest aby to twoje ILS III kat. było w stanie wylądować w takich warunkach gdzie pogoda jest bardzo nieprzewidywalna, a jak zapewne wiesz, abstrakcyjne myślenie jest poza zasięgiem dzisiejszej "sztucznej inteligencji".
No super, tylko że ja nie powiedziałem, że samolot zawsze ląduje sam, tylko naprostowałem kolegę, który twierdzi, że samolot nie może sam wylądować. A poza tym, to system ILS III kategorii używany jest w momencie kiedy jest bardzo niska widzialność, np. przez mgłę. Jeśli wieje tak mocno jak na filmiku, mgła zostanie rozwiana, więc nie ma konieczności lądowania automatycznego. Pilot ma być nadzorcą, poczytaj ile komputerów sprawia że taki np Airbus A320 może latać. Ja się ostatnio dowiedziałem i pomimo tego że bardzo się tematem interesuje, zdziwiony byłem na maksa.
nie wspominałem nic o lądowaniu na autopilocie przy takim wietrze więc... o chuj Ci chodzi?
"Start i lądowanie zawsze jest wykonywane przez pilota."
a ILS nie sprowadza samolotu podczas lądowania pod sam próg pasa?
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów