jechać samochodem ciężko a co dopiero lądować
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:19
jechać samochodem ciężko a co dopiero lądować
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@decode21
tak jak oba posty wyżej, pilot trenując lot ILS ma takie fajne okularki które zasłaniają mu szybę i widzi tylko panel przyrządów. Wszystko jest OK dopóki te przyrządy mają pkt odniesienia jak np układ ILS przy którego pomocy samolot ląduje samodzielnie.
sory że tak jedno pod drugim, ale nie chcę być gołosłowny co do okularów
forpilot.pl/index.php?page=Offer&oid=74&SSID=95eab9d309f2afbec...
tak jak oba posty wyżej, pilot trenując lot ILS ma takie fajne okularki które zasłaniają mu szybę i widzi tylko panel przyrządów. Wszystko jest OK dopóki te przyrządy mają pkt odniesienia jak np układ ILS przy którego pomocy samolot ląduje samodzielnie.
sory że tak jedno pod drugim, ale nie chcę być gołosłowny co do okularów
forpilot.pl/index.php?page=Offer&oid=74&SSID=95eab9d309f2afbec...
A może by tak szybę przetarł, bo szron mu chyba osiadł.
Nie do końca jak jest jak mówisz. Do szkolenia ILS CAT I używa się takich okularów, a to nie pozwala lądować w autopilocie. ILS CAT II i CAT III A/B/C to już zupełnie inna bajka... inne szkolenia i certyfikaty dla lotnisk, samolotów i pilotów. W CAT I wysokosc decyzji na ladowanie to 61m widzialnosc 800m lub 550 widzialnosci na pasie, CAT II 31m/300m, CAT III A 0m/200m CAT III B 0m/75m - pełen autopilot do prędkości kołowania, w USA 0m/46m. CAT III C jeszcze nigdzie nie używana w świcie gdyż przy zerowej widzialności poziomej nie da się kołować samolotem.
Toż to Wrona
Żeby piloci wytrzymali napięcie takiego lądowania. Stewardessy muszą mieć sprawne usta.
Pełen szacun dla tych ludzi. To jest wzór współpracy, porozumienia i zaufania. A my, internetowe ludki potrafimy kłócić się o głupi utwór jakby od tego zależało całe nasze życie.
Ja tam nie widzę w tym nic super, ani nic, przecież nowe samoloty mają już na tyle usprawioną elektronikę, że wystepuje tam też coś w rodzaju "czujników parkowania" na dodatek mam dziwne wrażenie, że to symulator
Niestety piloci Tupolewa nie mieli takich umiejętności i niestety wypierdolili w drzewa.. Bywa...
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów