18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (5) Soft (4) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 18:08
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:23
"lajkowanie" nie pomaga
rolinka • 2013-07-12, 17:21
“Liking isn’t helping” ("lajkowanie nie pomaga") to hasło jednej z bardziej poruszajacych kampani społecznych stworzonej przez Publicis Singapore Crisis Relief Singapur. Jest to organizacja niosąca pomoc ofiarom katastrof, prowadzona przez wolontariuszy. Zdjęcia użyte w kampanii są prawdziwymi fotografiami prasowymi zrobionymi podczas trzech wielkich katastrof: wojny, powodzi i trzęsienia ziemi. Na oryginalne fotografie zostały wmontowane zdjęcia dłoni z podniesionymi kciukami, naśladujące Facebookowy znaczek "lubię to".

Pomysł jest prosty, ale śmiały - wirtualne rzeczy nie liczą się w prawdziwym życiu. Nawet miliard "lubię to" na Facebooku nie pomoże osobom w sytuacji kryzysowej w ich codziennych problemach. . Dlatego kampania prosi o działania. A ich mottem jest hasło: "Bądź wolontariuszem. Zmień życie ".







Powyższa kampania zostałą ogłoszona jako jedna z najpotężniejszych i najbardziej poruszających kampanii roku, "Liking isn’t helping" zdobył Złotego Lwa w kategorii prasowej na festiwalu w Cannes.
Zgłoś
Avatar
P................M 2013-07-13, 4:46
Kurwa mać, mam nadzieję, że właśnie pomogłem

Zgłoś
Avatar
Plecionkarz 2013-07-13, 8:51 3
Raz moja znajoma udostępniła w statusie jakieś chore dziecko z napisem: udostępnij żeby pomóc. Zapytałem się jej: w jaki sposób takie udostępnienie mu pomoże. Odpowiedziała: a czy to ważne?
Zgłoś
Avatar
Tigeros55 2013-07-13, 10:01 1
Lajkowanie nie pomaga, to dam piwo.
Zgłoś
Avatar
S................e 2013-07-13, 10:52
No to jak lajkowanie nie pomaga to dam piwo może wtedy coś zdziałam
Zgłoś
Avatar
L................o 2013-07-13, 11:43
Hmm... Na mnie to miało skutek odwrotny do zamierzonego: Śmiałem się jak głupi.

Może dlatego, że wyobraziłem sobie, że ci ludzie naprawdę tam stoją i "lajkują"
Zgłoś
Avatar
marian896 2013-07-13, 11:46
Lubię to!
Zgłoś
Avatar
Jarrt 2013-07-13, 11:57 5
Zgłoś
Avatar
Licho5 2013-07-13, 12:26
zamiast wręczać sobie złote lwy i dostawać lajki na festiwalach to niech lepiej pomogą
Zgłoś
Avatar
Laomedont 2013-07-13, 12:33
to chyba brat bliźniak tej dziewczynki na drugim zdjęciu zagrał Zgredka
Zgłoś
Avatar
avalanch 2013-07-13, 13:27
A ja pierdole do lajka dodaje komentarz niech wiedzą że nie są mi obojętni
Zgłoś
Avatar
Prescot 2013-07-13, 13:48
a po chuj pomagać tym brudasom którzy w normalnych warunkach by zabili każdego białego na ich terenie?
Zgłoś
Avatar
johnny12325 2013-07-13, 16:33
A mnie tam śmieszy ten kontrast na zdjęciach, gdzie widać lajki i biedotę z krajów 3 świata. To zakrawa o czarny humor przecie
Zgłoś
Avatar
psemeq 2013-07-13, 16:57
Pomogłeś! Oczywiście! zamiast płacić kasę, a oni ją przejedzą, to zmniejszasz im tam bezrobocie i liczbę chorych
Zgłoś
Avatar
fazzie 2013-07-15, 0:02
chwila roboty w paincie i od razu bardziej tu pasuje

Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów