18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (4) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 18:08
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:23
"lajkowanie" nie pomaga
rolinka • 2013-07-12, 17:21
“Liking isn’t helping” ("lajkowanie nie pomaga") to hasło jednej z bardziej poruszajacych kampani społecznych stworzonej przez Publicis Singapore Crisis Relief Singapur. Jest to organizacja niosąca pomoc ofiarom katastrof, prowadzona przez wolontariuszy. Zdjęcia użyte w kampanii są prawdziwymi fotografiami prasowymi zrobionymi podczas trzech wielkich katastrof: wojny, powodzi i trzęsienia ziemi. Na oryginalne fotografie zostały wmontowane zdjęcia dłoni z podniesionymi kciukami, naśladujące Facebookowy znaczek "lubię to".

Pomysł jest prosty, ale śmiały - wirtualne rzeczy nie liczą się w prawdziwym życiu. Nawet miliard "lubię to" na Facebooku nie pomoże osobom w sytuacji kryzysowej w ich codziennych problemach. . Dlatego kampania prosi o działania. A ich mottem jest hasło: "Bądź wolontariuszem. Zmień życie ".







Powyższa kampania zostałą ogłoszona jako jedna z najpotężniejszych i najbardziej poruszających kampanii roku, "Liking isn’t helping" zdobył Złotego Lwa w kategorii prasowej na festiwalu w Cannes.
Zgłoś
Avatar
JestemPro 2013-07-12, 18:11 5
Kretyni na fejsie i tak nie zrozumieja przekazu...
Zgłoś
Avatar
Grammar_Nazi 2013-07-12, 18:24 14


mam nadzieję, że pomogłem
Zgłoś
Avatar
hienamas 2013-07-12, 19:02 6
Cała ta hołota facebookowa i tak dalej będzie lajkowała bo to jest trendy.
Kurwa ciągle czekam aż shakują tego całego shitbooka
Zgłoś
Avatar
salv 2013-07-12, 19:45 12
Pierdolicie, Ahmed wygrał koze na Fejsie, bo była bez foli ochronnej
Zgłoś
Avatar
Antybristler 2013-07-12, 21:52 1
A co dają właściwie te lajki?
Zgłoś
Avatar
Adulka 2013-07-12, 22:17
słuszna akcja-popieram
mi osobiście się wydaje że takie wyżebrane lajki są potem sprzedawane
(jak ktoś mi zaśmieca tablice jakimiś obdartymi ze skóry psami to blokuje info od tego kogoś i chuj)
Zgłoś
Avatar
radkow 2013-07-12, 22:43
W końcu kurwa, w końcu.
Zgłoś
Avatar
s................n 2013-07-13, 1:53 3
a mnie to jebie szczerze.... to nie wina nasza czy innych ludzi tylko rządów danych krajów...
Zgłoś
Avatar
szymy 2013-07-13, 1:59 5
Dobrze, że ze stawianiem piwek jest inaczej

______________

nosiliby.pl - unikalne koszulki
Zgłoś
Avatar
Cziker 2013-07-13, 2:01 1
I co? I pewnie to jakiś fanpage na facebooku na którym za lajka niby dostają 1 centa? Pierdolenie o szopenie.
Zgłoś
Avatar
pocominick 2013-07-13, 2:07
I żeby wesprzeć tą akcję daj lajka
Zgłoś
Avatar
contowsky 2013-07-13, 2:18
jebać lajki. piwo jest dobre na wszystko.

______________

Najebać tysiąc postów i na emeryturę.
Albo dwa.
Trzy i więcej nie będzie.
Cztery, ostatnie słowo.
Zgłoś
Avatar
jaguar714 2013-07-13, 2:45 2
chcecie mi powiedzieć ze wszystkie moje lajki to ściema, a żadne dziecko nie otrzymało za to wody?

jeden chuj, przecie to murzyny

______________

chuj w dupe tuskowi
Zgłoś
Avatar
Leniwiec1 2013-07-13, 4:13 1
A mnie to w zasadzie nie poruszyła, ale może to wpływ harda na moją zdolność empatii .
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów