Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
mechanik od siedmiu boleści... co robisz na studiach? Chyba podajesz kawę wykładowcy.
Panowie, Panie, gimbusy i baby z chujem. Mam przyjemność przedstawić Wam... ZĘBATKĘ!
Obrazek
Wydrukujcie sobie i powieście nad łóżkiem.
Jak to jest zębatka!?
Sam miałes chyba hulajnoge,albo masz.
UWAGA BĘDZIE MÓWIŁ SPECJALISTA!
Jako radosny student pierwszego roku wydziału mechanicznego na PW bezapelacyjnie stwierdzam iż w chwilą gdy ów wyluzowany koleżka naciśnie na pedał wprawiając w ruch korbę, która przekaże kręt zębatce napędzającej przednie koło do prędkości powiedzmy v (środek koła) to tyle koło zacznie poruszać się również z prędkością v(środek tylnego koła). Z profilu prędkości na tylnym kole jasno wynika iż punkt styku ręki i koła (nazwijmy go np. punktem A) uzyska prędkość 2v i cały lans na zimny łokieć chuj strzeli.
Mówiąc po polsku:
Tylne koło zacznie się kręcić i już se łokcia na kole nie potrzyma.
Dobrze to skumałem ?
Po chuj ci człowieku zębatka?? no ja pytam na chuj?
Jak masz pedały bezpośrednio do koła uczepione to nie musisz nic nigdzie łańcuchem ani zębatką ani niczym, kurka blaszka przekazywać.
Musi dorobić błotniki i zimny łokieć się uda.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów