Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Tylko po co tego typu crash test? w dodatku bez ludzi...
Milioner z Rosji zrobił to "for fun" z okazji 500 000 subów na swoim kanale czy lajków czy coś w tym guście.
6.0 BiTurbo 700KM ~1000Nm ok 7sek do 100 przy wadze ok 4T
Jedyna prawilna wersja tego kanciaka:
6.0 BiTurbo 700KM ~1000Nm ok 7sek do 100 przy wadze ok 4T
Powodzenia w grząskim terenie przy wadze 4T szybciej maluchem bys przejebal niz tym
Powodzenia w grząskim terenie przy wadze 4T szybciej maluchem bys przejebal niz tym
myślisz? sześć ogromnych kół z odpowiednim terenowym bieżnikiem, każde oczywiście napędzane od potężnego silnika... 4 tony to w tym układzie małe miki...
Powodzenia w grząskim terenie przy wadze 4T szybciej maluchem bys przejebal niz tym
Nie chcę spamować filmami z testów terenowych z rosji, bo są długie, a nie chce mi się przycinać i odszukiwać tych, które już kiedyś widziałem (prawie cała seria Brabusa tam właśnie się wyprzedała, pomimo ceny zakupy 1.6 mln $ ) ale widziałem jak najebane kacapy testują to w ciężkim terenie i można z cała pewnością stwierdzić, że to jest auto w teren, a nie jak te wszystkie sruvy...
myślisz? sześć ogromnych kół z odpowiednim terenowym bieżnikiem, każde oczywiście napędzane od potężnego silnika... 4 tony to w tym układzie małe miki...
Tak sie składa ze cos niecos jezdze w offroadzie i mankamentem duzego tonażu auta jest to ze bardzo szybko sie zapada w grzaskim terenie kilka cofek przod tyl i siedzisz udupiony po mosty i tutaj nawet 6x6 nie pomoże. A wyciagarka piszczy zeby wyssać te 4 tony z blota. Lzejsze auta lepiej sobie radzą w grzaskim szybciej i latwiej mozna sie wyvrzebac. Mam wyprawowego nissana patrola zrobionego na ciezko ma prawie 3,5 t i w konkretnym blotku szczegolnie w pobliżu jezior gdzie grunt od 20 cm w dół jest mokry i grzaski zapada sie jak noz w maslo a kolega ferozą 1,2 tony smiga górą az milo
Nie chcę spamować filmami z testów terenowych z rosji, bo są długie, a nie chce mi się przycinać i odszukiwać tych, które już kiedyś widziałem (prawie cała seria Brabusa tam właśnie się wyprzedała, pomimo ceny zakupy 1.6 mln $ ) ale widziałem jak najebane kacapy testują to w ciężkim terenie i można z cała pewnością stwierdzić, że to jest auto w teren, a nie jak te wszystkie sruvy...
W ciezki teren to tylko takie cos co sie nie zapada
Jedyna prawilna wersja tego kanciaka:
Najbardziej pedalska wersja porządnego w oryginale samochodu.
Tak sie składa ze cos niecos jezdze w offroadzie i mankamentem duzego tonażu auta jest to ze bardzo szybko sie zapada w grzaskim terenie kilka cofek przod tyl i siedzisz udupiony po mosty i tutaj nawet 6x6 nie pomoże. A wyciagarka piszczy zeby wyssać te 4 tony z blota. Lzejsze auta lepiej sobie radzą w grzaskim szybciej i latwiej mozna sie wyvrzebac. Mam wyprawowego nissana patrola zrobionego na ciezko ma prawie 3,5 t i w konkretnym blotku szczegolnie w pobliżu jezior gdzie grunt od 20 cm w dół jest mokry i grzaski zapada sie jak noz w maslo a kolega ferozą 1,2 tony smiga górą az milo
W ciezki teren to tylko takie cos co sie nie zapada[/
Zerknij prosze na brabusa kanciaka ,filmiki znajdziesz bez problemu
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów