kawkaman, NAPRAWDĘ myślisz, że PODATEK DOCHODOWY ma pozytywny wpływ na dzietność rodziny?
Powiedz mi kiedy ludzie mieli po 5 dzieci - za "krwawego kapitalizmu", czy w dzisiejszym socjalizmie?
Albo inaczej - będą mieli więcej dzieci, kiedy więcej im zostanie w portfelu?
złodziejstwem jest takie myślenie jakie ty i tacy jak ty uprawiają
skoro ja pracuje ciężko, jak "niewolnik" by mojej zonie i dzieciom niczego nie brakowało to dlaczego mam się jeszcze dorzucać do takich nierobów jak ty, co by chcieli 8h w urzędniczej posadce z 13 i 14 pensją całe życie przesiedzieć ?
o norwegii nie pieprz, bo jakoś nie widzie byśmy mieli tyle ropy co oni by takich roszczeniowców utrzymywać
Czemu masz mnie za nieroba? Myślisz że jestem bezrobotny?
Jestem mechanikiem i wierz mi ciężka praca nie jest mi obca.
Zacytuję sam siebie( ) :
A wystarczy ze statystycznej pensji netto policzyć 69% - tyle zabiera państwo (nie licząc akcyzy, VAT-u).
Więc załóżmy że ZUS, dochodowy, składki NFZ-tu i inne pierdoły znikają - twoja pensja zwiększa się tym samym o średnie 69%.
Proste prawda?
Policz to tak: co za te średnie 69% dochodu dało ci państwo? Lekarza do którego idziesz raz na pół roku? Emeryturę której nie zobaczysz?
kawkaman, NAPRAWDĘ myślisz, że PODATEK DOCHODOWY ma pozytywny wpływ na dzietność rodziny?
Powiedz mi kiedy ludzie mieli po 5 dzieci - za "krwawego kapitalizmu", czy w dzisiejszym socjalizmie?
Albo inaczej - będą mieli więcej dzieci, kiedy więcej im zostanie w portfelu?
Podatek dochodowy w pewnym momencie reguluje czas pracy. Po prostu przestaje ci się opłacac pracować za długo(co staje się ciężarem) co nie pozostaje bez związku z twoją jakością życia.
Problem w tym że za "krwawego kapitalizmu" ludzie w dużej ilości dzieci widzą jedyną szansę na przetrwanie starości. Mało kogo naprawdę stać na dużą ilośc dzieci.
Czy to dobrze? Czy uważam takie "rozwiązania" za zdrowe. Wątpie.
Ja w tym widzę po prostu powoływanie dla tego że tak powiem kapitalistycznego potwora nowych niewolników.