18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (1) Soft (8) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:05
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 20:49
Avatar
jebacgowno 2019-04-10, 14:08 2
waloos napisał/a:

Jak się chce zapierdalać na prostej, to najpierw trzeba umieć skręcać.
Sam na motocyklu nie jeżdżę, ale kiedyś trafiłem na wywiad z jakimś gościem z MotoGP który jasno wypowiadał się, że w ciasnym łuku prędzej nalezy dodać gazu niż wciskać hamulec.
Z perspektywy fizyki ma to sens, bo wyższa prędkość, to większa siła odśrodkowa, która pozwala mocniej przechylić moto a w konsekwencji zacieśnić zakręt.



To nie do końca tak.
Dodanie gazu powoduje większą kompresję tylnego amortyzatora, który najlepiej pracuje w połowie zakresu. Dlatego zakręty motocyklem zakręty bierze się na gazie. Ujęcie gazu lub hamowanie prostuje motocykl a prosty motocykl jedzie (uwaga!) prosto.
Koleś ewidentnie spanikował i był leszczem bo zapasu czasu i miejsca miał w przysłowiowy fchuj.
Zgłoś
Avatar
Proximate 2019-04-10, 18:17 1
@MrSzegerege

Gówno prawda.
Potrzebne jest przyspieszenie, a nie stała prędkość.
Oczywiście jak jedziesz 200kmph i dodasz na zakręcie gazu to i tak nie wyrobisz, ale w powyższym przypadku gościu powinien na łuku lekko dodawać gazu i patrzyć gdzie jedzie.
Wjechał w barierki przez:
a.) fiksację wzroku;
albo
b.) heble na łuku

Sam o mało tak nie skończyłem, więc wiem co mówię. Hamowanie na zakręcie prostuje motocykl.
Zalecam obejrzenie/przeczytanie "Twist of the wrist".
Zgłoś
Avatar
ziajos 2019-04-11, 2:50
MrSzegerege napisał/a:

@waloos nie tyle co dodać gazu a utrzymywac prędkość i odchylenie ciałem
Nie tyle co zapierdalał co dał dupy i się rozmyślił. Powinien stanowczo sterować ciałem a widać że spanikował i odpuścił. No i może jakas fiksacja też była i źle to wszystko ocenił.



No to może lepiej ni ekupuj motocykla, bo wykurwisz na pierwszym łuku przy 60km/h
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów