18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (8) Soft Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:27
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 5:19

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
x................s 2012-09-11, 13:02 51
więcej godzin religii potrzeba, a nie jakieś tam ekonomie
Zgłoś
Avatar
zonk 2012-09-11, 13:16 3
Szuuuumiii doookooołaaa laaaaas.
Zgłoś
Avatar
buoba 2012-09-11, 13:17
Edukacja ekonomii niby jest - przedsiębiorczość w szkołach ponadgimnazjalnych i ekonomia/podstawy ekonomii na uczelniach wyższych.

Ale w praktyce te godziny zajęć to strata czasu - karzą nam się uczyć wykresików popyt/podaż i innych bzdetów, wykuwać ich na pamięć. Edukacja w Polsce polega tylko i wyłącznie na przyswajaniu dużej ilości wiedzy teoretycznej; bardzo mało możemy nauczyć się zastosowania praktycznego i wykorzystania tej wiedzy w życiu.

Wypowiedź Ministra Edukacji Narodowej to kpina z ludzi. Oczywista wina leży po stronie rządu, bo władza pozwoliła na działalność Amber Gold i to był jawny przekręt. Ale nawet media bagatelizują sprawę i głoszą nam, że ludzie co tam inwestowali to debile, było ich pareset. Prawda jest taka, że poszkodowanych jest nawet kilkadziesiąt tysięcy, a pieniądze zainwestowali tam nawet znani przedsiębiorcy wyższego szczebla.
Zgłoś
Avatar
x................s 2012-09-11, 13:28 2
buoba napisał/a:

i przedsiębiorcy wyższego szczebla.



z tym, że oni odzyskali swoją kasę, z wpłat zwykłych ludzi
Zgłoś
Avatar
deniZ 2012-09-11, 13:38
Jak wierzyc w cuda, to tylko te Tuskowej ekipy. Do tego nawet gimnazjum nie trzeba!
Zgłoś
Avatar
HAL-9000 2012-09-11, 13:46 4
Sranie, pierdzenie. Kolejna zasłona dymna żeby tylko odwrócić uwagę od pełnej winy rządu. A nie daj bóg żeby nie skończyło się nagonką na inne instytucjonalne przekręty w których są umaczani.

Mój młodszy brat gimbazjalista nawet nie kuma co to ROR i jakie ma zadanie dokładniej. Wie że VAT to jakiś podatek ale nie wie gdzie, w jakiej wysokości, kiedy zwrot itd, no sorry, ale kogo z nas w takim wieku interesowały takie niuanse?

Jej siostrzeniec nie zainwestował bo chodził do gimnazjum... Ja pierdole. Patrząc z mojej perspektywy na to co się na ogół teraz dzieje to 70% rocznika 86 i w dal, samodzielnie dorobkującego, nie miałoby zwyczajnie czego zainwestować bo jak ktoś zarabia uczciwie i wyjdzie 2000 netto to jest w komfortowej sytuacji (poniekąd ma więc racje że po gimnazjum to nie inwestują). Oczywiście za taki stan rzeczy też nie odpowiadają, po prostu niezbyt sumiennie korzystaliśmy ze wspaniałości gimnazjum.


Czarny chuj w dupsko aż po gardło za taką demagogie!
Zgłoś
Avatar
Lasarr 2012-09-11, 14:14
Ja pierdole, no to mamy propagande systemu edukacji, co jest kurwa komuna wraca?
Dawno juz takiej glupoty nie czytalem, a rzepa stoczyla sie na psy, skoro takie gowna pisza.Ciekawe swoja droga czy autor przypadkiem gimnazjum nie konczyl.
Zgłoś
Avatar
BarnabaTheDog 2012-09-11, 14:21 2
Zgłoś
Avatar
McMenel 2012-09-11, 14:25 10
Nie uczęszczałem do gimnazjum, nie miałem lekcji ekonomii i nie dałem się nabrać Amber Gold.... Dlaczego ?? Bo KURWA potrafię logicznie myśleć i składać literki co daje możliwość przeczytania cholernej umowy którą podpisuje... A że ludzie nawet po studiach w Polsce potrafią być kompletnymi idiotami to nie wina szkoły ale danego osobnika.
Zgłoś
Avatar
b................� 2012-09-11, 18:17 1
WF-u kurwa więcej potrzeba. Przecież w dorosłym życiu wyznacznikiem twojej edukacji jest to jak szybko zapierdalasz na 100m!
Zgłoś
Avatar
S................x 2012-09-11, 18:53 4
bubr32 napisał/a:

WF-u kurwa więcej potrzeba. Przecież w dorosłym życiu wyznacznikiem twojej edukacji jest to jak szybko zapierdalasz na 100m!



A powiedzenie "w zdrowym ciele zdrowy duch" wzięło się z powietrza, bądź z sufitu.

Jeżeli chodzi o gimnazjum - powinno być jak w 20-leciu międzywojennym. Tj. 4 lata gimbazy, nauka wszystkich przedmiotów, wręcz katorżnicza, by gnoje nie miały czasu na myślenie o głupstwach, a po gimbazie 2 lata liceum, gdzie człowiek już robi specjalizacje, wybiera, co będzie zdawał na maturze.

Wtedy wykształciliśmy fachowców i wybitnych naukowców.
Teraz kształcimy debili. Przez właśnie takie, szumiące lasy, chcące ograniczenia nauki w liceach.
Zgłoś
Avatar
b................� 2012-09-11, 20:42 2
@up

"nauka wszystkich przedmiotów, wręcz katorżnicza" - takim podejściem myślę, że wywołałbyś coś przeciwnego do edukacji. Nauczając nauczyciel powiniem zaciekawić, zainspirować ucznia tak, żeby sam bez przymusu sięgał do książek.

W zdrowym ciele zdrowy duch - owszem ale ciekawy jestem czy nie zmieniłbyś zdania gdybyś miał przykładowo kiepską sytuację materialną a twoja córka była kiepska z WF-u (może tak być i wcale nie musi być gruba czy coś, na dzisiejszym WFie zalicza się m.in. rzuty do kosza i inne absurdalne rzeczy) i chciała dostać stypendium żeby ci pomóc ale okazuje się że ma 3 z WFu i zabrakło jej 0,3 pkt do wymaganej średniej. Do tego piłem.

WF- owszem ale w postaci możliwości udostępnienia przez szkołę CHĘTNYM, np. sali do popykania w gałę albo stołów do pingla. A WFu jak dobrze pamiętam miałem 3-godziny tygodniowo i dostawało się oceny za debilne rzeczy jak rzucanie piłką palantową na odległość, czy oszczepem. 3 godziny tych idiotyzmów zamieniłbym z chęcią na dodatkowe godziny fizyki czy j.polskiego.

Albo taka plastyka w podstawówce, no kurwa brak słów. Rysowałem na ocenę drzewo a że talentu nie mam to byłem skazany na same 3 z dwoma. O wiele bardziej przydałaby się, np. oratoryka lub coś w tym stylu, bo daje się zauważyć, że wiele ludzi ma dziś problemy z wysławianiem się. Zajęcia wyglądałyby w stylu: nauczyciel bierze bachory w trasę i idą na miasto gadać, np. ze sklepową, czy na pocztę albo do banku by coś załatwić. Wszystko w praktyce ofc.

I to właśnie wklepywanie wiedzy na blachę jak powiedziałeś to chujowy pomysł.
Zgłoś
Avatar
S................x 2012-09-11, 21:56 5
bubr32 napisał/a:

"nauka wszystkich przedmiotów, wręcz katorżnicza" - takim podejściem myślę, że wywołałbyś coś przeciwnego do edukacji. Nauczając nauczyciel powiniem zaciekawić, zainspirować ucznia tak, żeby sam bez przymusu sięgał do książek.



Sądzę, że nie zrozumiałeś, o co mi chodziło, ale to akurat moja wina, że nie wyraziłem się jasno.

Nauka ma dzieci zainteresować, inspirować, ciekawić, bawić. Potrzebujemy nauczycieli, którzy są to w stanie sprawić. Jednakże mała liczba lekcji to marnowanie potencjału, jaki drzemie w każdym dziecku. Umysł dziecka jest niesamowicie elastyczny i potrafi przyswajać duże porcje materiału. Kiedy ma to robić, skoro idzie do szkoły na 8, wychodzi o 13/14/15? Jest mało godzin przeznaczonych na dany materiał, nauczyciele tego nie objaśniają, tylko pędzą z materiałem, żeby zdążyć. Dziecko musi się uczyć samo w domu, a nie zawsze jest ktoś, kto mu to wytłumaczy i nie zawsze jest na tyle pojętne. Jestem przekonany, że o wiele lepszy efekt byłby, gdyby dzieci chodziły do szkoły na 8, wychodziły o 18, z materiałem przyswojonym i właściwie objaśnionym już na lekcji. Znalazłby się czas na dyskusje na lekcjach, znalazłby się czas na zainteresowanie tematem, a dziecko wychodziłoby bez dodatkowego obciążenia, jakim jest konieczność nauki w domu. Mało tego, rodzic miałby czas, by odebrać swoją pociechę.

W tym momencie wielu gimnazjalistów siedzi w domach, czyta głupoty w necie, gra na komputerze, nie robi nic, by się rozwijać. To nie jest dobre.

bubr32 napisał/a:

W zdrowym ciele zdrowy duch - owszem ale ciekawy jestem czy nie zmieniłbyś zdania gdybyś miał przykładowo kiepską sytuację materialną a twoja córka była kiepska z WF-u (może tak być i wcale nie musi być gruba czy coś, na dzisiejszym WFie zalicza się m.in. rzuty do kosza i inne absurdalne rzeczy) i chciała dostać stypendium żeby ci pomóc ale okazuje się że ma 3 z WFu i zabrakło jej 0,3 pkt do wymaganej średniej. Do tego piłem.



Tu jest konieczna zmiana modelu kształcenia. WF nie powinien podlegać odrębnej ocenie. W Stanach mają stypendia naukowe i sportowe i to się dobrze sprawdza.

bubr32 napisał/a:

WF- owszem ale w postaci możliwości udostępnienia przez szkołę CHĘTNYM, np. sali do popykania w gałę albo stołów do pingla. A WFu jak dobrze pamiętam miałem 3-godziny tygodniowo i dostawało się oceny za debilne rzeczy jak rzucanie piłką palantową na odległość, czy oszczepem. 3 godziny tych idiotyzmów zamieniłbym z chęcią na dodatkowe godziny fizyki czy j.polskiego.



Owszem, rodzic powinien decydować, czego jego dziecko ma być nauczane. Tutaj jednak trzeba zmiany naszego nędznego systemu edukacji.

Cytat:

I to właśnie wklepywanie wiedzy na blachę jak powiedziałeś to chujowy pomysł.



Nie miałem na myśli wklepywania niczego na blachę. Nie ma nic gorszego.
Zgłoś
Avatar
b................� 2012-09-12, 13:54
@up

Nauka od 8 do 18 to chyba ciut za dużo. Prawie jak na zaocznych a to przecież dzieci. Po wyjebaniu paru nieprzydatnych i mniej przydatnych przedmiotów powyżej (plus parę na pewno by się jeszcze znalazło) zmniejszyłby się materiał do ogarnięcia. Polska edukacja zajebiści krzywdzi dzieci - na moim przykładzie: wiem, że osmoza to dyfuzja przez błonę albo, że piesiec ma 12 sutków i wiele innych ciekawych acz nieprzydatnych faktów.

Albo taki j. polski...nie wiem jak inni ale ja sporo godzin lekcyjnych przerabiałem wiersze a zwłaszcza ich interpretację co jest samo w sobie dobre, bo uczy myślenia, kombinowania- nie raz można dowiedzieć się o jakimś wydarzeniu historycznym albo poznać nowe słowo ale nie pojmuję robienia kartkówek z interpretacji utworu. Każdy może go rozumieć na swój sposób ale u mnie nauczycielka znała 1 interpretacje i za wszelkie odchylenia ucinała punkty.
J. polski powinien iść bardziej w stronę gramatyczną (szczególnie w dzisiejszej dobie gimnazjalnych gwałcicieli naszego języka) i praktyczną jak pisanie jakichś podań itp.

Jeśli taki j. angielski nauczany jest teraz od najmłodszych lat to ja dodałbym jeszcze ekonomię (ale nie taką hardcore'ową na początku, tylko coś w stylu uczenia dzieci gospodarności a potem mechanizmów rynkowych). Może właśnie jakbyśmy mieli bardziej wyedukowanych ludzi w tym kierunku, mogłoby się coś zmienić w tym kraju.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem