📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:46
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
@Up.
Może razem staliśmy. Bo nas już wkurwiała ta deszczowa pogoda i szliśmy w stronę samochodu, gdy zaczął się ich pokaz. Staliśmy jakby z boku tego pasa startowego, z którego startowali, a ewolucje robili nam nad głowami. Wtedy tylko myślałem, by się jakiś nie rozpierdolił.
Może razem staliśmy. Bo nas już wkurwiała ta deszczowa pogoda i szliśmy w stronę samochodu, gdy zaczął się ich pokaz. Staliśmy jakby z boku tego pasa startowego, z którego startowali, a ewolucje robili nam nad głowami. Wtedy tylko myślałem, by się jakiś nie rozpierdolił.
Dokładnie tam, też już do auta szedłem. Jak znajdę jakiś filmik, to wrzucę.
Nie mogę znaleźć, ale tu wrzucałem lądowanie euroFa sadistic.pl/jak-sie-dogadac-nie-znajac-jezyka-vt441392.htm
Nie mogę znaleźć, ale tu wrzucałem lądowanie euroFa sadistic.pl/jak-sie-dogadac-nie-znajac-jezyka-vt441392.htm
kaRasioWieC napisał/a:
chodzi kurwa o to, że wszyscy się osrali... tak jak ja kiedyś.
Byłem we francji. Około 60 osób zbiera winogrona a nagle lecą trzy f-16 z efektem boom.... pokonywali barierę dźwięku.
8 starszych osób do szpitala z sercem
Akurat
patrzyłem na wszystkich i widziałem jaki szok... i nagle jak krety w winogronach sie chowali...
Francja, F-16, pokonywanie bariery dźwięku i efekt boom a potem się obudziłeś. W każdym cywilizowanym kraju piloci mają zakaz przekraczania bariery dźwięku w odległości mniejszej niż 30 km od terenów mieszkalnych i poniżej 30 000 stóp czyli ciut ponad 9 km, za takie kowbojskie zabawy wylatuje się z wojska na zbity pysk z papierami tak zasranymi że żadne cywilne linie lotnicze nie dadzą ci pracy. Maksymalna dopuszczalna prędkość poniżej tego pułapu to 0,95 Ma/600 kts czyli 1111 km/h. Francja nie ma F-16 więc musieli to być piloci na ćwiczeniach zagranicznych, już to widzę jak ktoś na gościnnych występach robi sobie taką samowolkę.
Maupajoke
docenisz ich pierdolenie jak ci się trafi małomówna, która jak otwiera japę to tylko po to aby cię opierdolić
docenisz ich pierdolenie jak ci się trafi małomówna, która jak otwiera japę to tylko po to aby cię opierdolić
@Ruttenskog mógłbyś nieco rozjaśnić temat? Dlaczego tak jest itp? Jestem ciekaw
@up
samolot lecący z prędkością naddźwiękową wytwarza hałas przypominający grom w czasie burzy. Słuchanie tego przez kilkanaście sekund nie jest chyba komfortowe dla ludzi.
samolot lecący z prędkością naddźwiękową wytwarza hałas przypominający grom w czasie burzy. Słuchanie tego przez kilkanaście sekund nie jest chyba komfortowe dla ludzi.
Kosmaty69
Dz.U. 2003 nr 183 poz. 1793,
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)
z dnia 9 października 2003 r.
w sprawie zakazów lub ograniczeń lotów na czas dłuższy niż 3 miesiące
Na podstawie art. 119 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. — Prawo lotnicze (Dz. U. Nr 130, poz. 1112)
§ 5.
1.
W polskiej przestrzeni powietrznej wprowadza się zakaz lub ograniczenie wykonywania lotów zprędkością naddźwiękową:
1)
cywilnym i państwowym statkom powietrznym poniżej poziomu lotu FL 340;
2)
cywilnym i państwowym statkom powietrznym powyżej poziomu lotu FL 340 w godzinach 2300-600.
2.
Zakaz, o którym mowa w ust. 1, nie dotyczy:
1)
lotów wykonywanych w celu ochrony granicy państwowej;
2)
lotów wykonywanych w celu przechwycenia statków powietrznych naruszających granicę państwową lub obowiązujące zasady wykorzystania przestrzeni powietrznej.
Wysokość FL340 to 10363 metrów. W Polsce nie ma jeszcze tak tragicznie. Np w Norwegii w bazach Bodø i Ørland piloci mają zakaz używania dopalaczy przy starcie. Obie bazy są praktycznie w mieście, Obie mają pasy startowe po 2800 metrów więc każdy myśliwiec wystartuje bez problemu nawet z pelnym uzbrojeniem i dodatkowymi zbiornikami paliwa. Kerozyna jest droga teraz no i ludzie dostają kurwicy jak o 4 rano para dyżurna leci na dopale bo ruscy robia sobie wycieczkę krajoznawczą wzdłuż wybrzeża. Wystrzeliwanie flar też jest ograniczone przepisami, na pokazach lotniczych min 3000 stóp. Przepisy przeciwpożarowe i takie tam. W Anglii jest całkowity zakaz więc na np RIAT największych pokazach nie ma flar. Zakaz latania nad publicznością, minimalne wysokości itp itd. Na wszystko są przepisy i to nie jest jakieś tam bzdury tylko ustawowo określone które są rygorystycznie przestrzegane. Lotnictwo to nie jazda samochodem, tu się nikt nie bawi w "późne żółte" na skrzyżowaniu. No chyba że dowódcy bazy nie ma w robocie to wtedy dzieją się różne rzeczy
Dz.U. 2003 nr 183 poz. 1793,
ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY1)
z dnia 9 października 2003 r.
w sprawie zakazów lub ograniczeń lotów na czas dłuższy niż 3 miesiące
Na podstawie art. 119 ust. 4 pkt 1 ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. — Prawo lotnicze (Dz. U. Nr 130, poz. 1112)
§ 5.
1.
W polskiej przestrzeni powietrznej wprowadza się zakaz lub ograniczenie wykonywania lotów zprędkością naddźwiękową:
1)
cywilnym i państwowym statkom powietrznym poniżej poziomu lotu FL 340;
2)
cywilnym i państwowym statkom powietrznym powyżej poziomu lotu FL 340 w godzinach 2300-600.
2.
Zakaz, o którym mowa w ust. 1, nie dotyczy:
1)
lotów wykonywanych w celu ochrony granicy państwowej;
2)
lotów wykonywanych w celu przechwycenia statków powietrznych naruszających granicę państwową lub obowiązujące zasady wykorzystania przestrzeni powietrznej.
Wysokość FL340 to 10363 metrów. W Polsce nie ma jeszcze tak tragicznie. Np w Norwegii w bazach Bodø i Ørland piloci mają zakaz używania dopalaczy przy starcie. Obie bazy są praktycznie w mieście, Obie mają pasy startowe po 2800 metrów więc każdy myśliwiec wystartuje bez problemu nawet z pelnym uzbrojeniem i dodatkowymi zbiornikami paliwa. Kerozyna jest droga teraz no i ludzie dostają kurwicy jak o 4 rano para dyżurna leci na dopale bo ruscy robia sobie wycieczkę krajoznawczą wzdłuż wybrzeża. Wystrzeliwanie flar też jest ograniczone przepisami, na pokazach lotniczych min 3000 stóp. Przepisy przeciwpożarowe i takie tam. W Anglii jest całkowity zakaz więc na np RIAT największych pokazach nie ma flar. Zakaz latania nad publicznością, minimalne wysokości itp itd. Na wszystko są przepisy i to nie jest jakieś tam bzdury tylko ustawowo określone które są rygorystycznie przestrzegane. Lotnictwo to nie jazda samochodem, tu się nikt nie bawi w "późne żółte" na skrzyżowaniu. No chyba że dowódcy bazy nie ma w robocie to wtedy dzieją się różne rzeczy
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów