📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 17:51
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 14:20
📌
Powodzie w Polsce
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 23:12
🔥
Ubogacacze kulturowi zaczepiali panią
- teraz popularne
Szybciej się chyba nie da
nie gra na kodach, w taki sposób można skakać nad tymi roślinami i się nie umiera. Inna kwestia, że gra na emulatorze a tam można sobie dowolnie spowalniać czas lub zapisywać i wczytywać grę
Co za chuj z niego , ja z młodszym bratem męczyliśmy się nie raz cały dzień żeby przejść , a ten mi tu w 5 minut .
Do wszystkich piszących, że gość gra na haxach:
Tool Assisted Speedrun reprezentuje przejście gry z użyciem emulatorów i specjalnych narzędzi, które autorzy zazwyczaj tworzą sami (służą np. do wyszukiwania bugów, które mogą pomóc w przejściu albo np. wytyczaniu najkrótszej trasy). Oczywiście gra przechodzona jest w spowolnionym tempie, dzięki czemu możliwe jest osiągnięcie precyzji. Nie ma żadnej ingerencji w kod gry, na który ona nie pozwala. Przejście gry w taki sam sposób na konsoli jest możliwe, choć mało prawdopodobne (gracz musiałby mieć refleks nadczłowieka).
Tool Assisted Speedrun reprezentuje przejście gry z użyciem emulatorów i specjalnych narzędzi, które autorzy zazwyczaj tworzą sami (służą np. do wyszukiwania bugów, które mogą pomóc w przejściu albo np. wytyczaniu najkrótszej trasy). Oczywiście gra przechodzona jest w spowolnionym tempie, dzięki czemu możliwe jest osiągnięcie precyzji. Nie ma żadnej ingerencji w kod gry, na który ona nie pozwala. Przejście gry w taki sam sposób na konsoli jest możliwe, choć mało prawdopodobne (gracz musiałby mieć refleks nadczłowieka).
Mario miał ochotę zaliczyć coś na szybko to w 5 minut uratował kurewne. Czego to nie zrobi wyposzczony hydraulik...
@DoctorRzepa
gówno w prawda w 4:06 wpada na tego smoka z młotkiem i nie umiera w przeciwieństwie do smoka.
gówno w prawda w 4:06 wpada na tego smoka z młotkiem i nie umiera w przeciwieństwie do smoka.
@SzymToJa
Pokusiłbyś się o przeczytanie opisu filmiku na youtube. Specjalnie dla Ciebie, zacytuję kilka fragmentów:
Pokusiłbyś się o przeczytanie opisu filmiku na youtube. Specjalnie dla Ciebie, zacytuję kilka fragmentów:
Cytat:
Q2: You went right through the piranha plants, why didn't you die?
A2: Super Mario Bros. has many problems with hit detection, making it possible to jump through the piranha plants with accurate timing.
Cytat:
Q4: You went through the firebar in level 8-4 and did not die, why?
A4: Same as piranha plants. it just works. Poor hitbox detection.
Cytat:
*Note The hitboxes in this game are weird. List of things you can get hit by in certain spots and not die:
- Tops of piranha plants
- Ends of firebars
- Bowser's/Hammer Bros axes
Gość nie gra na kodach ,rok temu na lekcjach informatyki non stop gejmerzyłem w mario ,zero czitów normalne tempo i dawałem radę do 8-2 w ten sam sposób jak on. Przede mną jeszcze rok ,jebać maturę przejdę całą grę i wrzucę na sadola :d
P.S. w 2:01 nie traci czasu ,w ten sposób najszybciej przejdzie się tamtą przepaść.
P.S. w 2:01 nie traci czasu ,w ten sposób najszybciej przejdzie się tamtą przepaść.
RockyWood napisał/a:
god - mode ON. Nie raz widać jak Mario styka się z roślinkami z rur - normalnie po zetknięciu nawet jednym pixelem z roślinką Mario ginął.
Gówno a nie God Mode, bo mi też nad tymi roślinami przeskakuje.