Pewnie zalał silnik złym paliwem i chciał wypompować z jednostki napędowej, zapomniał odłączyć akumulator i powstała iskra z tąd ten zapłon. To tak na moje oko choć mogę się mylić i było to zamierzone działanie. P. S widać że próbował nawet innej metody ( bo jest w tle rura od odkurzacza.
Że co kurwa??? Ale wiesz że wystarczy odpiąć przewód paliwowy w komorze i przekręcić zapłon w stacyjce, aby uruchomić pompę pierwotną co nie?
Ale żeby tyle paliwa w komorę spalania najebalo?
Mnie to wygląda na próbę rozruszania tłoków po zatarciu (pałowaniu silnika) .
Że co kurwa??? Ale wiesz że wystarczy odpiąć przewód paliwowy w komorze i przekręcić zapłon w stacyjce, aby uruchomić pompę pierwotną co nie?
Mnie to wygląda na próbę rozruszania tłoków po zatarciu (pałowaniu silnika) .
Ale wiesz że to nie portal mechaniczny by palić bulwersa.
Gdyby zalal Pb do diesla.to skad iskra. Gdyby zalal ON do benzyniaka to ON by tak nie wybuchla od iskry
Pomyślałeś choć trochę, zanim to napisałeś?
Nie jestem mechanikiem, ale widzę że gość zalał cylindry najprawdopodobniej naftą i kręci wałem - celem ich oczyszczenia.
, ale widzę że gość zalał cylindry najprawdopodobniej naftą i kręci wałem - celem ich oczyszczenia.
Niestety kolego to nie SR tylko CA18DET, w s13 wychodziły bardzo rzadko w końcówce produkcji. SR20DET był standardowo w budzie od S14, S14A i S15 z małymi wyjątkami, ale to długi temat....