18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (2) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 21:18
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: 40 minut temu
🔥 Zguba motocyklisty - teraz popularne
🔥 Napastnik z długą rurką - teraz popularne
Avatar
Psilocke 2015-07-26, 15:52
Kiedyś do samochodu podchodzilo się z zestawem kluczy i młotkiem. Teraz z laptopem.
Elektronika W samochodach to ich pięta achillesowa.
Na siłę się ją wciska tłumacząc, że to dla bezpieczeństwa.
Jestem w stanie zrozumieć systemy kontrolujace trakcje itd.
Niestety elektroniczne sterowanie pompą paliwa, zaplonem, klima, hamulcami, itd nie dają nic a powodują znacznie więcej problemów niż mechaniczne.
Do tego bez komputera nawet wymiana wadliwego elementu czasami nic nie daje.
Zgłoś
Avatar
KrisCFC 2015-07-26, 16:16
benykuleczka napisał/a:

Podgrzewanie izolacji zapalniczką w celu zaklejenia przetarcia.



O kurwa... ktoś tak wogóle robi? Zapalniczką się podgrzewa koszulkę termokurczliwą wcześniej nałożoną na kabel gdzie izolacji nie ma ale co ja tam wiem...
Zgłoś
Avatar
~Beny 2015-07-26, 16:46
KrisCFC napisał/a:



O kurwa... ktoś tak wogóle robi? Zapalniczką się podgrzewa koszulkę termokurczliwą wcześniej nałożoną na kabel gdzie izolacji nie ma ale co ja tam wiem...



Nie, nie mam tu na myśli ww koszulki
Chodzi mi o chamskie podgrzewanie izolacji aż zacznie mięknąć. I wtedy zakleja się dziurkę.
Myślisz, że jak przewód idzie przez całą wiązkę np. z jednego tylnego nadkola do drugiego i jest uszkodzona tylko izolacja, to ktoś się bawi prucie, wypinanie, wpinanie i ponowne zawijanie?
Zejdź na ziemię, taśma musi jechać
Zgłoś
Avatar
Blurey 2015-07-26, 16:55
Cytat:

Co jak co, ale nic nie przebije Mercedesa w123.



Audi 100. Czym? Najważniejszym, czyli blachami. Ew. volvo kanciak.
Zgłoś
Avatar
bingo100 2015-07-26, 16:57
Też tak miałem po ulewie w E61. Woda się przelała przez odpływy szyberdachu do wnęki na koło zapasowe. A pod kołem szwaby wstawili moduły przyczepy, poziomowania zawieszenia i czujników parkowania. Wyschły i działają ale kilka minut po ruszeniu autem, na desce rozdzielczej była taka sama dyskoteka. W ECU 40+ błędów
Zgłoś
Avatar
GhostRider32 2015-07-26, 17:01
Gdzieś przewód się przetarł Miałem coś podobnego w W212, dobre auto, ale awaryjne, że nie wiem co :/ A w Polsce z serwisem jest koszmar, z Gdańska do Warszawy trzeba jeździć, bo Trójmiejskie serwisy tak się zaopiekują AMG, że strach jeździć
Szukam teraz W140, albo W126 oczywiście oba 500
Zgłoś
Avatar
pakozi 2015-07-26, 17:03 3
Gość mimo tego, co się dzieje, nadal jedzie? Trochę ryzykant...
A swoją drogą, takie cuda jak na filmie to jeden z powodów, dla których wolę auta, gdzie coś takiego nigdy się nie stanie:
Zgłoś
Avatar
jeloo 2015-07-26, 17:06 6
Widać, że to wersja dla kobiet. Nie może się zdecydować co się zepsuło.
Zgłoś
Avatar
szuleq 2015-07-26, 17:19
Miałem to samo w swoim opel vectra C a mianowicie dwie rzeczy naprawione i ustapiło, na nowo masa została podłączona i (chyba główna przyczyna) na kablach co łaczą silniki wycieraczek zrobił się nalod bo ody dostało i powodowało to zwarcie przez co były spadki napięc w układzie elektronicznym, dlatego komputer głupiał i miałem to samo co na tym filmie i jescze mi się do tego wspomaganie wyłączało ale uporałem się z tym

PS. Sprzedam OPLA
Zgłoś
Avatar
Dexterous 2015-07-26, 17:48
Komp wirusa złapał
Zgłoś
Avatar
keremere22 2015-07-26, 17:52
Miałem podobnie w MB 100 z 93 roku, jak zrobiło się trochę wilgotno na zewnątrz to na desce rozdzielczej miałem dyskotekę.
Także bez pierdolenia że tylko w nowych autach dzieją się takie rzeczy.
Zgłoś
Avatar
patyk89 2015-07-26, 18:07
Elektronika jest zajebista, tylko janusze którzy nie rozumieją jak ona działa powtarzają jak mantra "panie, najebao elektroniki w tych samochodach bla bla bla..."
Gdyby nie elektronika, połowie sadoli zostałaby odebrana codzienna przyjemność walenia do pornoli.

Sama elektronika (obwody drukowane i wszystkie elementy elektroniczne które się na niej znajdują) są w chuj niezawodne. Padają elementy mechaniczne/elektromechaniczne zamykające obwód typu przełączniczki, guziczki, styki, przekaźniki, cewki, potencjometry itp

Do tego zazwyczaj rozbudowana diagnostyka - szybko naprowadza i bardzo przyspiesza szukanie źródła problemu.
Zgłoś
Avatar
bosman123 2015-07-26, 18:30
Dobrze że nie wybuchł
Zgłoś
Avatar
MadDave 2015-07-26, 19:19 1
definitywnie zjebany alternator, koleś trochę debil że mimo to nadal zapierdala dobrze z pakę na ośnieżonej trasie, ponieważ wszelkie wspomaganie się wyłącza.

@keremere22 - ta, za to stary zostawiasz na poboczu albo na rekonwalescencje u mechanika na parę dni.

Samochód to nie ak47, coś kiedyś musi się zjebać.
Zgłoś
Avatar
FenomenKol 2015-07-27, 1:23 1
@up
Wątpie w to że to alternator. Mi jak się zjebał alternator w poprzednim aucie to najpierw zaświeciła się kontrolka braku ładowania/korzystania z aku tj. "czerwone aku" a później komputer wyłączał wszystko po kolei łącznie z turbiną praktycznie na koniec żywota akumulatora a na samym końcu nawet awaryjne nie działały. A tutaj koleś ma dyskotekę, jakby to był alternator to by się poszczególne systemy wyłączały a nie gasły i zapalały.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie