📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 15:10
📌
Konflikt izraelsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 8:23
🔥
Strażniczka Teksasu
- teraz popularne
Witaj użytkowniku sadistic.pl,
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
sc33, A to dopiero mam bekę. Przyznaję się bez bicia, motocyklów po nazwach za bardzo nie kojarzę, ale gdy spojrzałem co to tak naprawdę jest ten Intruder to mi szczena opadła. Szczena ze śmiechu, a brzuch rozbolał. Przecież to pierdzące wozidełko robi więcej hałasu niż to wszystko warte. Gdybym wiedział co to tak naprawdę jest, nawet nie męczyłbym się aby próbować przetłumaczyć, że są samochody szybsze niż motocykle, bo są i nikt nie zaprzeczy, a to, że w Polsce ciężko spotkać... no cóż taki kraj.
@paka2000
Przyznaj się, że nigdy nie siedziałeś na moto. O jeździe ścigiem nie wspomnę. Stary nie masz moto nie miałeś i raczej miał nie będziesz...
Jeśli dla Ciebie silnik 1,4 tylko pierdzi to pozdro. Jeszcze raz Ci powtórzę, że miałem ścigacza więc co nie co wiem o zapierdalaniu na wysokich, hamowaniu, składaniu się itp. Chłopie jak możesz zabierać głos w dyskusji o moto jak nawet nie wiesz co to intruder.
fabrycznym motocyklem można jechać 299km/h a samochodem 250km/h. Wbij to sobie do głowy
Przyznaj się, że nigdy nie siedziałeś na moto. O jeździe ścigiem nie wspomnę. Stary nie masz moto nie miałeś i raczej miał nie będziesz...
Jeśli dla Ciebie silnik 1,4 tylko pierdzi to pozdro. Jeszcze raz Ci powtórzę, że miałem ścigacza więc co nie co wiem o zapierdalaniu na wysokich, hamowaniu, składaniu się itp. Chłopie jak możesz zabierać głos w dyskusji o moto jak nawet nie wiesz co to intruder.
fabrycznym motocyklem można jechać 299km/h a samochodem 250km/h. Wbij to sobie do głowy
Wbij sobie do głowy, że nie każdy auto ma takową blokadę. Fakt nie siedziałem, co nie oznacza, że nie wiem na ile stać auto a na ile motocykl. I wciąż czekam na Hayabusę fabryczną jadącą 412km/h. Skoro takie istniały chcę to zobaczyć. A mieć to i ja miałem słonia na balkonie.
Jak już napisałem wcześniej. Czekam na fabryczne auto jadące 251km/h
Już wcześniej obliczyli, że ta "babcia" jedzie 392. Więc idzie dopierdolić do 412. Chociażby oponami i masą kierowcy.
Już wcześniej obliczyli, że ta "babcia" jedzie 392. Więc idzie dopierdolić do 412. Chociażby oponami i masą kierowcy.
Jak najbardziej fabryczne auto.
+ sporo egzemplarzy Lamborghini, Ferrari, czy Pagani. A to, że nie jeżdżą po polskich drogach, to tylko z tego powodu, że mamy zbyt biedne społeczeństwo. I nie mów mi, że nie ma takich aut, bo Twoja wiedza na temat samochodów jest tak znikoma, jak to co masz w gaciach. A teraz Ty pokazuj jadące 412km/h Suzuki Hayabusa przypominam - fabryczne.
A co do tego co wrzuciłeś... Proste obliczenie 220km/h*1.6=około 350km/h... Gdzie fabryczne osiągały około 336 km/h Naoglądasz się filmików a potem próbujesz się wymądrzać nie wiedziąc praktycznie nic o motoryzacji. Twoja wiedza na ten temat zamyka się przy jeździ motorem i przygotowywaniem go do sezonu. Głupie pytanie co to trapez akermana bez pomocy google by Cię zatkało. Tyle w temacie A maść na ból dupy znajdź sobie gdzieś tam w necie, bo mi się nie chce, a Ty w tym obcykany raczej jesteś.
+ sporo egzemplarzy Lamborghini, Ferrari, czy Pagani. A to, że nie jeżdżą po polskich drogach, to tylko z tego powodu, że mamy zbyt biedne społeczeństwo. I nie mów mi, że nie ma takich aut, bo Twoja wiedza na temat samochodów jest tak znikoma, jak to co masz w gaciach. A teraz Ty pokazuj jadące 412km/h Suzuki Hayabusa przypominam - fabryczne.
A co do tego co wrzuciłeś... Proste obliczenie 220km/h*1.6=około 350km/h... Gdzie fabryczne osiągały około 336 km/h Naoglądasz się filmików a potem próbujesz się wymądrzać nie wiedziąc praktycznie nic o motoryzacji. Twoja wiedza na ten temat zamyka się przy jeździ motorem i przygotowywaniem go do sezonu. Głupie pytanie co to trapez akermana bez pomocy google by Cię zatkało. Tyle w temacie A maść na ból dupy znajdź sobie gdzieś tam w necie, bo mi się nie chce, a Ty w tym obcykany raczej jesteś.
O widzę, że już sobie znalazłeś, jesteś szybszy niż myślałem. Normalnie bystry jak woda w klozecie
Wujek google pomógł? Wystarczy. Już zbłaźniłeś się rzekomym 412 km/h Hayabusą. Więcej w rozmowę z typem płytkim w motoryzacji nie będę wchodził.
z komenta yt
220mph is 353kph
220mph at 10 000rpms
max rpm:11 100
11 100/10 000=1,11
353kphX1,11=392kph
zatankować 2 litry, dobre opony i 50kg kierowca.
Naucz się liczyć mózgu!
Alfa i omega motoryzacji nie wie co to intruder...
220mph is 353kph
220mph at 10 000rpms
max rpm:11 100
11 100/10 000=1,11
353kphX1,11=392kph
zatankować 2 litry, dobre opony i 50kg kierowca.
Naucz się liczyć mózgu!
Alfa i omega motoryzacji nie wie co to intruder...
Jak już wspominałem garbusie nie interesuję się zbytnio motocyklami. Tak samo ja mogę pytać o marki i modele aut, a ty będziesz tylko patrzył jak głupi swoimi ślepymi ślepiami. I jak wcześniej mówiłem, chcę seryjną Busę, a nie kręconą wiertarkę czy szlifierkę. Czegoś takiego nie ma, ale ktoś taki jak Ty zawsze będzie myślał, że jest. Jedyny motor o którym słyszałem i przekracza prędkość 400km/h jest Dodge Tomahawk. A no i Y2K. I to są jedyne seryjne motory które przekraczają prędkość 400 km/h. A spotkanie ich na drodze jest jeszcze mniejsze niż spotkanie egzotycznych aut. Ale o czym ja mówię, przecież motÓr jest jak bestia. MotÓr kur** mać! I żadna inna religia. Wsiadaj lepiej na ten kibel swój i pokaż na co stać te 1.4 w chopperze. Moje zdanie zawsze było takie, że choppery więcej pierdzą jak jadą i taka jest prawda. I szczerze powiedziawszy kiedyś sam chciałem mieć motocykl, ale uważam, że lepsze, bardziej funkcjonalne i bezpieczniejsze jest auto. Zima nie przeszkadza, bo nie jest pojazdem sezonowym, pojedziesz na wakacje z rodziną, a co najważniejsze jak uderzysz gdzieś z dużą prędkością masz mniejsze prawdopodobieństwo zostania roślinką niż na motocyklu. I taka jest prawda, a jeśli dupa cię boli, bo nie potrafisz zrozumieć, że zawsze można stworzyć samochód szybszy od motocykla, to już twój problem. Po raz ostatni mówię nie wchodzę dalej z tobą w gadkę, bo poziom twojej wiedzy o motoryzacji a mojej to dwa różne poziomy. I nie muszę wiedzieć co to Intruder, tak samo nie muszę znać wszystkich modeli aut, bo nie od tego jest mechanik, lecz od tego by te auto zrobić bez względu na to czy to Polonez, LaFerrari, Koeniggsegg czy też coś pokroju chociażby samochodu którego można spotkać na co dzień. Na żywo jestem przekonany, że mógłbym Cię pytać o takie rzeczy, że język wyszedłby Ci przez zad, bo nie wiedziałbyś jak odpowiedzieć. Koniec tematu, możesz sobie tu pisać co chcesz i tak nie mam zamiaru zajrzeć. Znam swoją wartość i wiem ile potrafię, a nie jak to w twoim przykadku wygląda, a więc nie przeliczam się. Gdzieś tu już masz maść na ból dupy, więc sobie ją wypróbuj może pomoże.
@admarioo
Motocykliści mają swoją atomówkę szosową a dokladnie:
Dodge Tomahawk
Dane z wiki:
Silnik: V 10 - ten sam, który jest seryjnie montowany w Dodge'u Viperze
Masa własna: 680 kg
Rozkład masy przód/tył: 49/51%
Pojemność zb. paliwa: 12,3 l
Spalanie 7 l/100 km
Prędkość maksymalna: ponad 480 km/h, nieoficjalnie ponad 680 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h w 2,5 sekundy
Pojemność skokowa - 8277 cm³
Benzynowy
L. Cylindrów - 10 w układzie widlastym
Dwa zawory na cylinder
Podsumowując: Jednemu by gały wyszły drugiem by się cofnęły
Motocykliści mają swoją atomówkę szosową a dokladnie:
Dodge Tomahawk
Dane z wiki:
Silnik: V 10 - ten sam, który jest seryjnie montowany w Dodge'u Viperze
Masa własna: 680 kg
Rozkład masy przód/tył: 49/51%
Pojemność zb. paliwa: 12,3 l
Spalanie 7 l/100 km
Prędkość maksymalna: ponad 480 km/h, nieoficjalnie ponad 680 km/h
Przyspieszenie: 0-100 km/h w 2,5 sekundy
Pojemność skokowa - 8277 cm³
Benzynowy
L. Cylindrów - 10 w układzie widlastym
Dwa zawory na cylinder
Podsumowując: Jednemu by gały wyszły drugiem by się cofnęły
tez czasami daje sie podpuscic z czego nie jestem zbyt dumny
Może ja dodam swoje kilka groszy
O tym kto jest realnie szybszy nie decyduje korzystniejszy stosunek mocy do masy, tylko korzystniejszy stosunek mocy do oporów (toczenia, powietrza). Masa pojazdu wpływa tylko pośrednio (docisk opon, większe tarcie) i to tylko podczas ruszania i niewielkich prędkości, kiedy opory toczenia i powietrza nie są jeszcze znaczące.
Druga sprawa to porównanie silników tego mercedesa i R1 - wysilony silnik turbodoładowany mający 8 cylindrów (chyba nawet w biturbo lub w twin turbo) kontra niewysilona wolnossąca jednostka czterocylindrowa.
SL63 - 96 KM na 1 litr pojemności (zaznaczam, że z turbodoładowaniem),
YZF R1 - 174-182 KM na 1 litr pojemności.
Koło 180 KM dla oporów jakie generuje obudowany w owiewki motocykl to jest nie wystarczająca moc, aby pojechać realnie więcej niż 280 km/h.
O tym kto jest realnie szybszy nie decyduje korzystniejszy stosunek mocy do masy, tylko korzystniejszy stosunek mocy do oporów (toczenia, powietrza). Masa pojazdu wpływa tylko pośrednio (docisk opon, większe tarcie) i to tylko podczas ruszania i niewielkich prędkości, kiedy opory toczenia i powietrza nie są jeszcze znaczące.
Druga sprawa to porównanie silników tego mercedesa i R1 - wysilony silnik turbodoładowany mający 8 cylindrów (chyba nawet w biturbo lub w twin turbo) kontra niewysilona wolnossąca jednostka czterocylindrowa.
SL63 - 96 KM na 1 litr pojemności (zaznaczam, że z turbodoładowaniem),
YZF R1 - 174-182 KM na 1 litr pojemności.
Koło 180 KM dla oporów jakie generuje obudowany w owiewki motocykl to jest nie wystarczająca moc, aby pojechać realnie więcej niż 280 km/h.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów