📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 3:27
🔥
Składanka traktorów zagłady i maszyn rolniczych
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
a jak mialo jebnac jak roznica miedzy ich wysokosciami pewnie wynosila kilkaset metrow, albo lepiej.
IOI napisał/a:
a jak mialo jebnac jak roznica miedzy ich wysokosciami pewnie wynosila kilkaset metrow, albo lepiej.
1000 stóp. Albo lepiej.
IOI napisał/a:
a jak mialo jebnac jak roznica miedzy ich wysokosciami pewnie wynosila kilkaset metrow, albo lepiej.
Może ten trzeci jebnął.
Jebany tytuł. Nie near miss , tylko near hit
Zjebany temat, zjebane nicki (multikonta?), zjebane komentarze, dwa samoloty zamiast trzech, co za gówno?
@up
Z trzeciego kręcili ten filmik misiu kolorowy
Z trzeciego kręcili ten filmik misiu kolorowy
Sabajone napisał/a:
@up
Z trzeciego kręcili ten filmik misiu kolorowy
Jakby nie było, wszystkie są od siebie tak blisko że
Kiedyś się uczyłem o korytarzach powietrznych... są przepisy które to regulują i minimalna różnica wysokości jak ktoś wyżej pisał to około 1000ft czyi +/- 330m... Co nie zmienia faktu, że przy maszynach o długości 100m i prędkości powyżej 700km/h potrafi to wyglądać na "near miss".
Separacja w pionie to 1000 stóp, a w poziomie 5 mil morskich. Tak jak ktoś wyżej napisał - faktycznie przy dużych samolotach te ~300 metrów wydaje się znacznie mniejszym dystansem dla pasażera, ale takie sytuacje to norma i nawet w trakcie pisania tego posta podobna rzecz wydarzyła się już pewnie około kilkuset razy na świecie. A tak w ogóle to nawet gdyby kontrola lotów nawaliła i samoloty byłyby na kolizyjnym kursie to standardem jest system TCAS. Gdy dwa samoloty wykryją, że znajdą się w tym samym punkcie za jakiś czas to urządzenia się 'synchronizują' i jeden z samolotów dostaje polecenie zejścia/wzniesienia się, a drugi zawsze przeciwne. Nawet gdyby kontroler lotu wydał sprzeczne polecenie do tych wygenerowanych przez system to pilot ma obowiązek zastosowanie się do TCASa.
O widzę że eksperci wyżej powiedzieli już o TCASie także nie będę wpierd*alał swoich trzech groszy.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów