18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 15:34
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 13:32
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: 54 minuty temu
Avatar
fdr 2013-11-26, 20:01
przy takiej charakterystyce pracy tylko zmeczenie materialu i kiepskie paliwo moze mu zaszkodzic.
Zgłoś
Avatar
Matush5 2013-11-26, 20:06 1
Nie chce skłamać ale już widziałem nie jestem pewny czy nie tego samego pana jak własnie miał taki silniczek na paliwo, miał linke od gazu i na prezentacji dodawał gazu i pokazywał jak silnik zachowuje się na wolnych obrotach. Tylko nie wiem własnie czy to była V-ka czy własnie te W, nie pamiętam. Ale wracając do tematu trzeba być doskonałym rzemieślnikiem i mieć dużo oleju pod kopułą żeby wykonać takie arcydzieło.... Świetne.
Zgłoś
Avatar
ras666 2013-11-26, 20:07
ale mu się kurwa łapy trzęsą
Zgłoś
Avatar
The.prophecy 2013-11-26, 20:36 1
fdr napisał/a:

przy takiej charakterystyce pracy tylko zmeczenie materialu i kiepskie paliwo moze mu zaszkodzic.



Kiepskie paliwo? Czyli co, suche powietrze?

Spoko wygląda, ale nadal to atrapa napędzana sprężonym powietrzem.
Zgłoś
Avatar
aod244 2013-11-26, 20:54
Silnik z ikei.
Zgłoś
Avatar
Tomiki 2013-11-26, 20:55
quartz75 napisał/a:

Widziałeś kiedyś "niemechaniczny" rozrząd?



Mozna spotkac rozrzady ze sterowaniem elektrycznym.
Zgłoś
Avatar
Bad Mother Fucker 2013-11-26, 20:57
Kocham was polacy
Zgłoś
Avatar
kamilsad 2013-11-26, 21:16 4
O i to jest prawdziwy układ "W" a nie te dwie polączone "VR"-ki ktore pokazuje VW w silnikach W8 (np. passat) albo W16 (veyron), VW poszedl na łatwiznę i tylko łączyl to co mial już gotowe, prawdziwej W nigdy nie zrobili.
Zgłoś
Avatar
LiquidKaczor 2013-11-26, 21:16
Tomiki, ale, że jak elektrycznym? zawory się otwierają na elektromagnes?
Zgłoś
Avatar
dkmgtc88 2013-11-26, 21:25
Dobre rozwiązania rozrządu są dwa, koła zębate jak np w ciągniku lub dobry łańcuch jak np w Mercedesie W124 z silnikiem diesla. I nie wiesz nic o obsłudze/wymianie rozrządu:D
Zgłoś
Avatar
Tomiki 2013-11-26, 21:28
W prototypowych silnikach BMW stosowano rozwiazanie na bazie solenoidu i pola magnetycznego, ale cos mi swita ze bylo tego wiecej. Zbyty dawno gdzies o tym czytalem.

Zmiena faz rozrzadu (zmiana kata ustawienia walka rozrzadu wzgledem kolo pasowego) moze byc elektryczna, ale cala reszta jest i tak mechaniczna.

dkmgtc88 pamietaj ze liczy sie jeszcze glosnosc.
Zgłoś
Avatar
powoluku 2013-11-26, 21:29
@quartz75
Wiesz że mu chodziło o to że przeniesienie rozrządu odbywa się w w/w silniku przez koła zębate a nie przez np pas rozrządu bądź łańcuch rozrządu.
Zgłoś
Avatar
dkmgtc88 2013-11-26, 21:41
Tomiki dla mnie dźwięk 2,5litra turbodiesla w 124 to muzyka;p
Zgłoś
Avatar
orzeszwmorde 2013-11-26, 21:46
Cytat:

Wiesz że mu chodziło o to że przeniesienie rozrządu odbywa się w w/w silniku przez koła zębate a nie przez np pas rozrządu bądź łańcuch rozrządu.


Mógł to napisać ale nie, wolał przygrać experta.

Apropo przeniesienia napędu na rozrząd to zawsze mnie ciekawiło czemu zastąpili koła zębate przecież te ze skośnymi zębami i kołem wałka z tworzywa (chyba ebonit) byłe ciche i trwałe, jak nie wieczne, bo silniki padały a rozrządu nikt nigdy nie wymieniał.
Zgłoś
Avatar
q................5 2013-11-26, 21:49 1
Wiem ale co mnie to obchodzi? Przez pas czy łańcuch nie jest mechanicznie? HLA to nie mechanika? Nawet pewne próby sterowania zaworami za pomocą cewek to wciąż jako zawór, praca mechaniczna. Bo mnie już wkurwia, że im kto głupszy tym więcej ma tu do powiedzenia.
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie