🎉🎉🎉 🥳🎂 17 urodziny sadistic.pl 🎂🥳 🎉🎉🎉
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 12:23
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 13:07
🔥
Koniec jazdy
- teraz popularne
Zastanawia mnie jedno: Czy w takiej sytuacji, policja ma bezpośredni kontakt z maszynistą, czy kurwa procedury są takie, że trzeba na bazę zgłosić, poczekać na odebranie zgłoszenia? Byli na miejscu, wystarczyła szybka reakcja... Z tego co widać, ni chuja... Naprawcie to!!!!!!!!!!!!!!
Nie bronię motopizdy, ale właśnie takie ruchy Ci kurwa faktyczni POLICJANCI powinni przewidzieć...
Nie bronię motopizdy, ale właśnie takie ruchy Ci kurwa faktyczni POLICJANCI powinni przewidzieć...
Lata lecą a PKP cały czas się spóźnia...
@Ayasukę - policja nie ma fizycznej możliwości żeby znać numery telefonów do KAŻDEGO maszynisty w kraju a znowu połączenie radiowe ma on tylko z kilkoma najbliższymi stacjami więc tak ja opisałeś: aby zatrzymać pociąg w sytuacji kryzysowej dróżnik/policjant musi zadzwonić na stacje i to stacja musi skontaktowac się z maszynistą by on zatrzymał pociąg. Życie to nie film niestety i w praktyce jeżeli zapory były już opuszczane a koleś się wpierdolił za nie to może go uratować tylko refleks maszynisty (+ relatywnie niska prędkość przejazdu składu i tym samym droga hamowania) albo cud, podobnie jeżeli ktoś coś pomyli w ustawieniu torów i dwa pociągi znajdą się na kolizyjnym to nie ma już przeważnie możliwości poinformowania o tym maszynisty, cała nadzieja w dobrych oczach i refleksie. Dlatego jak znacie jakiegoś maszyniste to karmcie go orzechami i marchewką bo nigdy nie wiadomo kiedy jego sprawne oko może uratować życie jakiejś motopizdeczki
@up
"podobnie jeżeli ktoś coś pomyli w ustawieniu torów i dwa pociągi znajdą się na kolizyjnym to nie ma już przeważnie możliwości poinformowania o tym maszynisty" - no niekoniecznie bym się z Tobą zgodził..
"podobnie jeżeli ktoś coś pomyli w ustawieniu torów i dwa pociągi znajdą się na kolizyjnym to nie ma już przeważnie możliwości poinformowania o tym maszynisty" - no niekoniecznie bym się z Tobą zgodził..
Gdyby w Polsce pociągi jeździły zgodnie z rozkładem to było by pięknie, a tak no cóż...
MaszAyahuaskę napisał/a:
Zastanawia mnie jedno: Czy w takiej sytuacji, policja ma bezpośredni kontakt z maszynistą, czy kurwa procedury są takie, że trzeba na bazę zgłosić, poczekać na odebranie zgłoszenia? Byli na miejscu, wystarczyła szybka reakcja... Z tego co widać, ni chuja... Naprawcie to!!!!!!!!!!!!!!
Nie bronię motopizdy, ale właśnie takie ruchy Ci kurwa faktyczni POLICJANCI powinni przewidzieć...
policjanci dzwonią z komórki na nr:72 913 a oni jako że są Ogólnokrajowym Biurem Numerów szybciutko namierzają pod jaki numer trzeba zadzwonić.... proste nie.
jaakee10 napisał/a:
@up
"podobnie jeżeli ktoś coś pomyli w ustawieniu torów i dwa pociągi znajdą się na kolizyjnym to nie ma już przeważnie możliwości poinformowania o tym maszynisty" - no niekoniecznie bym się z Tobą zgodził..
w ustawieniu toru przebiegu nie da się pomylić bo nie pozwalają na to blokady stacyjne lub/i szlakowe do zderzeń dochodzi na skutek zignorowania światła czerwonego
Powinni mu jeszcze wjebać porządnie to na pewno zapamięta , że się zatrzymuje na przejeździe kolejowym .
Ktoś tam z tych kontrolnych w PKP (dróżnik?) dostaje sygnał o wyłamaniu szlabanu, dla maszynisty po drodze uruchamiane są sygnały o zachowaniu ostrożności i zmniejszeniu prędkości (nie wiem jak to się fachowo nazywa), a Policja zabezpiecza miejsce do czasu przybycia służb PKP i naprawy przejazdu.