Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (1) Soft (1) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 13:35
📌 Konflikt izraelsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 8:23
🔥 Strażniczka Teksasu - teraz popularne
🔥 Przycinanie żywopłotu - teraz popularne
Coś dla fanów gatunku Latałoby się... gdyby nie spalanie

Opisu pracy silnika nie wrzucam ponieważ każdy kumaty powinien wiedzieć w jaki sposób ten motor wykonuje swoją prace

It’s fucking quick!” Waży zaledwie 136 kg, ma 700 cm3 i rozwija 200 koni mechanicznych!

Silniki z tłokiem obrotowym, znane szerzej jako silniki Wankla (Feliks Wankel opatentował najpopularniejszą i najbardziej sprawną wersję takiej jednostki) nie są zbyt popularne w sporcie, a tym bardziej w motocyklach. Silnik Wankla ma nieduże gabaryty, niską wagę i pracuje spokojnie. Przy tym jest nieporównywalnie bardziej efektywny (w stosunku pojemności do mocy), niż tradycyjne jednostki. Niestety jego poważnymi wadami są wysoka konsumpcja paliwa oraz problemy z uszczelnieniem.

Nie ma jednak tego złego. Brytyjska ekipa Crighton Racing postanowiła przywrócić moc silnika Wankla na torze i tak powstał motocykl CR700P. Ma aluminiową ramę, zawieszenia Bitubo, przednie zaciski Brembo i 22-litrowy zbiornik paliwa. To jednak, co cieszy nas najbardziej, to właśnie silnik z tłokiem obrotowym, a w zasadzie z dwoma tłokami, o łącznej pojemności skokowej 700 cm3.

Cała konstrukcja waży na sucho drastyczne 136 kilogramów! Gdyby tego było mało, to „obrotowa siedemsetka” rozwija demoniczną moc 200 KM i moment obrotowy 136 Nm! Wow! Na tym sprzęcie przejechał się Jamie Whitham, były profesjonalny zawodnik. Po zjechaniu z toru powiedział: „It’s fucking quick!”. Biorąc pod uwagę to, co działo się na prostej startowej, nie dziwimy się jego entuzjazmowi ani trochę. Zobaczcie pierwszy film. Kolejne podobno już niebawem.

Zgłoś
Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!

W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Dolot_93 2013-10-12, 0:24 1
Ogromny browar za pokazanie siły motoryzacji !!! Swoją drogą ostatnio na sadisticu był filmik jak mercedes uciekł przed motorem miał ponad 300km/h niech sie z tym ścignie
Zgłoś
Avatar
Geodeta1992 2013-10-12, 0:29
Zajebane z MotoRmanii, nie ma piwa
Zgłoś
Avatar
Ojciec_Stiffmeistera 2013-10-12, 0:42 3
@up wybacz ,że wszyscy jeździmy i sprawdzamy tego typu strony/czasopisma Gdybym sam miał okazję przetestować to moto to wrzuciłbym swoje "radości" z jazdy.
Zgłoś
Avatar
L................o 2013-10-12, 1:13
@PanZorro
Barti13 zrobił pewien skrót myślowy. Chodzi o to, że w klasycznym silniku tłokowym zapłon i spalanie następuję raz na dwa obroty wału(dla silników czterosuwowych, dla dwusuwów - raz na każdy obrót). Na rysunku widać, że tłok w Wanklu ma 3 komory, i podczas jednego obrotu wału w każdej z nich następuje spalanie - czyli jeden cykl może być 6 (3 dla dwusuwów) bardziej efektywny.
Zgłoś
Avatar
riddick1773 2013-10-12, 5:08
kurwa hopok słuchoj, wujek miał taki silnik kuźwa w maździe ale tak zapierdalał że się rozbił, dziękuję dobranoc.
Zgłoś
Avatar
Ciapaty88 2013-10-12, 7:38
@Mare30ks Mistrz!

Bania masz rację. Spójrz na cenę używanych RX-8. Chodzą za grosze, bo ludzie się tego pozbywają. Cudo technologi, bo z silnika 1.3 wyciąga 230 km, ma około 6s 0-100, więc całkiem całkiem. Tylko, że jak koledzy wyżej pisali, pali to za trzy samochody, olej wciąga nosem. Znajomy brata jeździł bardzo często po torze takim samochodem, to sponsorzy mu co 1-2 miesiące nowy silnik za 15 tyś dają, bo stary się zaciera.
Zgłoś
Avatar
Ojciec_Stiffmeistera 2013-10-12, 10:14
Jeżeli stać cie na konia to i na bat Ktoś kto pozwoli sobie na nowe RX-8 z pewnością wie z czym to się wiążę i ma na tyle kasy aby wymieniac silniki bo mało ,który mechanik podejmie się naprawy takiego sprzętu.
Zgłoś
Avatar
ph5i5 2013-10-12, 11:19 1
"Opisu pracy silnika nie wrzucam ponieważ każdy kumaty powinien wiedzieć w jaki sposób ten motor wykonuje swoją prace"

Po chuj, my wszyscy tutaj, jak sama nazwa portalu wskazuje, jesteśmy kumaci i doskonale wiemy czym jest silnik Wankla.

"It’s fucking quick!” Waży zaledwie 136 kg, ma 700 cm3 i rozwija 200 koni mechanicznych!"

Rozwinąć to Ty sobie możesz rulon. Cechą charakterystyczną każdego silnika jest moc maksymalna, którą silnik posiada a nie rozwija.

"Cała konstrukcja waży na sucho drastyczne 136 kilogramów! "

136 to najbardziej drastyczna liczba jaką znam, choć wielu ekspertów twierdzi, że jest ona liczbą post-traumatyczną.

By cało zdanie brzmiało lepiej, napisałbym je tak :

"Cała konstrukcja waży na sucho drastyczne 136 kilogramów! Gdyby tego było mało, to „obrotowa siedemsetka” rozwija demoniczną moc 200 KM i POST-RAUMATYCZNY moment obrotowy 136 Nm! "

Skutki kolejnych reform oświaty widać jak na dłoni. Choć może wcześniej było i równie kulawo, tylko brak sieci przysłaniał smutne fakty.
Zgłoś
Avatar
Ojciec_Stiffmeistera 2013-10-12, 15:10
@up nie ja pisałem ten artykuł i również nie jestem zadowolony z reformy szkolnictwa. Pozdrawiam
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem