Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (9) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: 25 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 22:22
🔥 Warszawskie skakanie - teraz popularne
Coś dla fanów gatunku Latałoby się... gdyby nie spalanie

Opisu pracy silnika nie wrzucam ponieważ każdy kumaty powinien wiedzieć w jaki sposób ten motor wykonuje swoją prace

It’s fucking quick!” Waży zaledwie 136 kg, ma 700 cm3 i rozwija 200 koni mechanicznych!

Silniki z tłokiem obrotowym, znane szerzej jako silniki Wankla (Feliks Wankel opatentował najpopularniejszą i najbardziej sprawną wersję takiej jednostki) nie są zbyt popularne w sporcie, a tym bardziej w motocyklach. Silnik Wankla ma nieduże gabaryty, niską wagę i pracuje spokojnie. Przy tym jest nieporównywalnie bardziej efektywny (w stosunku pojemności do mocy), niż tradycyjne jednostki. Niestety jego poważnymi wadami są wysoka konsumpcja paliwa oraz problemy z uszczelnieniem.

Nie ma jednak tego złego. Brytyjska ekipa Crighton Racing postanowiła przywrócić moc silnika Wankla na torze i tak powstał motocykl CR700P. Ma aluminiową ramę, zawieszenia Bitubo, przednie zaciski Brembo i 22-litrowy zbiornik paliwa. To jednak, co cieszy nas najbardziej, to właśnie silnik z tłokiem obrotowym, a w zasadzie z dwoma tłokami, o łącznej pojemności skokowej 700 cm3.

Cała konstrukcja waży na sucho drastyczne 136 kilogramów! Gdyby tego było mało, to „obrotowa siedemsetka” rozwija demoniczną moc 200 KM i moment obrotowy 136 Nm! Wow! Na tym sprzęcie przejechał się Jamie Whitham, były profesjonalny zawodnik. Po zjechaniu z toru powiedział: „It’s fucking quick!”. Biorąc pod uwagę to, co działo się na prostej startowej, nie dziwimy się jego entuzjazmowi ani trochę. Zobaczcie pierwszy film. Kolejne podobno już niebawem.

Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Avatar
mare30ks 2013-10-10, 23:54 6
ladny dzwiek, i jebany zapierdala konkretnie
Zgłoś
Avatar
Mantuanuliupu 2013-10-11, 0:42 2
Piękna bestia!
Zgłoś
Avatar
hailstorm 2013-10-11, 1:52 3
Zgłoś
Avatar
x................s 2013-10-11, 8:44 3
dla tych, którzy chcą zacząć szperać po necie o tej jednostce, poniżej zasada działania owego tłoku obrotowego.

Zgłoś
Avatar
Ojciec_Stiffmeistera 2013-10-11, 16:47
Dorwać Suzuki RE-5 to marzenie...
Zgłoś
Avatar
barti13 2013-10-11, 17:17
ten rodzaj silnika jest dużo bardziej efektywniejszy niż normalnu robi 3 krotnie większą prace niż normalny
Zgłoś
Avatar
MANHOLO 2013-10-11, 18:51 1
Jedno ale, mianowicie, taki silnik nie ma pojemności skokowej, bo nie ma czegoś takiego, jak skok cylindra. Nawet z określeniem objętości komory spalania jest problem, bo jest zmienna, co można zauważyć na zamieszczonym kilka postów wyżej schemacie.
Zgłoś
Avatar
PanZorro 2013-10-11, 18:54
@barti13
W=F*s czy moglbys rozwinac ten temat?
Zgłoś
Avatar
MateuszNajlepszy 2013-10-11, 18:56
Nie chce nic mówić ale co do pojemności wanklów to inna bajka, poczytajcie racingforum tam podana jest realna wartosc RX-8 i wynosi kolo 3L. Silniki wankla dodatkowo maja małą żywotność.
Zgłoś
Avatar
q................5 2013-10-11, 21:58
A ile waży sam silnik? Bo to taki artykulik, jak z oferty z otomoto mniej więcej.
Zgłoś
Avatar
qubus93 2013-10-11, 22:47 2
jesteście w błędzie co do szczelności, bo silnik szczelność ma bardzo dobrą (inaczej nie miałby wgl kompresji), ale za to jego żywotność jest dosyć niska, w rx7 po bodajże 30kkm trzeba wymienić okładziny na krańcach trójkąta, aby silnik znów miał pełne osiągi. Problem jest o tyle mniejszy, że cala operacja zajmuje około 6 godzin, a okładziny są tanie
Zgłoś
Avatar
sc33 2013-10-11, 23:11 1
Idzie do gory jebany jak penis dwunastolatka. Czekam na filmik z kamerka na moto.
Zgłoś
Avatar
bania88 2013-10-11, 23:55
Kiedys gdzies czytalem ze w Rx8 po 150k km, kapitalka silnika nadchodzi.
Zgłoś
Avatar
mare30ks 2013-10-11, 23:57 6
bania88 napisał/a:

Kiedys gdzies czytalem ze w Rx8 po 150k km, kapitalka silnika nadchodzi.



to tak jak w nowych tdi
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie  
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem