18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (10) Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 19:56
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:07
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: 2024-09-20, 16:24
Avatar
Coby 2013-06-03, 0:56
HariDee napisał/a:

Oj, tak mi przykro motocyklisto )
Toz to ewidentnie wina kierowcy samochodu! NIE PATRZYL W LUSTERKA! Och, coz za strata..
hahaha, chuj w dupe motocykliscie.



japa śmieciu! chciałeś być zabawny? Ty pewnie ani samochodem, ani motocyklem, nawet wózkiem w dzieciństwie nie jeździłeś, co najwyżej taczką
Zgłoś
Avatar
styq 2013-06-03, 21:44 1
Pracuję jako zawodowy kierowca (uwiarygodnienie mojej postawy na drodze), więc patrzę w lusterka, ale strasznie mnie wkurwiają motocykliści, którym wydaje się, że wszystko im wolno. Panowie motocykliści ja mogę patrzeć w lusterka, a czy wy możecie przestać zapierdalać w terenie zabudowanym, gdzie jest natężony ruch pieszych i innych pojazdów? To że przy rozpierduchy po was zostają flaki to jedno, a drugie jest to, że dosyć mam tych pretensji i nalepek "patrz w lusterka"! W tym filmiku wina kierowcy samochodu, ale nie wydaje mi się żeby ten motocyklista jechał z prędkością zbliżoną do dozwolonej. Was po prostu nie widać! Jeżeli Kowalski porusza się cały dzień z prędkością 60/90km/h to nie miejcie do niego pretensji, że motor jadący 100km/h szybciej niż jest do dopuszczalne jest trudny do spostrzeżenia. Takie małe poskarżenie się na sytuacje na drogach. Nie jesteście świętymi krowami! Przestańcie zapierdalać w miastach, bo gdybyście jeździli przepisowo, bądź o te 30km/h szybciej (jak większość osobówek) to na pewno większość normalnych kierowców nadążała by zaobserwować was w lusterkach... ale jeżeli zapierdalacie po 160km/h w mieście to bez pretensji, że