Chyba najdłuższy materiał na kanale, ale pokazuje jak odrębne wizje miało USA i Europa względem motoryzacji.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 14:44
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:22
Chyba najdłuższy materiał na kanale, ale pokazuje jak odrębne wizje miało USA i Europa względem motoryzacji.
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Waldek (MotoDoradca) i Zachar z Autocentrum.pl to moim zdaniem, jedyne godne uwagi osoby na polskim motoryzacyjnym youtube, zajebistą robotę robią.
makumbah napisał/a:
Waldek (MotoDoradca) i Zachar z Autocentrum.pl to moim zdaniem, jedyne godne uwagi osoby na polskim motoryzacyjnym youtube, zajebistą robotę robią.
Dziękuję za tak miłą opinię, z Zacharem na pewno też coś nagramy, jestem z nim w kontakcie
Siedzą i pierdolą pół godziny. Nic ciekawego.
Tak, przewijałem co kilka sekund.
Tak, przewijałem co kilka sekund.
cveljan napisał/a:
pedałki sobie brandzlują
spiepszaj_dzbanie napisał/a:
Siedzą i pierdolą pół godziny. Nic ciekawego.
Tak, przewijałem co kilka sekund.
Śmietanka sadola w jakże wyczerpujący sposób podsumowała/streściła pół godzinny film. Powinniście zostać krytykami filmowymi. Na kewjku są wolne etaty.
Fajnie się słuchało, łapcie piwko. Ani razu nie przewijałem.
Bardzo dobrze, że naśmiewano się z Europy która restrykcyjnie wymusza na koncernach ekologiczność. Ja mam takie zdanie, że ekologia i to całe globalne ocieplenie to mit i dobry sposób na zbicie kolosalnych pieniędzy. Koncernom samochodowym to na rękę, bo na filtrach DPF, downsizingnie, BlueTec'u można zarobić krocie, bo się psuje... Jeśli koncernom samochodowym tak zależy na ekologii to niech robią takie podzespoły, silniki, zawieszenia i całe auta które trwałością przewyższają kultową beczkę. Jak się mniej psuje, to mniejsza produkcja, więc fabryki emitują mniej zanieczyszczenia i o utylizacji pojazdów też nie będzie mowy, bo auta niezawodne zawsze będą w obrocie... tylko hajs się nie będzie zgadzać bo:
-Ekolodzy nie będą mieć o co walczyć.
-Koncerny bankrutują, bo samochody się nie psują.
Po drugie duże silniki mogą być ekologiczne... wystarczy zdjąć nogę z gazu, bo nigdzie nie jest powiedziane, że duże silniki muszą dużo palić, a jak mało pali to mniej emituje zanieczyszczeń... proste, więc zamiast zmuszać do kupowania mniejszych silników poprzez wyeliminowanie tych większych lepiej uczyć np eko jazdy, bo europa powoli... jakie powoli... już przypomina dyktaturę, bo cały czas naciska i zmusza.
Po trzecie ekologia z fabryk została cwanie przerzucona na zwykłych ludzi. Koncerny samochodowe powinny najbardziej dostać po dupie za eko politykę europy, a tu się okazuje, że to nie fabryki płacą za zanieczyszczenie które tworzą - tylko zwykli ludzie. Tak jak już wyżej napisałem - Filtry DPF, systemy start stop które skutecznie wykańczają rozruszniki i jeśli mamy diesla to i turbiny, downsizing, lub jakieś super systemy wtryskujące super specyfik który super zmniejsza kaloryczność spalin. Tutaj koncerny odbierają sobie pieniądze za restrykcje które zostały na nich nałożone.
Także jak widać cymbały które rządzą UE w ogóle nie znają się na jakiejkolwiek polityce, bo jeśli UE coś nakłada na koncerny samochodowe, to koncerny samochodowe przerzucą to na zwykłych ludzi, a że zwykli ludzie są najniżej w hierarchii, to bulą ciężki pieniądz za fanaberie UE... no ale cóż... skończę ironicznie - Europa da się lubić! i z tym was zostawiam.
-Ekolodzy nie będą mieć o co walczyć.
-Koncerny bankrutują, bo samochody się nie psują.
Po drugie duże silniki mogą być ekologiczne... wystarczy zdjąć nogę z gazu, bo nigdzie nie jest powiedziane, że duże silniki muszą dużo palić, a jak mało pali to mniej emituje zanieczyszczeń... proste, więc zamiast zmuszać do kupowania mniejszych silników poprzez wyeliminowanie tych większych lepiej uczyć np eko jazdy, bo europa powoli... jakie powoli... już przypomina dyktaturę, bo cały czas naciska i zmusza.
Po trzecie ekologia z fabryk została cwanie przerzucona na zwykłych ludzi. Koncerny samochodowe powinny najbardziej dostać po dupie za eko politykę europy, a tu się okazuje, że to nie fabryki płacą za zanieczyszczenie które tworzą - tylko zwykli ludzie. Tak jak już wyżej napisałem - Filtry DPF, systemy start stop które skutecznie wykańczają rozruszniki i jeśli mamy diesla to i turbiny, downsizing, lub jakieś super systemy wtryskujące super specyfik który super zmniejsza kaloryczność spalin. Tutaj koncerny odbierają sobie pieniądze za restrykcje które zostały na nich nałożone.
Także jak widać cymbały które rządzą UE w ogóle nie znają się na jakiejkolwiek polityce, bo jeśli UE coś nakłada na koncerny samochodowe, to koncerny samochodowe przerzucą to na zwykłych ludzi, a że zwykli ludzie są najniżej w hierarchii, to bulą ciężki pieniądz za fanaberie UE... no ale cóż... skończę ironicznie - Europa da się lubić! i z tym was zostawiam.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów