📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:08
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:23
Nie wiem co jest bardziej chujowe, angielski lektorki czy te piekielne maszyny
ufff jak to się stało że biali opatentowali samolot odrzutowy już w 109 lat temu :v no może i by to podziałało gdyby zaczęli od drewna, sklejki i jakiś wyżyłowanych silników 2T (takie 300 koni przy 10k rpm) a nie silnik od kibla, trajki i konstrukcja z kątowników wziętych z ogrodzenia..
śmiejecie się z tych murzynów i ich samolotów, a wy jakie macie ?
nawet chujowego samolotu nie macie, biedaki biedniejsze niż afrykańce
nawet chujowego samolotu nie macie, biedaki biedniejsze niż afrykańce
TeaWithLemon napisał/a:
strach pomyslec co beda odpierdzielac jak wezma sie za program rakierowy i kosmiczny
@ 6:40 jest "founder of african space program"
No, ale tak całkiem serio, to ciekaw jestem ilu z was, geniusze inżynierii, potrafiłoby zbudować funkcjonalny samolot i to najlepiej jeszcze nie mając dostępu do internetu, żeby ściągnąć jakiś gotowy schemat i składać krok po kroku. Z samych tylko podstawowych książek do fizyki, encyklopedii powszechnej i tym podobnych źródeł. Sam jestem inżynierem, ale otwarcie mówię, że nie czułbym się na siłach żeby zbudować samolot., więc na pewno nie będę się śmiał z takich projektów, bo mimo ich obiektywnej ułomności, trzeba jednak mieć mózg nie od parady żeby w ogóle coś podobnego skonstruować.