coś dla kinomanów i fanów aut palących galony zamiast litrów ! a tak pozatym to trzeba przyznać ze krecone niczym amerykańska kinowa produkcja.... no i harry potter na końcu
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:19
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
@upNiggaFromNR
No e39 to moze nie ale e39M to napewno TAK. Kazde BMW ze znaczkiem ///M na klapie( ale takie prawdziwe nie 1.6) jest fajne a nawet boskie E30 E34 M to juz klasyki E39 E36 E46 juz powoli staja sie kultowe a nowe M-ki to obieky westchnien wiekszosci kierowcow. I nie powiem ze nie bo lubie posluchac sobie mustanga jak V8 bulgocze ale tylko na sluchaniu sie konczy
No e39 to moze nie ale e39M to napewno TAK. Kazde BMW ze znaczkiem ///M na klapie( ale takie prawdziwe nie 1.6) jest fajne a nawet boskie E30 E34 M to juz klasyki E39 E36 E46 juz powoli staja sie kultowe a nowe M-ki to obieky westchnien wiekszosci kierowcow. I nie powiem ze nie bo lubie posluchac sobie mustanga jak V8 bulgocze ale tylko na sluchaniu sie konczy
NiggaFromNR napisał/a:
@mcmt & Sister2291 ja nie wiem jak nie możecie doceniać klasycznych i legendarnych wozideł. Ale przecież "dobry" nie oznacza też "fajny". Pewne pamiętacie te odcinki Top Gear'a, gdzie była ściana fajnych fur, i osobiście wątpie czy e39 lub inny bardzo dobry pod względem mechanicznym samochód by się tam znalazł... I wasza opinia na ten temat dziwi mnie szczerze
Ściana supercarów? Czy aut jakiej klasy? M5 e39 był najszybszym seryjnie produkowanym sedanem na świecie. Zarówno jeśli chodzi o czas 0-100km/h, prędkość maxymalną jak i osiągi torowe. Świetny przykład dobrego i fajnego a przy okazji już symbolu motoryzacji, także dziwi mnie ta opinia... szczerze.
Niegdyś Mustang był faktycznie czymś wielkim. Aktualnie to cheeseburger...
widze ze mój ex-mustang „zyje, ma się dobrze, pracuje w telewizji” a raczej w filmie hehe
to może cos powiem jako były posiadacz tego cuda (na filimiku to ten najladniejszy:) Auto z zewnatrz prezentuje się doskonale – zwlaszcza w tej wersji kolorystycznej i wszystkie szyby ciemne. Brakuje mi tylko bardziej agresywnego przodu jak w przypadku V8. Stylistycznie bardzo udane nawiązanie do pierwowzoru, być może nawet i ladniejsza sylwetka. No ale to już kwestia gustu wiec idziemy dalej. Geba sama się uśmiecha jak tylko wsiadasz za kolko tego auta. To nic, ze materialy lipne i brak bajerow (w koncu to najtańszy muscle nowej generacji) ale czujesz niepowtarzalny klimacik który daje sporo frajdy. Dość surowe wnetrze i prosta stylisyka idealnie pasuje do charakteru tego wozu – szkoda ze nie uzyto lepszej jakości materiałów ale czego można wymagac od auta minimalnie droższego od forda focusa. Silnik pracuje jak typowe V6 czyli bez charakterystycznego milego dla ucha bulgotu amerykańskich widlastych osemek. Slychac tylko lekki pomruk – duzo bardziej wyrazny niż w vanach czy innych wozidlach made in USA. Za prawdziwe amerykańskie brzmienie trzeba slono zapłacić i nie pomorze tu żaden układ wydechowy itp bzdety. Mimio wszystko ciezko się opanowac przed mocnym wciskaniem pedalu gazu przy ruszaniu spod świateł. Przyspiesznie rozczarowuje ale i tak na nastepnej krzyzowce wdepniesz pedal w podloge by usłyszeć lekki pisk opon i zobaczyc wygrazajce piesci moherow wracających wlasnie z kościoła. …
No i tutaj należałoby zakończyć aby nie zepsuc pozytywnego wizerunku. W skrócie: nie jest to samochod do szybkiej jazdy – slabe osiagi, slabe hamulce, niepewne prowadzenie. V8 i jego usportowione wersje sa poprawione w tym temacie ale ich cena jest duzo wyzsza a i tak nie spodziewal bym się tutaj rewelacji. W przypadku bmw lub sportowych Japońców stosunek osiagi/jakość do ceny jest lepszy. Za amerykancem przemawia in plus prostota konstrukcji i niskie ceny czesci.
Mimo wszystko uwazam ze mustang 2005~ to bardzo fajny samochod z niepowtarzalnym klimatem i z checia bym sobie takim pojezdzil w wersji V8 i koniecznie z zawieszeniem po konkretnym tuningu. Oczywiscie bez tych wszystkich pseudo-sportowych dodatkow które tylko psuja wyglad.
Porownywanie mustanga do M5 jest kompletnie bez sensu – to sa 2 rozne swiaty. Ja bym go z checia skonfrontował z chellengerem albo camaro. Ten ostatni prezentuje się kapitalnie tylko ze znacznie droższy od mustanga.
to może cos powiem jako były posiadacz tego cuda (na filimiku to ten najladniejszy:) Auto z zewnatrz prezentuje się doskonale – zwlaszcza w tej wersji kolorystycznej i wszystkie szyby ciemne. Brakuje mi tylko bardziej agresywnego przodu jak w przypadku V8. Stylistycznie bardzo udane nawiązanie do pierwowzoru, być może nawet i ladniejsza sylwetka. No ale to już kwestia gustu wiec idziemy dalej. Geba sama się uśmiecha jak tylko wsiadasz za kolko tego auta. To nic, ze materialy lipne i brak bajerow (w koncu to najtańszy muscle nowej generacji) ale czujesz niepowtarzalny klimacik który daje sporo frajdy. Dość surowe wnetrze i prosta stylisyka idealnie pasuje do charakteru tego wozu – szkoda ze nie uzyto lepszej jakości materiałów ale czego można wymagac od auta minimalnie droższego od forda focusa. Silnik pracuje jak typowe V6 czyli bez charakterystycznego milego dla ucha bulgotu amerykańskich widlastych osemek. Slychac tylko lekki pomruk – duzo bardziej wyrazny niż w vanach czy innych wozidlach made in USA. Za prawdziwe amerykańskie brzmienie trzeba slono zapłacić i nie pomorze tu żaden układ wydechowy itp bzdety. Mimio wszystko ciezko się opanowac przed mocnym wciskaniem pedalu gazu przy ruszaniu spod świateł. Przyspiesznie rozczarowuje ale i tak na nastepnej krzyzowce wdepniesz pedal w podloge by usłyszeć lekki pisk opon i zobaczyc wygrazajce piesci moherow wracających wlasnie z kościoła. …
No i tutaj należałoby zakończyć aby nie zepsuc pozytywnego wizerunku. W skrócie: nie jest to samochod do szybkiej jazdy – slabe osiagi, slabe hamulce, niepewne prowadzenie. V8 i jego usportowione wersje sa poprawione w tym temacie ale ich cena jest duzo wyzsza a i tak nie spodziewal bym się tutaj rewelacji. W przypadku bmw lub sportowych Japońców stosunek osiagi/jakość do ceny jest lepszy. Za amerykancem przemawia in plus prostota konstrukcji i niskie ceny czesci.
Mimo wszystko uwazam ze mustang 2005~ to bardzo fajny samochod z niepowtarzalnym klimatem i z checia bym sobie takim pojezdzil w wersji V8 i koniecznie z zawieszeniem po konkretnym tuningu. Oczywiscie bez tych wszystkich pseudo-sportowych dodatkow które tylko psuja wyglad.
Porownywanie mustanga do M5 jest kompletnie bez sensu – to sa 2 rozne swiaty. Ja bym go z checia skonfrontował z chellengerem albo camaro. Ten ostatni prezentuje się kapitalnie tylko ze znacznie droższy od mustanga.
szkoda, ze na maturze z polskiego tyle nie napisalem. To by mi otworzylo droge do kariery i bym teraz wykladal chemie w biedronce
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów