18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (4) Soft (4) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 4:40
🔥 Śmierć na tankowcu - teraz popularne
Avatar
S................x 2012-10-14, 22:51 1
Byłem kilka razy, widzę, że muszę się znowu wybrać. Jak ktoś będzie w Krakowie, to polecam.
Polecam również Muzeum Historyczne Miasta Krakowa na Pomorskiej, dla tych, co chcą się co nieco dowiedzieć o więzieniu Gestapo, a potem Urzędu Bezpieczeństwa.

Zgłoś
Avatar
Jemruz 2012-10-15, 1:18 1
Choć historia dla nas okrutna była, to trzeba mieć ją w pamięci i przekazywać dalej.

Chwała bohaterom, walczącym za ojczyznę i za tych, którzy za nią zginęli !
Zgłoś
Avatar
ToPrzeciezJa 2012-10-15, 1:32
Studiuję w Krakowie i muszę się tam koniecznie wybrać! Nawet nie wiedziałem, że coś takiego tam jest.
Zgłoś
Avatar
S................x 2012-10-15, 2:20
ToPrzeciezJa napisał/a:

Studiuję w Krakowie i muszę się tam koniecznie wybrać! Nawet nie wiedziałem, że coś takiego tam jest.



Bo Kraków to nie tylko rynek, planty, bulwary wiślane i akademiki.
Zgłoś
Avatar
szerszen79 2012-10-15, 8:33
muzeum ok-ale co takiego "superciekawego" w filmiku to ja pojęcia nie mam...
Zgłoś
Avatar
Martinezd 2012-10-15, 10:33
Ja osobiście polecam muzeum w Wa-wie w budynku MEN w piwnicy.... zajebiste interatywne, a nikt o nim nie wspomina w przeciwieństwie do M. Powst. Warsz....
Zgłoś
Avatar
KK1934 2012-10-15, 17:37