📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
22 minuty temu
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 2:59
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Myślał za dużo i... nie został nawet myśliwym.
Nawet się nie katapultował, może to i nawet lepiej bo jak by przeżył to by go zajebali że tyle milionów poszło z dymem.
Ja wiem, że on był w stresie, ale kto przy braku nośności ryzykuje stawienie samolotu bokiem? Mógł lecieć w te pola, ważne, żeby samolotu nie przechylać.
no i w pizdu wylądował
Robster napisał/a:
(...) ale kto przy braku nośności ryzykuje stawienie samolotu bokiem? Mógł lecieć w te pola, ważne, żeby samolotu nie przechylać.
Koleś nie leciał ani bokiem ani nie przechylał maszyny.
Z filmu wynika że samolot tracił ciąg a tym samym nośność. Pilot za wszelką cenę próbował oddalić samolot od ziemi podrywając go ale dotarł do granicy przy której następuje przeciągnięcie. A te charakteryzuje się położeniem na skrzydło i obrotem maszyny.
To co się stało z maszyną w ostatnich sekundach gdyby się stało na dużej wysokości to by był początek spirali po przeciągnięciu i utracie stateczności maszyny.
Niestety był co najmniej kilometr za nisko by wyprowadzić samolot ze spirali po przeciągnięciu...
Everizon napisał/a:
Koleś nie leciał ani bokiem ani nie przechylał maszyny.
Z filmu wynika że samolot tracił ciąg a tym samym nośność. Pilot za wszelką cenę próbował oddalić samolot od ziemi podrywając go ale dotarł do granicy przy której następuje przeciągnięcie. A te charakteryzuje się położeniem na skrzydło i obrotem maszyny.
To co się stało z maszyną w ostatnich sekundach gdyby się stało na dużej wysokości to by był początek spirali po przeciągnięciu i utracie stateczności maszyny.
Niestety był co najmniej kilometr za nisko by wyprowadzić samolot ze spirali po przeciągnięciu...
jasny chuj - raport millera w skroconej formie
______________
"A może słucham Ciebie, a może mnie to jebie ..."Kaliber 44 - "Może tak może nie"
No napewno lepiej to wyjasnił niz robster ktory juz by kurwa wiedział co by zrobił na miejscu pilota
są pojazdy którymi się po prostu nie driftuje i już
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów