Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów.
Niestety sytaucja związana z brakiem reklam nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany Link do Zrzutki
Aktualny sprzęt to uciągnie, wiesz dlaczego? Bo zostało to dobrze zoptymalizowane. Dzisiejsze gry nie wykorzystują połowy możliwości komputera przez słabo zoptymalizowany kod. Optymalizacja kosztuje, więc twórcy wolą nas zmusić do kupowania coraz to lepszego sprzętu, niż wydać kasę na zoptymalizowanie kodu.
Tania efektowność. Niech zrobią człowieka który byłby jak naturalny.
nvidia wykonała na razie głowe.
Edit : ludzka skóra także została wykonana. Jednak nie przed nvidie.
en.wikipedia.org/wiki/Uncanny_valley
Poza tym - ta animacja dla przeciętnego amatora-grafika 3D jest NAPRAWDĘ SŁABA... Proste kształty, które szybko liczy komputer, standardowe materiały, bez tekstur (szkło, metal), prosty bump-mapping bez skomplikowanej siatki obiektów. Ukrycie niedokładności pod efektem Depth Of Field i poblaskami - dużo rozmycia, które udaje, że animacja jest ładna. Ano - i prosta fizyka, wbudowana w każdy program do grafiki - czy płatny (3DS Max) czy darmowy (Blender)...
Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla zabawy.
Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla
zabawy.
Pochwal się filmikiem z Twoimi dokonaniami
Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla zabawy.
Chodzi o RealTime, któy w wysokich jakościach dopiero zaczyna być możliwy ze względu na wykorzystanie GPU do renderowania a proramów, któe to potrafią jest narazie bardzo mało, więc i tak jest to całkiem dobra rzecz, z tym że zgodzę się z poprzednikami że głębia ostrości bardzo dużo oszczędza tu sprzęt.
Nie przełamiesz bariery człowiek - maszyna. Dlaczego? Polecam przeczytać:
en.wikipedia.org/wiki/Uncanny_valley
Poza tym - ta animacja dla przeciętnego amatora-grafika 3D jest NAPRAWDĘ SŁABA... Proste kształty, które szybko liczy komputer, standardowe materiały, bez tekstur (szkło, metal), prosty bump-mapping bez skomplikowanej siatki obiektów. Ukrycie niedokładności pod efektem Depth Of Field i poblaskami - dużo rozmycia, które udaje, że animacja jest ładna. Ano - i prosta fizyka, wbudowana w każdy program do grafiki - czy płatny (3DS Max) czy darmowy (Blender)...
Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla zabawy.
Tak kurwa cwaniakujesz a tępy jesteś w chuj - to nie jest animacja geniuszu a real time rendering przy użyciu DirectX 11 (ogólny pokaz możliwości).
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów