18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (1) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 17:51
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 14:20
📌 Powodzie w Polsce - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 23:12
Avatar
gutol 2012-07-29, 18:00
Grafika komputerowa to nie tylko gry ale tez efekty specjalne do filmów, więc nie gadać że mario lepszy.
Zgłoś
Avatar
DaddyRollingStone 2012-07-29, 18:02
wow ale grafika .. nie nie za bardzo, pokazane tylko odbicia i swiatla , zadnych wiekszych budowli ,malych zadrapan na nich, czy czegos bardziej skomplikowanego. Wg mnie wstep do Crysis 2 i 3 maja lepsza grafike.
Zgłoś
Avatar
Vinewood 2012-07-29, 18:03
Nic nowego
Zgłoś
Avatar
1408 2012-07-29, 18:03 3
"To teraz czekamy na sprzęt który uciągnie grę z taką grafiką."

Aktualny sprzęt to uciągnie, wiesz dlaczego? Bo zostało to dobrze zoptymalizowane. Dzisiejsze gry nie wykorzystują połowy możliwości komputera przez słabo zoptymalizowany kod. Optymalizacja kosztuje, więc twórcy wolą nas zmusić do kupowania coraz to lepszego sprzętu, niż wydać kasę na zoptymalizowanie kodu.
Zgłoś
Avatar
thewhitestar 2012-07-29, 18:22
Tania efektowność. Niech zrobią człowieka który byłby jak naturalny.
Zgłoś
Avatar
McMenel 2012-07-29, 18:23 1
Sorry ale ta animacja jest słaba. Żadnych zaawansowanych efektów cząsteczkowych. Fizyka jedynie przedmiotów. Do tego HDR Blur i ambient occulsion. Jedynie wygląda ładnie dzięki ray tracingowi a co za tym idzie różnego rodzaju odblaskom.
Zgłoś
Avatar
Sarkos 2012-07-29, 18:34 2
Optymalizacja nie opłaca się nikomu. Kosztuje, zabiera czas, wymaga umiejętności i świetnej znajomości architektury, pod którą się pisze. Jeśli wychodzi popularna gra ze świetną grafiką, od razu wzrasta sprzedaż podzespołów, bo zawsze znajdą się ci, którym już ta gra na starszym sprzęcie nie pójdzie. A gracze? Who cares? Dlatego jestem zwolennikiem kupowania TYLKO gier, których twórcy faktycznie coś od siebie dają. NA szczęście internet daje nam możliwość wypróbowania gry przed zakupem i nie mówię tu o śmiesznych demkach. Ściągam i patrzę - jeśli gra oferuje ciekawą historię, nie razi niedoróbkami, a jeszcze producent oferuje coś dodatkowego w wersji oryginalnej (na przykład sieć Cerberusa w ME2), to lecę, kupuję i nie żałuję ani jednej wydanej złotówki. Czemu? Bo wiem, że jak odpalę ten tytuł za 5 lat, to będę się bawił równie dobrze jak teraz i chcę podziękować twórcom za ich pracę kupując oryginał. Co innego z grami wydawanymi dla kasy i hurtowo, kolejne wyciąganie pieniędzy. Tutaj najczęściej jest to sprawdzenie i po godzinie, góra dwóch, wywalenie do kosza.
Zgłoś
Avatar
suchy945 2012-07-29, 18:55 6
thewhitestar napisał/a:

Tania efektowność. Niech zrobią człowieka który byłby jak naturalny.



nvidia wykonała na razie głowe.


Edit : ludzka skóra także została wykonana. Jednak nie przed nvidie.
Zgłoś
Avatar
SzybkiSasza 2012-07-29, 19:28 3
Nie przełamiesz bariery człowiek - maszyna. Dlaczego? Polecam przeczytać:

en.wikipedia.org/wiki/Uncanny_valley

Poza tym - ta animacja dla przeciętnego amatora-grafika 3D jest NAPRAWDĘ SŁABA... Proste kształty, które szybko liczy komputer, standardowe materiały, bez tekstur (szkło, metal), prosty bump-mapping bez skomplikowanej siatki obiektów. Ukrycie niedokładności pod efektem Depth Of Field i poblaskami - dużo rozmycia, które udaje, że animacja jest ładna. Ano - i prosta fizyka, wbudowana w każdy program do grafiki - czy płatny (3DS Max) czy darmowy (Blender)...

Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla zabawy.
Zgłoś
Avatar
Rotuu 2012-07-29, 19:35
SzybkiSasza napisał/a:



Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla
zabawy.



Pochwal się filmikiem z Twoimi dokonaniami
Zgłoś
Avatar
necrosodomizer 2012-07-29, 19:57
SzybkiSasza napisał/a:


Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla zabawy.



Chodzi o RealTime, któy w wysokich jakościach dopiero zaczyna być możliwy ze względu na wykorzystanie GPU do renderowania a proramów, któe to potrafią jest narazie bardzo mało, więc i tak jest to całkiem dobra rzecz, z tym że zgodzę się z poprzednikami że głębia ostrości bardzo dużo oszczędza tu sprzęt.
Zgłoś
Avatar
avalanch 2012-07-29, 20:17
Raytracing w czasie rzeczywistym to jest to
Zgłoś
Avatar
K................n 2012-07-29, 21:06
Niedługo grafika będzie bardziej fotorealistyczna niż rzeczywistość... yyy... troche to głupio brzmi
Zgłoś
Avatar
.3lite 2012-07-29, 21:21
SzybkiSasza napisał/a:

Nie przełamiesz bariery człowiek - maszyna. Dlaczego? Polecam przeczytać:

en.wikipedia.org/wiki/Uncanny_valley

Poza tym - ta animacja dla przeciętnego amatora-grafika 3D jest NAPRAWDĘ SŁABA... Proste kształty, które szybko liczy komputer, standardowe materiały, bez tekstur (szkło, metal), prosty bump-mapping bez skomplikowanej siatki obiektów. Ukrycie niedokładności pod efektem Depth Of Field i poblaskami - dużo rozmycia, które udaje, że animacja jest ładna. Ano - i prosta fizyka, wbudowana w każdy program do grafiki - czy płatny (3DS Max) czy darmowy (Blender)...

Takie coś może zrobić zapalony licealista ze średnią znajomością programów i dużymi chęciami. Profesjonalni graficy tylko to wyśmieją. Mi - grafikowi - amatorowi, zajęłoby to pewnie jeden dzień... Zresztą robiliśmy podobny projekt - szachy, kiedyś dla zabawy.



Tak kurwa cwaniakujesz a tępy jesteś w chuj - to nie jest animacja geniuszu a real time rendering przy użyciu DirectX 11 (ogólny pokaz możliwości).
Zgłoś
Avatar
Korliki 2012-07-30, 0:08 1
a da się to ukraść ?
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie