Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
no i w czym jest lepszy? w tym że ma 6 litrów pojemności a nie 3 i 12 cylindrów a nie 6? że jest 2 razy cięższy i wpierdala jak najęty, bo 12 cylindrów to raczej powietrzem nie wykarmisz. mocy nie ma 2 razy więcej mimo ze powinien i momentu tez ma niedużo więcej, wiec czym tu sie podniecać?[/quote
Większa pojemność dłuższa żywotność jesli sie myle sprostować!
Dodam że od kilku lat audi wypuszcza leprze wozy od bmw
pozdro
no i w czym jest lepszy? w tym że ma 6 litrów pojemności a nie 3 i 12 cylindrów a nie 6? że jest 2 razy cięższy i wpierdala jak najęty, bo 12 cylindrów to raczej powietrzem nie wykarmisz. mocy nie ma 2 razy więcej mimo ze powinien i momentu tez ma niedużo więcej, wiec czym tu sie podniecać?
Ciekawe ile ten silnik wytrzymie na tri-turbo, tak żeby sie nie rozjebał na drobny mak po 50k km....
Tak czy siak Audi>BMW tak było, tak jest i tak budiet wsiegda.
V
V
V
V
V
V
V
V
V
AAAAAA KURWA, SZCZYTUJE!!!
Ktoś tu zapomniał że
DIESEL MUSI DYMIĆ !
Sugerujesz, że to diesel?
>>> Źródełeczko
Problem diesla polega na wysileniu i stopniu skomplikowania. Jedno z drugim jest powiązane i to sprawia, że są to silniki awaryjne. Niektórzy nawet wyliczają, że przy eksploatacji diesla na 200.000km wyda się tyle samo pieniędzy co na podobnej pojemności benzynę, ze względu na koszty części do diesla.
Cudów nie ma.
Zapomniałeś tylko dodać, że chodzi o silniki produkowane po 2002 roku.
Stare silniki były niemal nie do zdarcia. Mercedes, Audi, VW szczyciły się bezawaryjnością swoich jednostek. Szczególnie udanym był 1.9TDI. Znam mnóstwo tych motorów z przebiegami grubo ponad 500k km i jedyne co było przy nich robione to terminowe wymiany części (ok 200zł rocznie).
Kiedyś przyjechał taksówkarz Mercedesem 124 z przebiegiem ponad 900k km. Z czego zdecydowana większość przejechana była na opale.
Auto miało małe problemy z odpalaniem na mrozie. Wymieniliśmy filtry, świece żarowe i olej. Palił jak nowy.
Okazało się, że gość od 5lat nic nie robił przy nim. Prócz zmiany oleju co pół roku.
Który ówczesny "klekot" tyle przejedzie?
Zapomniałeś tylko dodać, że chodzi o silniki produkowane po 2002 roku.
Stare silniki były niemal nie do zdarcia. Mercedes, Audi, VW szczyciły się bezawaryjnością swoich jednostek. Szczególnie udanym był 1.9TDI. Znam mnóstwo tych motorów z przebiegami grubo ponad 500k km i jedyne co było przy nich robione to terminowe wymiany części (ok 200zł rocznie).
Kiedyś przyjechał taksówkarz Mercedesem 124 z przebiegiem ponad 900k km. Z czego zdecydowana większość przejechana była na opale.
Auto miało małe problemy z odpalaniem na mrozie. Wymieniliśmy filtry, świece żarowe i olej. Palił jak nowy.
Okazało się, że gość od 5lat nic nie robił przy nim. Prócz zmiany oleju co pół roku.
Który ówczesny "klekot" tyle przejedzie?
Zgadzam się. Przed 2000 rokiem silniki nie były tak wysilone i kooponenty były znacznie trwalsze. Nie lubię teorii spiskowych, ale powszechnie wiadomo, że ze sprzedaży nowych aut zysku nie ma, ale za serwis i części.
-synku on nie jest zepsuty, to diesel
A tak poza tym to benzyna do samochodów, ropa do traktorów a gaz do zapalniczek
Załamanych fanów vw przemilczmy...
załamanych ? haha smieje sie z kazdego buraka w bmw, mialem okazje sie przejechec 3 kombi w dieslu jak dla mnie to samochod rodem z sredniowiecza :\ nawet nie ma komputera pokladowego ani jak w kazdym cywilizowanym samochodzie sredniego spalania tylko ci zapierdala wskazoweczka :\
a juz o tylnym napedzie w kazdym modelu nie wspomne.... rodem z ursusa
Taka jak już.
Obrazek
>>>>> Źródło
Niechaj Ci będzie, jednak mi chodziło o taką:
załamanych ? haha smieje sie z kazdego buraka w bmw, mialem okazje sie przejechec 3 kombi w dieslu jak dla mnie to samochod rodem z sredniowiecza :\ nawet nie ma komputera pokladowego ani jak w kazdym cywilizowanym samochodzie sredniego spalania tylko ci zapierdala wskazoweczka :\
a juz o tylnym napedzie w kazdym modelu nie wspomne.... rodem z ursusa
Każdy model auta, czy to Audi czy BMW czy VW może posiadać komputer pokładowy, a może go nie mieć. Więc argument z dupy wzięty.
A tylny napęd? Kwestia gustu, wyboru, upodobań, cel zakupu... Także również bez sensu pierdolisz.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów