Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
diesel nadaje się jedynie do traktorów ,ciągników , pociągów , statków , dostawczaków , w życiu bym nie kupił osobówki w dieslu, śmieszne osiągi może i zadowolą starego dziadka o problemach w zimie juz nie wspomnę zamarzanie paliwa itp.
Bo ciężko trochę zadbać i na czas wymieniać rzeczy eksploatacyjne... Lepiej se kupić coś co ma 4 litry pod machą i szpanować, a robić sobie przypał na stacji lejąc LPG...
Nie jestem zbyt zadowolony akurat z Mdiesla . Nie wróżę długich przebiegów temu silnikowi, jest zbyt wysilony, na pewno nie będzie mniej awaryjny niż V10, mam nadzieję, że lepszą skrzynię wprodukowali.
Załamanych fanów vw przemilczmy...
no własnie, mnie też ten M-Diesel nie leży, ale pozyjemy, zobaczymy jak to sie bedzie spisywało. generalnie diesle to nie najlepsze konstrukcje. w czym by nie były, zawsze sprawiają problemy. nie ma jak mocna benzynka nawet z gazikiem jak kogos nie stac, a jak kogos stac to jasne ze benzynka bez gaziku bedzie jeszcze lepsza
Cudów nie ma.
a według mnie w dieslu nie ciśnie się do samego końca.. ja bym zmienił bieg tak przy 4,5-5 tys. obrotów maks i powinno lepiej "iść".
widać ze rowerem zapierdalasz a nie autem.
Załamanych fanów vw przemilczmy...
Volkswagen AG to jest koncern samochodowy do którego należy Audi , Seat, Porsche , Bentley ,Lamborghini i chyba jak jedzie taki porsche czy bentley to wyciagasz komóreczke i fotki cykasz a nie sie śmiejesz oo wieswagen jedzie .
@dziczek91 Ogólnie to zależy od charakterystyki silnika jednak w każdym przypadku jazda do odcięcia to jazda na pałę, bo wierzchołek mocy maksymalnej jest już dawno minięty i w niektórych przypadkach nawet po zmianie biegu jesteśmy za nim. Nie uwzględniam sytuacji w której nie ma przyczepności, bo to inna para kaloszy.
Tak, ale są jest jeszcze kwestia przełożeń - na wyższym biegu przyrost prędkości będzie niższy. Niekiedy lepiej wychodzi przeciągnięcie poza szczytowe wartości momentu obrotowego, niż zmiana na następny bieg w szycie. Aktualnie w skrzyniach biegów przełożenia zmieniają się tak szybko, że producent może spokojnie może wyliczyć kiedy będzie najkorzystniejsza zmiana z punktu widzenia maksymalnego przyrostu prędkości.
Volkswagen AG to jest koncern samochodowy do którego należy Audi , Seat, Porsche , Bentley ,Lamborghini i chyba jak jedzie taki porsche czy bentley to wyciagasz komóreczke i fotki cykasz a nie sie śmiejesz oo wieswagen jedzie .
Właśnie dlatego, że to vw "fotek nie cykam". Jedynym wyjątkiem potwierdzającym denność vw to veyron. Dobre na torze jest porsche, ale nad nim pracują inni ludzie. BMW to jedyna marka z tylko własnym kapitałem, nie należąca do żadnego koncernu, produkująca lepsze auta niż vw - dlatego ją cenię.
@dziczek91 Ogólnie to zależy od charakterystyki silnika jednak w każdym przypadku jazda do odcięcia to jazda na pałę, bo wierzchołek mocy maksymalnej jest już dawno minięty i w niektórych przypadkach nawet po zmianie biegu jesteśmy za nim. Nie uwzględniam sytuacji w której nie ma przyczepności, bo to inna para kaloszy.
moc maksymalna zazwyczaj jest w końcówce obrotów, ale nie moc ma fundamentalne znaczenie dla przyspieszenia tylko moment obrotowy, który faktycznie nie jest na końcu obrotów. w tym przypadku max moc 4000-4400, max moment 2000-3000 czyli po tych 3000 obr/min auto bedzie przyspieszalo ale nie bedzie już takiego dęcia jak miedzy 2000 a 3000 obrotów, także wiesz że dzwonią, tylko nie wiesz w którym kosciele
aa i pozdro dla niektórych farmazonów którzy komentują i piszą głupoty
BMWswap dobrze, że prostujesz niektóre wypowiedzi
Ale jak to?
No miałeś przez jakiś czas taki dziwny kolor nicku, teraz normalnie jest... Chyba mi się wzrok jebie od fapowania
Ktoś tu chyba zapomniał o Audi R8/(Q7) V12 TDI:
O silniku:
Pojemność: 5934 cm3
Typ: Diesel
Moc silnika: 500 KM, przy 3750 obr/min
Maksymalny moment: 1000 Nm, przy 1750-3250 obr/min
Doładowanie: BiTurbo
Liczba cylindrów: 12
Układ cylindrów: Widlasty
Wtrysk: Bezpośredni (Common Rail)
0-100km/h: 4.2 s
Vmax dla R8: około 300km/h
Mówiąc o naj[...] Dieslach w autach seryjnych
Ktoś tu chyba zapomniał o Audi R8/(Q7) V12 TDI:
O silniku:
Pojemność: 5934 cm3
Typ: Diesel
Moc silnika: 500 KM, przy 3750 obr/min
Maksymalny moment: 1000 Nm, przy 1750-3250 obr/min
Doładowanie: BiTurbo
Liczba cylindrów: 12
Układ cylindrów: Widlasty
Wtrysk: Bezpośredni (Common Rail)
0-100km/h: 4.2 s
Vmax dla R8: około 300km/h
no i w czym jest lepszy? w tym że ma 6 litrów pojemności a nie 3 i 12 cylindrów a nie 6? że jest 2 razy cięższy i wpierdala jak najęty, bo 12 cylindrów to raczej powietrzem nie wykarmisz. mocy nie ma 2 razy więcej mimo ze powinien i momentu tez ma niedużo więcej, wiec czym tu sie podniecać?
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów