18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Strona wykorzystuje mechanizm ciasteczek - małych plików zapisywanych w przeglądarce internetowej - w celu identyfikacji użytkownika. Więcej o ciasteczkach dowiesz się tutaj.
Obsługa sesji użytkownika / odtwarzanie filmów:


Zabezpiecznie Google ReCaptcha przed botami:


Zanonimizowane statystyki odwiedzin strony Google Analytics:
Brak zgody
Dostarczanie i prezentowanie treści reklamowych:
Reklamy w witrynie dostarczane są przez podmiot zewnętrzny.
Kliknij ikonkę znajdującą się w lewm dolnym rogu na końcu tej strony aby otworzyć widget ustawień reklam.
Jeżeli w tym miejscu nie wyświetił się widget ustawień ciasteczek i prywatności wyłącz wszystkie skrypty blokujące elementy na stronie, na przykład AdBlocka lub kliknij ikonkę lwa w przeglądarce Brave i wyłącz tarcze
Główna Poczekalnia (11) Soft (2) Dodaj Obrazki Dowcipy Popularne Losowe Forum Szukaj Ranking
Wesprzyj nas Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 22:27
📌 Konflikt izrealsko-arabski Tylko dla osób pełnoletnich - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 3:27
Nasuwanie wiaduktu
Skowroniasty • 2012-12-24, 14:35
Z cyklu: sadol uczy i bawi.

Nasuwanie wiaduktu nad linią kolejową na ul. Nowolazurowej w Warszawie.
Może kogoś zainteresuje/zaciekawi

Montaż/muzyka nie moje.



Nie podoba się? Nie dawaj piwa, scrolluj w dół. Może kogoś zaciekawi.
Zgłoś

Zrzutka na serwery i rozwój serwisu

Witaj użytkowniku sadistic.pl,

Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.

Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).

Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę
 już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Avatar
Kaciaj 2012-12-25, 3:35 2
budują mi tą trasę pod oknem i za chu nie wiedziałem, że to tak się odbywa O_o

Inny filmik z tej budowy. Tym razem tunel pod drugą linią kolejową.
Zgłoś
Avatar
chrap 2012-12-25, 3:43 3
darog92 napisał/a:

Zajebista organizacja budowy! Cała konstrukcja zostaje wykonana praktycznie w jednym miejscu. Ciekawi mnie jednak co się dzieje w przypadku zakrętu, łuku. Płyty są wykonywane z tego co widać jako prostokąt, więc zastanawiam się w jaki sposób profilują zakręt, skoro całość zostaje przesuwana razem. Jakieś szczeliny dylatacyjne między nimi?

W identyczny sposób budowali A1 Gliwice Sośnica do Zabrze Maciejów jak nie dalej.



Jeżeli most/wiadukt nie zapierdala w jednej linii/krzywiźnie, to robionych jest kilka stanowisk nasuwowych, a każde z nich ma odpowiedni kształt (prosty lub o odpowiedniej krzywiźnie) i po zazbrojeniu, zalaniu betonem i wyschnięciu kolejne układy są nasuwane na wybudowane wcześniej podpory i łączą się w miejscach wcześniej wyznaczonych przez geodetów. Kolejne stanowiska nasuwowe są rozstawione między sobą w odległości zależnej od wydolności siłowników, za pomocą których nasuwy są wykonywane i ukształtowania terenu (czy w poziomie zapierdala linia czy nie). Standardowo każde stanowisko ma długość od 20 do 40m, taka jest odległość między podporami i tyle wypycha się jednorazowo. Dylatacje być oczywiście muszą i znajdują się zawsze na środku jednej z podpór.

To wszystko to oczywiście teoria, która często niewiele ma wspólnego z praktyką. Jak trzeba przyspieszyć tempo prac, to można napierdalać nasuwy z nie do końca związanym betonem, ale trzeba się liczyć z tym, że ścianki na których opierają się siłowniki pierdolną, ale chuj. To się dozbroi i zaleje (a czasem, to po chuj zbroić jak już siłownik znowu na tym się nie będzie opierał i na razie nie pierdolnie samo z siebie). Krycie pęknięć - standard (szpachla, albo dla jeszcze bardziej leniwych - gruba warstwa farby). Odchył na jednym nasuwie 10 cm - chuj tam - później się sprostuje. Trzeba przerwać nasuw bo jakiś debil odwrotnie włożył teflon ("płytka" używana w trakcie nasuwu, wkładana między most, a podporę, na której zainstalowane są specjalne ślizgi - z jednej strony gumowa, a z drugiej natłuszczona warstwa śliskiego teflonu), a w tym czasie cała konstrukcja nie do końca związanego betonu wygina się, bo wypchnięty układ wisi w powietrzu nie opierając się jeszcze o podporę na której ma stanąć. A żeby wyciągnąć źle włożony teflon trzeba podnieść kolejnym siłownikiem most na danej podporze co zajmuje trochę czasu. Niby nowe technologie, wypychanie, sprężanie stalowymi linami i inne pierdoły, a wykonanie po staremu - spierdolone.
Zgłoś
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.

Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:

  Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Funkcja pobierania filmów jest dostępna w opcji Premium
Usługa Premium wspiera nasz serwis oraz daje dodatkowe benefity m.in.:
- całkowite wyłączenie reklam
- możliwość pobierania filmów z poziomu odtwarzacza
- możliwość pokolorowania nazwy użytkownika
... i wiele innnych!
Zostań użytkownikiem Premium już od 4,17 PLN miesięcznie* * przy zakupie konta Premium na rok. 6,50 PLN przy zakupie na jeden miesiąc.
* wymaga posiadania zarejestrowanego konta w serwisie
 Nie dziękuję, może innym razem