Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
byle tylko sobie
O ja pierdolę...
Jesteś świadom, że samochód z przeciwka to łada więc nexia to był samochód nagrywający...
Jesteś świadom, że samochód z przeciwka to łada więc nexia to był samochód nagrywający...
No niekoniecznie.
O ja pierdolę...
Jesteś świadom, że samochód z przeciwka to łada więc nexia to był samochód nagrywający...
Istotna różnica
Nexia
Łada 112 sedan
sprawca
O ja pierdolę...
Jesteś świadom, że samochód z przeciwka to łada więc nexia to był samochód nagrywający...
@up
No po przeanalizowaniu to może być nexia. Pojebała mi się nexia z nubirą.
Morał z tego taki ,że Velture pierdoli co mu się na język nawinie. Byle szybko... byle piwo dostać, szybcy i wściekli sadol edyszyn.
Zawsze celuje się "w tył intruza". Uderzenie pod takim kątem będzie znaczeni bezpieczniejsze, a i będzie szansa uniknięcia go całkowicie...
Morał z tego taki ,że Velture pierdoli co mu się na język nawinie. Byle szybko... byle piwo dostać, szybcy i wściekli sadol edyszyn.
No co ty? On się zna na wszystkim i wcale nie jest atencyjną kurwą, która sprzedałaby własną matkę, żeby zebrać kilka wirtualnych piw.
I oczywiście ucieczka nagrywającego w złym kierunku i zderzenie w zasadzie czołowe poza jezdnią.
Zawsze celuje się "w tył intruza". Uderzenie pod takim kątem będzie znaczeni bezpieczniejsze, a i będzie szansa uniknięcia go całkowicie...
Lub wyjechać na czołówkę na kolejny pojazd jadący z naprzeciwka. W takim momencie włącza się widzenie tunelowe - skupiasz się na zagrożeniu (auto które wpada w poślizg) i nie jesteś w stanie w ułamku sekundy dokładnie ocenić otoczenia, przewidzieć co może się stać jak wykonasz jeden lub drugi manewr, wybrać najlepszego rozwiązania w tym momencie (jak uniknąć zdarzenia lub zminimalizować ryzyko obrażeń/śmierci). To jest odruch (lub jego brak - niektórzy w sytuacji zagrożenia życia nie robią nic) i wiele zależy od doświadczenia, odruchów wyrobionych za kierownicą, zdolności psychomotorycznych w danej chwili.
Za monitorem łatwo jest oceniać co zjebał nagrywający i jak powinien się zachować. Każdy myśli, że za kierownicą by sobie poradził lepiej od nagrywającego - ja też często tak myślę.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów