📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 18:52
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 20:41
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Za zamulanie na światłach powinni wlepiać mandaty. A później na jednym cyklu świateł przejedzie 5 aut i korek się wydłuża. Jest to jedna z głównych przyczyn korkowania miast.
Przepustowość skrzyżowania zależy głównie od trzech czynników:
1 - ilość pasów ruchu w danym kierunku, a także ich konfiguracja (tak, aby auta jadące na wprost nie były blokowane przez auta oczekujące na wjazd na pas do skrętu i na odwrót). Generalnie im więcej pasów, tym większa przepustowość.
2 - czas trwania zielonego światła. Im dłużej świeci się światło, tym więcej samochodów przejedzie na jednym cyklu. Cykl powinien się jednak zmieniać w ciągu dnia - być dłuższy w godzinach szczytu, a krótszy w godzinach o mniejszym natężeniu. Wynika to z faktu, że każdy cykl zmiany światła to strata kilkunastu sekund między zapaleniem się żółtego i czerwonego światła dla jednych, a zapaleniem zielonego dla drugich. Nie jest to jednak tak prosta sprawa i wymaga synchronizacji świateł w obrębie całej dzielnicy bo co z tego, że świeci się zielone jak za skrzyżowaniem jest korek? Zagadnienie jest również powiązane z punktem pierwszym.
3 - dynamika ruszania kierowców. Tutaj jest największy problem, bo część kierowców stojących na skrzyżowaniu jako pierwsi wrzuca bieg dopiero jak zapali się zielone (albo jak inni zaczną na niego trąbić), a pozostałe ruszają dopiero jak pojazd poprzedzający odjedzie na kilka metrów.
Trzeci czynnik jest bardzo istotny a zarazem ciekawy, bowiem w tym przypadku to kierowcy sami mają wpływ na przepustowość skrzyżowania, bez względu na infrastrukturę drogową. Taką samą przepustowość może mieć skrzyżowanie z trzema pasami i zamulaczami za kółkiem, oraz z dwoma pasami i kierowcami ruszającymi dynamicznie.
A film jest z miasta Łodzi.
Przepustowość skrzyżowania zależy głównie od trzech czynników:
1 - ilość pasów ruchu w danym kierunku, a także ich konfiguracja (tak, aby auta jadące na wprost nie były blokowane przez auta oczekujące na wjazd na pas do skrętu i na odwrót). Generalnie im więcej pasów, tym większa przepustowość.
2 - czas trwania zielonego światła. Im dłużej świeci się światło, tym więcej samochodów przejedzie na jednym cyklu. Cykl powinien się jednak zmieniać w ciągu dnia - być dłuższy w godzinach szczytu, a krótszy w godzinach o mniejszym natężeniu. Wynika to z faktu, że każdy cykl zmiany światła to strata kilkunastu sekund między zapaleniem się żółtego i czerwonego światła dla jednych, a zapaleniem zielonego dla drugich. Nie jest to jednak tak prosta sprawa i wymaga synchronizacji świateł w obrębie całej dzielnicy bo co z tego, że świeci się zielone jak za skrzyżowaniem jest korek? Zagadnienie jest również powiązane z punktem pierwszym.
3 - dynamika ruszania kierowców. Tutaj jest największy problem, bo część kierowców stojących na skrzyżowaniu jako pierwsi wrzuca bieg dopiero jak zapali się zielone (albo jak inni zaczną na niego trąbić), a pozostałe ruszają dopiero jak pojazd poprzedzający odjedzie na kilka metrów.
Trzeci czynnik jest bardzo istotny a zarazem ciekawy, bowiem w tym przypadku to kierowcy sami mają wpływ na przepustowość skrzyżowania, bez względu na infrastrukturę drogową. Taką samą przepustowość może mieć skrzyżowanie z trzema pasami i zamulaczami za kółkiem, oraz z dwoma pasami i kierowcami ruszającymi dynamicznie.
A film jest z miasta Łodzi.
Temu co popchnął zabrałbym prawko na kilka lat...
No kurwa zawsze jak coś chujowego to musi być Łódź. Moje miasto takie piękne...
cubekuba napisał/a:
Moje miasto takie piękne...
Nie chcę być złośliwy. Ale kurwa czasem bywam i nie mogę wyjść z podziwu, że może być miasto gorsze od Sosnowca...
aaaaaaaaaaaaaa napisał/a:
Temu co popchnął zabrałbym prawko na kilka lat...
Na szczęście nie możesz mu nawet obciągnąć
A wystarczyłoby wstawić liczniki czasu trwania świateł. Ale po chuj.
aaaaaaaaaaaaaa napisał/a:
Nie chcę być złośliwy. Ale kurwa czasem bywam i nie mogę wyjść z podziwu, że może być miasto gorsze od Sosnowca...
Twoje lewackie Wychujowo jest gorsze. Wracaj do starego do kąpieli
rybsony napisał/a:
Twoje lewackie Wychujowo jest gorsze. Wracaj do starego do kąpieli
Zostaw kolorową pizdusie, niech sobie komentuje bo tyle mu w życiu zostało... Kolejny debil po velture
cubekuba napisał/a:
No kurwa zawsze jak coś chujowego to musi być Łódź. Moje miasto takie piękne...
Co prawda ostatnio byłem tam w 2019 roku, ale byłem pod wrażeniem, że 5 minut "z buta" od centrum miasta podwórka wyglądają, jakby się ruscy z germanami granatami tam tydzień wcześniej rzucali. Szacun. Niewielki wybór chujowych knajp to tylko dopełnienie obrazu.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów