Tyle miejsca w okolicy to akurat przypierdolę sobie w drzewko, a co do uderzenia to pierwsza klasa
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 3:27
Tyle miejsca w okolicy to akurat przypierdolę sobie w drzewko, a co do uderzenia to pierwsza klasa
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
fake jak ch*j bo to nie brzoza!!
tupolew to przy nim pikuś
To był akurat wyślizg w zakręcie. Ale doprowadził do przeciągnięcia:) strugi powierza straciły "przyczepność" i opływ cz. powierza na powierzchni latawca został zaburzony, czyli skrzydełko straciło siłę nośną no i proszę To są podstawy zasad lotu, ktoś tutaj chyba sobie totalnie to olał i takie są tego skutki:)
QUASWERTY napisał/a:
Tyle miejsca w okolicy to akurat przypie**olę sobie w drzewko, a co do uderzenia to pierwsza klasa
Dzięki, teraz nie muszę oglądać.
To drzewo rosło sobie tam samotnie przez tyle lat i czekało specjalnie na niego.
@up Czyli zbyt szybko się wznosił, silnik nie potrafił go uciągnąć, przez co tracił prędkość, a tym samym siłę nośną. Próbował zrobić wślizg zamieniając energię potncjalną wysokości na energię kinetyczną prędkości, tym samym zwiększając siłę nośną i możliwość manewru. Zrobił to jednak za późno, gdy już praktycznie nie miał żadnej siły nośnej i w wyniku tego pierdolnął jak kamień. Dobrze kombinuję? Pytam poważnie.
@up Czyli zbyt szybko się wznosił, silnik nie potrafił go uciągnąć, przez co tracił prędkość, a tym samym siłę nośną. Próbował zrobić wślizg zamieniając energię potncjalną wysokości na energię kinetyczną prędkości, tym samym zwiększając siłę nośną i możliwość manewru. Zrobił to jednak za późno, gdy już praktycznie nie miał żadnej siły nośnej i w wyniku tego pierdolnął jak kamień. Dobrze kombinuję? Pytam poważnie.
Za Seicento zawsze piwo
Przy uderzeniu paralotnia zamieniła się w seicento! Przypadek? Nie sądzę.
tu macie przykład tego samego błędu.. tylko w wersji hardcore
zbyt mocny zwrot na zbyt niskiej wysokości, przechylenie boczne powodujące utratę nośności co w konsekwencji skutkowało gwałtownym opadaniem i utratą kontroli..
zbyt mocny zwrot na zbyt niskiej wysokości, przechylenie boczne powodujące utratę nośności co w konsekwencji skutkowało gwałtownym opadaniem i utratą kontroli..
Jakim trzeba być idiotą żeby lecieć pod takim kątem w góre, a potem gwałtownie zakręcać?
Dobrze mu, a mógł zginąć.
Dobrze mu, a mógł zginąć.
Jest sie kurwa czym chwalić. Kamera z każdego kąta kurwa mógł jeszcze widok z dupy zrobić. Dziękuje dobranoc
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów