📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 21:17
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
2024-11-25, 23:00
🔥
Akrobatka
- teraz popularne
🔥
Przejazd crossowca ...
- teraz popularne
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
🇬🇧 English version
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Support this website with a small donation
🇵🇱 Polska wersja
Hello guest,We hope you enjoy our movies. Please consider a small donation to help us to cover the costs of our servers because currently we don't have enough ads to do it.
Currently we accept donations with Polish Zloty (PLN, zł). 1 PLN = 0.23 EUR (this may vary)
Available payment methods: Credit card, debit card, Google Pay
Thank you for your support!
Donate already done / not interested
Czy ktoś może mi w prosty sposób wyjasnić sens mówienia tego Pana po lewej? Jakos przetłumaczyc? O co w tym chodzi? Co kierowca z tego ma?
Grałeś kiedyś w gry wyścigowe? Need For Speed? W czasie jazdy patrzałeś na minimapę w rogu ekranu? Tu za minimapę robi właśnie ten pan po lewej. Dzięki temu kierowca wie czego się spodziewać za kolejne 100-200 metrów krętej trasy i może dostosować prędkość i pozycję samochodu.
gharotief ty tak na prawdę?
Dzięki Virens, domysliłem się, ale chodzi mi o to wszystko co mówi, że lewy 30 stopni 5 i 2 w prawo... Nie wiem, tak napisałem, co dokładnie poszczególne rzeczy oznaczają.
@Gharotief Wydaje mi sie ze :
30-liczba metrow do zakretu
5-bieg na ktorym wjechac
a lewo,prawo to wiadomo :p
30-liczba metrow do zakretu
5-bieg na ktorym wjechac
a lewo,prawo to wiadomo :p
Dla mnie to może byc wszystko, liczba metrow do zakretu, liczba metrow zakretu, predosc wchodzenia w zakret... Cokolwiek :/ Dlatego pytam kogos w temacie.
Idź zagraj CMR 2.0 to zrozumiesz.
Maniutek7 napisał/a:
@Gharotief Wydaje mi sie ze :
30-liczba metrow do zakretu
5-bieg na ktorym wjechac
a lewo,prawo to wiadomo :p
Metry się zgadzają, a 1,2,3,4,5 to stopień trudności zakrętu a nie bieg na którym należy się w nim poruszać. +/- to czy w zakręcie jedziemy na piździe czy odejmujemy gazu, syf to wiadomo syf na drodze. Łapa, brecha, itp to określenia nawrotu na ręcznym.
I to nie jest tak że ten język jest zunifikowany, każda załoga ma swój specyficzny dialekt.
Pilotowałem parę razy kolege i powiem tyle. Siedzisz nisko i gówno widzisz, zakręty trzeba liczyć po przeciążeniach.
Czołowy brytyjski kierowca rajdowy, Mark Fischer, znalazł się dzisiaj w centrum burzy spowodowanej jego wypowiedzią, że nie ma on kompletnie pojęcia, co jego pilot, Gethyn Davies, mówi w czasie odcinka specjalnego.
Dotychczas uważano, że pilot czyta opis trasy, kolejne instrukcje opisujące jak pokonywać kolejne zakręty, ale Fischer ogłosił, że notatki to "kompletna bzdura" i że przez te wszystkie lata woził pilota, żeby mu nie robić przykrości. - To po prostu jazgot - powiedział. - Ale przepisy wymagają, aby w czasie całego rajdu w samochodzie znajdowały się dwie osoby i Gethyn był dobrym kumplem, więc zawsze go brałem ze sobą.
Media donoszą, że Davies jest oburzony stwierdzeniem Fischera i utrzymuje, że obaj stanowią równorzędnych członków załogi, ale Fischer szybko to zdementował.
- Bez przesady - powiedział - no na przykład: 50 5 lewy i stop 2 prawy minus pół hamowanie do K-prawy 90 przez szczyt 500. Jak ja to mam do cholery rozumieć, cisnę do dechy przez górkę bokiem przy 90 milach na godzinę (około 140 km/h) ?
To nie pierwszy przypadek, kiedy Fischer spowodował takie kontrowersje w temacie roli pilota rajdowego. W 2009, kiedy okazało się, że nie ma pilota na rajd Jyväskylä w Finlandii, porwał bezdomnego i siłą przypiął go do siedzenia pilota, aby tylko spełnić wymóg dwóch osób w samochodzie. Wyczyn wyszedł na jaw kiedy nagranie z samochodu pokazało, że zamiast czytać opis trasy fiński "pilot" w kółko wykrzykiwał słowa "O Boże, nie!" i od czasu do czasu dodawał "Uważaj na ten dom!" czy "Zwolnij, ty wariacie!".
zajebane z Joe
Dotychczas uważano, że pilot czyta opis trasy, kolejne instrukcje opisujące jak pokonywać kolejne zakręty, ale Fischer ogłosił, że notatki to "kompletna bzdura" i że przez te wszystkie lata woził pilota, żeby mu nie robić przykrości. - To po prostu jazgot - powiedział. - Ale przepisy wymagają, aby w czasie całego rajdu w samochodzie znajdowały się dwie osoby i Gethyn był dobrym kumplem, więc zawsze go brałem ze sobą.
Media donoszą, że Davies jest oburzony stwierdzeniem Fischera i utrzymuje, że obaj stanowią równorzędnych członków załogi, ale Fischer szybko to zdementował.
- Bez przesady - powiedział - no na przykład: 50 5 lewy i stop 2 prawy minus pół hamowanie do K-prawy 90 przez szczyt 500. Jak ja to mam do cholery rozumieć, cisnę do dechy przez górkę bokiem przy 90 milach na godzinę (około 140 km/h) ?
To nie pierwszy przypadek, kiedy Fischer spowodował takie kontrowersje w temacie roli pilota rajdowego. W 2009, kiedy okazało się, że nie ma pilota na rajd Jyväskylä w Finlandii, porwał bezdomnego i siłą przypiął go do siedzenia pilota, aby tylko spełnić wymóg dwóch osób w samochodzie. Wyczyn wyszedł na jaw kiedy nagranie z samochodu pokazało, że zamiast czytać opis trasy fiński "pilot" w kółko wykrzykiwał słowa "O Boże, nie!" i od czasu do czasu dodawał "Uważaj na ten dom!" czy "Zwolnij, ty wariacie!".
zajebane z Joe
pod każdym filmem ta sama gadka - zawsze jakiś imbecyl zapyta by mu wytłumaczyć do czego służy pilot rajdowy i zawsze któryś imbecyl odpowie, ze 1-5 to BIEG na którym ma jechać!!!! Tak to jest jak się za młodu grało w Simsy zamiast Colin'a i budowało pedalskie związki.
Pilot i kierowca sami sobie ustalają znaczenia poszczególnych informacji. Nie słyszałem aby FIA czy inny związek narzucało że ma to być akurat informacja np stopnia trudności
TheMozg01 napisał/a:
Pilot i kierowca sami sobie ustalają znaczenia poszczególnych informacji. Nie słyszałem aby FIA czy inny związek narzucało że ma to być akurat informacja np stopnia trudności
a ja nie słyszałem aby jakaś załoga stosowala co innego niz stopien trudnosci. A "zwiazki" narzucaja tylko sama obecnosc pilota.
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów