Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Nie wiem czym zwykle podpala się te pochodnie gazowe ale tutaj w dość tani i efektowny sposób
Normalnie wchodzi się na samą górę i wrzuca zapałkę...
Normalnie wchodzi się na samą górę i wrzuca zapałkę...
A na dół spadają same buty.
chyba zapłonem piezo-elektrycznym, taka zapalarka...ale nie znam się.
O takim odpalają jest młody masz bojowe zadanie i dają mu zapalniczkę i gazu i młody spina się na samą górę by odpalić a starzy siedzą na dole i robią zakłady czy młody przeżyje spopielenie czy się spierodli z tej wysokości
O takim odpalają jest młody masz bojowe zadanie i dają mu zapalniczkę i gazu i młody spina się na samą górę by odpalić a starzy siedzą na dole i robią zakłady czy młody przeżyje spopielenie czy się spierodli z tej wysokości
w biedronce są takie zapalniczki. praktycznie za darmo, nie trzeba płacić za nie
A tu proszę.
Pisać można by wiele, każdy widzi jak jest.
Wuj strzela i *urwica jasna bierze. Tobie każą wpieprzać owady, zakażą mieć auta czy że ślad węglowy przekroczyłeś bo o 1 kg mięsa za dużo zjesz w skali miesiąca. Drewnem nie można zaraz będzie palić tylko eko groszek i inne takie
A tu proszę.
dowiedz sie najpierw po co sie to robi i przestań pierdolić kocopoły. znawca od teorii spiskowych bez mózgu