18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (5) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: 16 minut temu
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 4:40
🔥 Koniec jazdy - teraz popularne
Avatar
jbone 2017-04-21, 15:21 2
@up dokładnie. robiłbym to za 1000$ miesięcznie.zabijać skurwysynów o których nikt się nie upomni ani nie posądzą?idealnie.
Zgłoś
Avatar
Szczam_na_Zakrystii 2017-04-21, 15:25 3
Ruttenskog napisał/a:

Za strate statku placi ubezpieczyciel nie wlasciciel, a za ochrone juz ubezpieczalnia placic nie chce. Wszelkiej masci prywatni ochroniarze to tylko i wylacznie dobry gest armatora. Sami eksperci strzelctwa tutaj, jakos was nie widac na tych statkach za to kupa chlopakow z 25 brygady kawalerii powietrznej dorabia sobie do emerytury.

Tak, zgadza się, ale po pierwsze koszta ochrony przy tym co zarabia armator to raczej drobniaki a dwa, problemy z ubezpieczycielem. Dobrze wszyscy wiemy jak oni chętnie i szybko wypłacają odszkodowania. Już nie wspominam o załodze i pierdoleniu się z tymi czarnuchami aby odzyskać swoje. Rodziny też swoje muszą przechodzić. A to nie są jakieś sporadyczne, raz na ruski rok sytuacje tylko zdarzają się ciągle. Raz się im uda a raz nie, ale gdyby na każdym statku było 30 chłopa z karabinami to żaden czarnuch na tej tratwie by nawet nie pomyślał aby podpłynąć. Ja już nawet nie mówię że każdy statek, ale każdy który wpływa na niebezpieczne wody. Przecież wiadomo że bez sensu ochrona na kontenerowcu który płynie z Gdyni do Karlskrona. No i tak na koniec co z tego że nawet ubezpieczyciel da całą kasiorkę? Statku panie ni ma i nie ma na czym zarabiać. Więc ja bym tam wolał jednak trochę dopłacić do biznesu i mieć ten statek dalej.
Zgłoś
Avatar
NeverLie2Me 2017-04-21, 15:40
Do kogo się zgłosić, żeby dostać taką pracę...?? Kurwa, poważnie. Praca moich marzeń
Zgłoś
Avatar
Blendzioł 2017-04-21, 15:41
@Ruttenskog
Niemozliwe? I co daja rade? Przeciez sa tak wyczerpani sluzba ze w WP moga tylko 12 lat przepracowac.
Zgłoś
Avatar
Ruttenskog 2017-04-21, 15:48
Niektore statki plywaja na granicy oplacalnosci, inne maja podroz tak ubezpieczona ze armator ma to gleboko w powazaniu co stanie z kilkoma ruskimi czy polakami z zalogi, na ich miejsce czeka kolejna setka. Oczywiscie ze biorac na chlopski rozum taniej wyjdzie wziac 10 chlopa po 3000 euro za kurs trzytygodniowy niz uzerac sie pozniej z ubezpieczycielem. Z drugiej strony, predzej czy pozniej statek sie odzyska, towar o ile nie sa to banany nie zepsuje sie a piraci i tak tego nie wyniosa ze statku wiec jedyne co moze grozic to kary za opoznienie, tutaj znowu sa klauzule do umowy zabezpieczajace w przypadkach porwan. Kazdy kombinuje jak moze zeby wydac jak najmniej a zarobic jak najwiecej. To ze kapitan jest pierwszy po Bogu na morzu i w sumie nie znam zadnego ktory by chcial by byc na rogu Afryki bez ochrony nic nie zmienia. To nie on zatrudnia ludzi a przeciez chlop nie zrezygnuje z pensji zeby Janusz i Iwan mieli bezpieczna podroz. Jedni maja to w dupie, innym sie nie oplaca a niektorzy spia cala droge do Chin, tylko wachta siedzi na mostku i chleja z ochrona
Zgłoś
Avatar
NeverLie2Me 2017-04-21, 15:50 1
"Obecnie firmy ubezpieczeniowe wręcz żądają ochroniarzy na każdym ze statków, więc praca tego typu staje się coraz bardziej popularna. Ładunki znajdujące się na statkach są często warte miliony dolarów. Dla armatora rozsądniejszym wyjściem jest zapłacić za ochronę niż opłacać o wiele wyższe – w przypadku braku ochrony – składki ubezpieczeniowe."
Zgłoś
Avatar
Szczam_na_Zakrystii 2017-04-21, 16:07 1
No i @NeverLie2Me W sumie wyjaśnił to do końca. O to mi mniej więcej chodziło.

Bo jeszcze jest druga para kaloszy. Co jesli armator ma jakąś starą krypę ale ubezpieczoną i powiedzmy dogada się z jakimś tam plemieniem chujakinte że mu niby ten statek porwą który jest mniej wart niż to ubezpieczenie?

Jakoś nie chce mi się wierzyć że ubezpieczalnie są w stanie ubezpieczyć taki statek wraz z ładunkiem wiedząc gdzie pływa i jest bez ochrony.
Zgłoś
Avatar
Zapi93 2017-04-21, 16:28 6
Jako żołnierz mający na wyposażeniu Beryla stwierdzam, że do ruchomego celu ciężko jest trafić i z 50 m. W grze fajnie to wszystko się celuje, nic nie ciąży i odrzutu prawie nie ma a i nie trzeba zgrywać przyrządów, nic ci nie dymi na twarz, no sielanka. Obstawiam, że i tak wszystkich nie zabili, pewnie większość ranna spierdoliła.
Zgłoś
Avatar
sergio909 2017-04-21, 16:36 3
@up Żeby to był jeden poruszający się cel. Statek mimo, że nie jest zbyt szybki to również i jego ruch wpływa na celność. Do tego przecież chuj wie jaki tam wieje wiatr.

Szacun za bycie mundurowym!
Uwielbiam tych wszystkich znawców broni co napierdalają sekretną wiedzą zdobytą w CSie CoDzie czy BFie...
Zgłoś
Avatar
Cryo 2017-04-21, 16:42
To tylko "warning shots". Nie ma czym się podniecać.
Zgłoś
Avatar
lakeroll 2017-04-21, 16:53 1
wykurwiście to wygląda

Zgłoś
Avatar
Sinecod 2017-04-21, 17:14
Szajba_Man, tu jest jeszcze ciekawie poopisywane co nieco:

http://akademia.e-prawnik.pl/porady/artykuly-3/wspolczesne-piractwo-morskie-w-swietle-prawa-miedzynarodowego.html
Zgłoś
Avatar
tranzystor 2017-04-21, 17:55
Dziwię się, że na horyzoncie nie pojawił się statek Frontexu po biednych i ciemiężonych piratów.
Zgłoś
Avatar
Promek 2017-04-21, 17:57 1
Ale chlopaki pelna kulturka poczekali az tamci sie zbliza, a potem cale kilogramy olowiu w ich brudne ryje. W ue wola lowic niz strzelac...
Zgłoś
Avatar
PiotrekMMA 2017-04-21, 18:32 1
Amatorzy
sadistic.pl/somalijscy-piraci-vs-rosjanie-vt60409.htm
Zgłoś
Przejdź to ostatniego posta w temacie