Gość ma wrodzony talent !
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
56 minut temu
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
a czy wy w ogóle zwróciliście uwagę JAKĄ TEN TYP MA CHATE?! mają rozmach skurwisyny...
Gość ma gust bo to nie jest jakiś skośny japoniec tylko Husaberg:)
miodnie.
leci piwo!
Lewa w górze! (sezon idzie:))
miodnie.
leci piwo!
Lewa w górze! (sezon idzie:))
Jebane banany jak bym miał taką chatę to też bym pewnie podobnie potrafił
Macie takie wrażenie, że ten 'motur' pracuje jak 'Sanchez' z GTA SA?
"Teoria :idzwch*j:
Praktyka z mojego doświadczenia wygląda tak-
Silniki dwusuwowe :
*dwa razy czasami trzy razy większe spalanie
*wyższe koszty eksploatacji z racji bardzo szybkiego zużywania się części - remonty minimum trzy razy częściej niż w 4t
*motocykl dwusuwowy ciągnie tylko po przekroczeniu pewnego zakresu obrotów- najprościej tłumacząc silnik 4t ciągnie od samego dołu tak jak np. w samochodzie , jeździ się nim komfortowo i bezpieczniej ; a w 2t wygląda to tak że dajesz gaz i jest zamuła a jak ci się wkręci na obroty to automatycznie z muła robi się dzik i leżysz na plecach i zastanawiasz się co się staooo "
Po części masz racje po cześci nie. Wszystko to co powiedziales jest prawdziwe tylko w teorii....jest znacząca rożnica mocy w dolnym zakresie obrotów poniewaz 2t ma zawór wydechowy który otwiera sie powyżej tam iluś obrotów..ale tzw turbodziura występuje tylko przy pojemności 125cc(np honda cr125) ... jechałeś kiedyś 250cc w 2t? albo tak jak koleś na filmiku 300cc ? tutaj ma tyle mocy ze nawet nie odczujesz tego braku mocy w dolnym zakresie....
2t jak Ci sie rozleci przez nieumiejętne dbanie( co jest w przypadku 90% osob ktorzy uzywają motory wyczynowe..czyli czyszczenie filtrow powietrza, wymiana olejow, filtrow, regulacja zaworow..większośc ma w dupie serwisy a potem płaci) to góra połtora tysiąca (tłok,korba,tuleja) i masz praktycznie nowy motor a 4t? nie chciał byś aby Ci korbowód dołęm wyszedł albo zawór sie urwał....Na zawodach motocrossowych nie znajdziesz juz 2t bo ich poprostu nie produkują (z tego co wiem zbyt duza emisja szkodliwych spalin) ..co innego endurocross(patrz filmik wyzej)
Praktyka z mojego doświadczenia wygląda tak-
Silniki dwusuwowe :
*dwa razy czasami trzy razy większe spalanie
*wyższe koszty eksploatacji z racji bardzo szybkiego zużywania się części - remonty minimum trzy razy częściej niż w 4t
*motocykl dwusuwowy ciągnie tylko po przekroczeniu pewnego zakresu obrotów- najprościej tłumacząc silnik 4t ciągnie od samego dołu tak jak np. w samochodzie , jeździ się nim komfortowo i bezpieczniej ; a w 2t wygląda to tak że dajesz gaz i jest zamuła a jak ci się wkręci na obroty to automatycznie z muła robi się dzik i leżysz na plecach i zastanawiasz się co się staooo "
Po części masz racje po cześci nie. Wszystko to co powiedziales jest prawdziwe tylko w teorii....jest znacząca rożnica mocy w dolnym zakresie obrotów poniewaz 2t ma zawór wydechowy który otwiera sie powyżej tam iluś obrotów..ale tzw turbodziura występuje tylko przy pojemności 125cc(np honda cr125) ... jechałeś kiedyś 250cc w 2t? albo tak jak koleś na filmiku 300cc ? tutaj ma tyle mocy ze nawet nie odczujesz tego braku mocy w dolnym zakresie....
2t jak Ci sie rozleci przez nieumiejętne dbanie( co jest w przypadku 90% osob ktorzy uzywają motory wyczynowe..czyli czyszczenie filtrow powietrza, wymiana olejow, filtrow, regulacja zaworow..większośc ma w dupie serwisy a potem płaci) to góra połtora tysiąca (tłok,korba,tuleja) i masz praktycznie nowy motor a 4t? nie chciał byś aby Ci korbowód dołęm wyszedł albo zawór sie urwał....Na zawodach motocrossowych nie znajdziesz juz 2t bo ich poprostu nie produkują (z tego co wiem zbyt duza emisja szkodliwych spalin) ..co innego endurocross(patrz filmik wyzej)
O wiele lepszy jest nasz zawodnik POLAK!
Żadne rządowe media go nie zauważają
Tadeusz Błażusiak - sprawdźcie na wiki, czy YT
Same dobre miejsca, kiedyś też stuntował
@Gany
masz racje,
od 250 wzwyż moc już jest ładna, ten przeskok jest subtelniejszy, da się wyczuć i ładnie śmigać
Żadne rządowe media go nie zauważają
Tadeusz Błażusiak - sprawdźcie na wiki, czy YT
Same dobre miejsca, kiedyś też stuntował
@Gany
masz racje,
od 250 wzwyż moc już jest ładna, ten przeskok jest subtelniejszy, da się wyczuć i ładnie śmigać
Wszystko zależy też od konstrukcji okna wydechowego i samej gruszki wydechu... (Rezo!! )
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zobligowała nas do oznaczania kategorii wiekowych
materiałów wideo wgranych na nasze serwery. W związku z tym, zgodnie ze specyfikacją z tej strony
oznaczyliśmy wszystkie materiały jako dozwolone od lat 16 lub 18.
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów