Lubisz oglądać nasze filmy z dobrą prędkością i bez męczących reklam? Wspomóż nas aby tak zostało!
W chwili obecnej serwis nie jest w stanie utrzymywać się wyłącznie z reklam. Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
-osiągają wyższą moc jednostkową, co wynika z jednego cyklu pracy na jeden obrót wału korbowego (w czterosuwie jeden cykl pracy przypada na dwa obroty wału).
-odznaczają się prostotą budowy, co przekłada się na niskie koszty produkcji
-są mniej podatne na uszkodzenia (np. związane z przekroczeniem maksymalnych obrotów pracy), mają mniej elementów ruchomych (czterosuwy mają skomplikowany rozrząd: wałki rozrządu/popychacze, zawory, sprężyny zaworowe itd.).
-są lżejsze od czterosuwowych.
-w przeciwieństwie do czterosuwów mogą pracować w każdej płaszczyźnie (w czterosuwach ogranicza to sposób smarowania silnika).
BulletRide - to raczej ułatwia sprawe a nie utrudnia, bo (za Wikipedią) silniki dwusuwowe:
-osiągają wyższą moc jednostkową, co wynika z jednego cyklu pracy na jeden obrót wału korbowego (w czterosuwie jeden cykl pracy przypada na dwa obroty wału).
-odznaczają się prostotą budowy, co przekłada się na niskie koszty produkcji
-są mniej podatne na uszkodzenia (np. związane z przekroczeniem maksymalnych obrotów pracy), mają mniej elementów ruchomych (czterosuwy mają skomplikowany rozrząd: wałki rozrządu/popychacze, zawory, sprężyny zaworowe itd.).
-są lżejsze od czterosuwowych.
-w przeciwieństwie do czterosuwów mogą pracować w każdej płaszczyźnie (w czterosuwach ogranicza to sposób smarowania silnika).
Teoria
Praktyka z mojego doświadczenia wygląda tak-
Silniki dwusuwowe :
*dwa razy czasami trzy razy większe spalanie
*wyższe koszty eksploatacji z racji bardzo szybkiego zużywania się części - remonty minimum trzy razy częściej niż w 4t
*motocykl dwusuwowy ciągnie tylko po przekroczeniu pewnego zakresu obrotów- najprościej tłumacząc silnik 4t ciągnie od samego dołu tak jak np. w samochodzie , jeździ się nim komfortowo i bezpieczniej ; a w 2t wygląda to tak że dajesz gaz i jest zamuła a jak ci się wkręci na obroty to automatycznie z muła robi się dzik i leżysz na plecach i zastanawiasz się co się staooo
Co do filmiku to WIELKI szacun dla gościa, wy tutaj sobie możecie napinać ile chcecie "znawcy" ale jestem pewny że gdyby ktokolwiek z was podszedł do takiego motocykla i usiadł na nim, to to co na filmiku wygląda tak "pięknie i łatwo" już by się takim nie wydawało , a po odpaleniu silnika uciekli byście jak małe dziewczynki
P.S sorka za składnie , jest prawie 6 rano a kac męczy jak sam skurwysyn (ale kogo to obchodzi)
witaj w klubie, kac morderca dzisiaj rządzi.
jest prawie 6 rano a kac męczy jak sam skurwysyn (ale kogo to obchodzi)
Jak gościu może mieć wrodzony talent jazdy na crossie? To znaczy, że urodził się i już umiał zapierdalać fikołki na motorze? Z tego co wiem to takich rzeczy trzeba się nauczyć tępa strzało xD I wyprzedzając spedalone argumenty o tym, że dzięki właśnie wrodzonemu talentowi szybko się nauczył tak jeździć to także zapytam a skąd wiesz ile mu zajęło rozwijanie tej umiejetności?? Zanim coś napiszesz staraj się zrozumieć jak tępe błędy popełniasz i najlepiej to rzuć się o kant stołu
Jeśli chcesz wyłączyć to oznaczenie zaznacz poniższą zgodę:
Oświadczam iż jestem osobą pełnoletnią i wyrażam zgodę na nie oznaczanie poszczególnych materiałów symbolami kategorii wiekowych na odtwarzaczu filmów