18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Główna Poczekalnia (2) Soft (5) Dodaj Obrazki Filmy Dowcipy Popularne Forum Szukaj Ranking
Zarejestruj się Zaloguj się
📌 Wojna na Ukrainie - ostatnia aktualizacja: Wczoraj 22:48
📌 Konflikt izrealsko-arabski - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 2:25
Avatar
flejtuch 2023-10-27, 12:10 2
Czemu ślepi jeżdżą autami ?
Zgłoś
Avatar
fiate 2023-10-27, 12:50
Nie mam doświadczenia za dużego w prowadzeniu takich zestawów więc może ktoś mnie poprawi.
Czy kierowca cięzarówki czasem za bardzo nie spanikował? Opona mu prawa poszła czy jak? Przypierdolił to przypierdolił, ale żeby zaraz tak zestaw wyłożyć? co on kierownice puscił?
Zgłoś
Avatar
darek1234 2023-10-27, 12:56 4
fiate napisał/a:

Nie mam doświadczenia za dużego w prowadzeniu takich zestawów więc może ktoś mnie poprawi.
Czy kierowca cięzarówki czasem za bardzo nie spanikował? Opona mu prawa poszła czy jak? Przypierdolił to przypierdolił, ale żeby zaraz tak zestaw wyłożyć? co on kierownice puscił?



Zestaw inaczej reaguje niż pojedynczy pojazd, poza tym osobowy "spowolnił" mu prawą stronę. Do tego to głupi cep, bo można było przewidzieć i przynajmniej zwolnić
Zgłoś
Avatar
Nabs 2023-10-27, 14:54 4
flejtuch napisał/a:

Czemu ślepi jeżdżą autami ?



raczej nie był ślepy, tylko zapatrzony w telefon, czyli zwyczajny debil.
Zgłoś
Avatar
uzytkownik609 2023-10-27, 15:15 1
Po pierwsze to widać że zapi%€^dala. Po drugie to oczywiście że mógł coś zrobic- jedziesz takim zestawem to walisz w debila który Ci wyjeżdża bo swoimi dziwnymi ruchami możesz spowodować jeszcze więcej szkód. A jakby skontrował to po prostu ten który zajeżdża mu drogę by był jedynym poszkodowanym. Widać brak doświadczenia kierowcy.
Zgłoś
Avatar
smc 2023-10-27, 16:19
Przecież mógł zatrąbić i walić długimi.

Kierowcy ciężarówek tylko to potrafią. Widzę to codziennie.
Zgłoś
Avatar
turor 2023-10-27, 18:02 4
smc napisał/a: