Kierownik ciężarówki chyba niewiele mógł zrobić w tej sytuacji.
📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Dzisiaj 5:19
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Nie mam doświadczenia za dużego w prowadzeniu takich zestawów więc może ktoś mnie poprawi.
Czy kierowca cięzarówki czasem za bardzo nie spanikował? Opona mu prawa poszła czy jak? Przypierdolił to przypierdolił, ale żeby zaraz tak zestaw wyłożyć? co on kierownice puscił?
Czy kierowca cięzarówki czasem za bardzo nie spanikował? Opona mu prawa poszła czy jak? Przypierdolił to przypierdolił, ale żeby zaraz tak zestaw wyłożyć? co on kierownice puscił?
fiate napisał/a:
Nie mam doświadczenia za dużego w prowadzeniu takich zestawów więc może ktoś mnie poprawi.
Zestaw inaczej reaguje niż pojedynczy pojazd, poza tym osobowy "spowolnił" mu prawą stronę. Do tego to głupi cep, bo można było przewidzieć i przynajmniej zwolnić
flejtuch napisał/a:
Czemu ślepi jeżdżą autami ?
raczej nie był ślepy, tylko zapatrzony w telefon, czyli zwyczajny debil.