📌
Wojna na Ukrainie
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 22:27
📌
Konflikt izrealsko-arabski
- ostatnia aktualizacja:
Wczoraj 3:27
Zrzutka na serwery i rozwój serwisu
Witaj użytkowniku sadistic.pl,Od czasu naszej pierwszej zrzutki minęło już ponad 7 miesięcy i środki, które na niej pozyskaliśmy wykorzystaliśmy na wymianę i utrzymanie serwerów. Niestety sytaucja związana z niewystarczającą ilością reklam do pokrycia kosztów działania serwisu nie uległa poprawie i w tej chwili możemy się utrzymać przy życiu wyłącznie z wpłat użytkowników.
Zachęcamy zatem do wparcia nas w postaci zrzutki - jednorazowo lub cyklicznie. Zarejestrowani użytkownicy strony mogą również wsprzeć nas kupując usługę Premium (więcej informacji).
Wesprzyj serwis poprzez Zrzutkę już wpłaciłem / nie jestem zainteresowany
Temat z dupy... soundcloud.com/cjthimble_lazerzfine/don-omar-feat-lucenzo-danza to jest techno. twoj filmik to akordeon. tyle...
Dodam coś od siebie.Nie jestem znawcą ani fanem muzyki klasycznej ale są utwory i ich ich wykonania które robią wrażenie np
Wole słuchać takie "techno" na akordeonie niż to co wy podajecie jako prawdziwe techno, przynajmniej to co na filmiku to da się tego słuchać
babycow napisał/a:
To jest hans up a nie techno kretynie. Wyjdź.http://soundcloud.com/cjthimble_lazerzfine/don-omar-feat-lucenzo-danza to jest techno
kami1lek89 napisał/a:
Bo jesteś ignorantem muzycznym.Wole słuchać takie "techno" na akordeonie niż to co wy podajecie jako prawdziwe techno, przynajmniej to co na filmiku to da się tego słuchać
Jak już w temacie akordeonu to zobaczcie tego chłopaka. Ma na imię Łukasz, na tyle co mi wiadomo jest w klasie maturalnej. Ale bardzo mi imponuje bo potrafi zagrać wszystko od disco polo, poprzez guette, konczac na system of a down i metalice... Dla tych co się troche znają i wiedzą jak trzeba być zdolnym żeby opanować gre na tym pięknym instumencie:)
A tu jego kanał na YT: youtube.com/user/lukaszkowy
A tu jego kanał na YT: youtube.com/user/lukaszkowy